男人最痛,當然可免則免,偏偏有青年站在街頭舉起紙牌,請途人任踢子孫根,更拍成短片,上月放上網後瞬即引來火紅點擊;當中有嘲笑,有感同身受,但更多的是指摘,批評他們浪費青春。「咁點先叫唔浪費?我覺得最緊要係無悔!」當街踢 J之後,還有諷刺唐英年僭建的短片,和一批 90後青少年《天與地》式追逐夢想的故事。記者:譚志輝、梁琬珊、麥超億

 

拍攝「免費踢 JJ Free Kick In The Nuts」短片的 Ken19歲,他說:「踢 J條片只係第一炮,我哋想借玩 Jackass(死蠢鬥一番)呢樣嘢去反映社會被遺忘嘅一面。我 14歲睇過外國人做嘅 Jackass,已經有呢個念頭,個世界係咁叫我哋應該點點點,無第二條路咩?」來自小康之家, Ken入中學後已被師生當「異類」,只因瘋狂玩法多多。「其實根本唔係怪,好似玩『閹』咁,大部份人後生都玩過,係咪大個咗就否定呢樣簡單快樂?」中五成績欠佳,他決定投身工作:「成功係咪一定要入到大學呢?我想用結果話畀大家聽:唔係!」父母當然反對,「我唔係去學壞,唔係不事生產。同屋企最緊要溝通,我家喺機場做物流,夠自己食仲畀到家用,算有少少經濟基礎,係時候試一試」。Ken在網上找來一班《天與地》式的志同道合朋友,包括 20歲便創業的阿望。「我一樣中途輟學,但我家係一間錄音室嘅老闆。」阿望說:「我夾 Band出身,好鍾意音樂,但靠音樂喺香港搵食百中無一,我都要面對現實,賺到第一筆錢就決定開錄音室,做番自己鍾意嘅嘢。」阿望與父母協議 20歲前會找到自己第一桶金,否則重拾書包,結果贏得漂亮:「所以 Ken搵人搞 Jackass,我第一個支持,因為當中嘅精神就係相信自己。」阿望還找來正讀副學士的 Band友阿謙,加上同學阿狗,還有兩名 90後攝影師,「我哋叫自己做無腦( The Brainless),因為我哋個腦放滿咗青春,無位裝其他嘢。」

放大圖片
阿望挑戰「連隊」 48支美樂多,結果嘔吐大作。他指在拍 Jackass的過程中,最重要是面對自己。麥超億攝

阿望挑戰「連隊」 48支美樂多,結果嘔吐大作。他指在拍 Jackass的過程中,最重要是面對自己。麥超億攝

放大圖片
90後 BAND友拍片搞 Jackass,望如《天與地》般誓要走出屬於自己的路。右起為發起人阿 Ken、阿望、阿謙及阿狗。

90後 BAND友拍片搞 Jackass,望如《天與地》般誓要走出屬於自己的路。右起為發起人阿 Ken、阿望、阿謙及阿狗。

提醒大家都有青春

網友批評他們所謂青春就是無聊搞事如踢 J:「好多嘢未成功前都會俾人話無聊。我哋講嘅青春,就係勇於嘗試,大個咗唔會後悔,我哋第一炮玩踢 J,係想提醒番大家都有或者曾經有青春,喺中學甚至大學,男仔之間都會玩呢樣嘢。」傷害不到人,但可會傷害自己?「拍之前已經估計過途人反應,一般唔會用力踢落嚟,真係遇到癲嘅我識避嘛!」事實上,途人大都只是輕輕碰阿 Ken,最後一名途人應邀狠踢「小 Ken Ken」,「嗰一刻我唔識痛,我好開心,因為條片成功在望!」結果短片上月 21日推出後,在 YouTube累計近 5萬點擊。「屋企人都有睇,免不了鬧幾句,我咪再同佢哋傾條底線囉,最緊要大家肯傾。唔係好似家香港咁,只容許一種聲音。」日前他們再推出短片《面皮超人》,阿 Ken穿超人服飾穿梭鬧市名店,諷刺特首候選人「僭建年」面皮比他更厚。稍後他們再推出其他諷刺候選人的短片。正如歌詞說:「如果命運能選擇」,他們會說一句,無悔青春。

女市民點睇

 

放大圖片
陳小姐 金融人員<br/>好差,大人知道係玩,但&#60811;家上網咁方便,小朋友睇&#21655;跟住做,&#25945;壞細路。

陳小姐 金融人員好差,大人知道係玩,但家上網咁方便,小朋友睇咗跟住做,教壞細路。

放大圖片
戴小姐 港大生<br/>覺得可能係假,剪接出&#22175;。如果係真都好想知佢&#21707;背後想帶出何種 message。

戴小姐 港大生覺得可能係假,剪接出嚟。如果係真都好想知佢哋背後想帶出何種 message。

放大圖片
Michelle 售貨員<br/>香港 open&#21655;、外國化&#21655;!都幾好、幾有趣!

Michelle 售貨員香港 open咗、外國化咗!都幾好、幾有趣!

放大圖片
陳小姐 財務人員<br/>冇所謂,年輕人玩乜都 OK!佢&#21707;冇&#22050;搵&#22050;玩,睇完得啖笑。

陳小姐 財務人員冇所謂,年輕人玩乜都 OK!佢哋冇嘢搵嘢玩,睇完得啖笑。

特稿:《死蠢鬥一番》熱爆美國

阿 Ken掛在口邊的 Jackass,原本是一句美國俚語,用來罵人蠢蛋、白癡。 2001年,美國推出同名的電視真人騷《死蠢鬥一番》,由 Jackass鼻祖 Johnny Knoxville主演。節目中他帶領一班特技演員,玩盡各種變態自虐、甚至互虐遊戲,如用尿兜盛尿洗澡、裸跑等。該節目極受年輕人歡迎,翌年再推出同名電影,同樣大收旺場。

模仿自虐橋段屢奪命 放大圖片
《死蠢鬥一番》系列掀起熱潮。圖為《死蠢鬥一番 3D》劇照。

《死蠢鬥一番》系列掀起熱潮。圖為《死蠢鬥一番 3D》劇照。

節目及電影出街後,吸引不少年輕人模仿當中的自虐橋段。雖然《死蠢鬥一番》播出時有警告字句,提醒觀眾節目內容有危險性,切勿模仿,但仍有不少青少年因模仿導致受傷甚至死亡,節目因而一度遭嚴厲批評。雖然大部份人覺得這班人無聊,但在網絡世界仍有一定支持者,不少人嘗試自拍 Jackass片段放上網;在一片謾罵聲中,偶然得到讚美欣賞。這班人裝瘋扮儍,做出大膽、傷風敗俗等自虐行為,吸引別人眼光之餘,為的是要製造難忘回憶。雖然 Jackass在港未算流行,原來藝人吳彥祖也曾拍過 Jackass。片段中,吳穿上裝備,坐着嬰兒三輪車,一口氣從香港山頂道頂往下衝。山頂道既窄且斜,彎多又急,加上三輪車過於矮小,吳屈曲雙腿稍稍離地,三輪車即往下衝,高速跟身旁的車輛擦身而過,險象環生。《蘋果》記者


畀人踢「 JJ」,阿 Ken笑言沒有痛楚,只有成功的快樂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()