《五覺》新咪神洗姣底蔡慧欣唔識擺甫士,攝影師幾經辛苦先叫到佢肯跪低,雖然甫士生硬,但勝在笑容夠甜。

男神J.Lin(林書豪)、唐英年、曾蔭權係hit,不過宅男最like嘅始終係囡囡。綜藝玩嘢節目《五覺大戰》播映兩週收視不俗平均高收28點。遊戲雖然熟口熟面,但最緊要配菜嫩口,8位神獸天使騷腿晒胸,梗有一個啱巴打。最先彈出係落選港姐34D蔡慧欣(Gemma),飄移拋胸搞到高登洗版,新咪神最近仲同主持金剛傳緋聞,上晒位。不過蔡慧欣上週為本刊拍照,死都唔賣性感,話要洗姣底:「唔想人地我個胸,唔想再有新聞喇!」


未到模寫真大戰,宅男睇女惟有睇住電視止渴,無綫的《五覺大戰》有8位神獸天使,自然成為網友新寵,其中第一集着護士衫玩飄移嘅20歲蔡慧欣拋胸率先跑出。去年選港姐傳出同巨乳謙(羅仲謙)行埋,變謙謙集郵女之一,家合作新節目,連主持金剛都話佢可愛,有意力追,異性緣旺。

唔知咩叫 發姣
由英國曼徹斯特回流返港嘅蔡慧欣,鬼妹仔性格樣cute又好身材,同金剛緋聞幾乎日日見報,不過蔡慧欣就唔太開心,上週二(28日)8位神獸天使為本刊拍照和訪問。各天使都有帶自己衫,惟獨佢冇帶,仲揀咗件最密實嚟着,Gemma撒嬌話:「密實啲唔緊要,我唔想人哋淨係我個胸呀,同埋我太多新聞,人哋實以為我特登做出嚟,其實我冇!」講到扁晒嘴,到影相時,港姐出身嘅佢,原來唔識擺甫士,對住鏡頭淨係識擺港姐招牌丁字腳甫士。她說:「我冇做過model,唔識擺㗎!(你咁姣都唔識擺?)我唔知咩叫發姣,我同個個都傾到偈嘅!」樣靚係多啲新聞㗎喇!

神獸怪胸人:唔夠蔡慧欣好睇!
8位神獸天使,除咗蔡慧欣飄移彈出,有怪胸人之稱嘅白雲(原名白雲鳳),亦憑36D迫爆身材彈起,白雲唔只有身材,原來家喺Open U讀緊創意寫作與電影藝術Year 2,北方人講國語唔奇,但白雲考埋國家水平測試,仲係一級畢業,她說:「我以前教中學國語,私人補習都有,成千蚊一個鐘㗎,前兩年中學普通話書我都有份編。(有冇眼紅蔡慧欣?)冇,都預咗啦,我都有份玩飄移,不過件衫好密實,唔夠人好睇!冇得比!」

《五覺》8神獸
暫時以蔡慧欣,白雲跑出,不過Starz People出身嘅馮秀華是8位之中最有型格,拍攝當日最識擺甫士,而19歲嘅黃梓柔最嫩,但有唔少高登仔粉絲。 ####


錢嘉樂唔覺佢發姣,佢好醒目!


金剛佢好可愛!


洪天明好學又聽話!


監製錢國偉傻大姐幾可愛!


飄移上位一幕飄移令蔡慧欣人氣急升,再度成為宅男女神,亦令不少網友cap圖。不過佢強調:「我當日係有打底㗎,我冇走光!」


去年喺英國曼徹斯特大學讀法律系Year 2嘅Gemma,選唔到港姐,現休學讀無綫訓練班。


撞正前度去年選港姐期間,蔡慧欣(綠裙)同羅仲謙傳出緋聞,前週六(24日)錄影節目時,二人表現無尷尬。梗係啦,因為家講緊金剛想溝佢,羅仲謙已過氣。


幫仔拎褸明知金剛對自己嗒糖,Gemma都肯幫佢拎褸,仲要喺廁所門前呆等15分鐘,好乖巧。


論身材,白雲贏晒,自備嘅吊帶衫盡顯其36D上圍。


8位天使當中,白雲最搏,雖然比較有肉地,連佢自己都話:「我哋北方人係咁,但我已經好努力減緊喇!」


白雲係上屆參選港姐,當日被指是怪胸人,她說:「我想着得成熟啲咋,點知搞成咁,我入唔到圍,我估都係因為咁!」



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()