Adrian十分寵愛 Tubby,視牠如同自己家人。

Petbook

黄芷晴 領養更有意義

2013年03月06日 ~~ 第1102期 交易通.搵車快線

黃日華的愛女黃芷晴( Adrian)自細與寵物作伴, 10年黃家收養了 6歲的八哥 Tubby和 12歲的古代牧羊 Boomer,雖然牠們以前的身世悲慘同時懷有陰影,但在黃家的愛心照料下,牠們早已適應了新家庭,過 着幸福新生活。 Adrian亦體會到養寵物不需要買,領養更有意義。

採訪於大埔三門仔進行, Adrian拖 着 Tubby,一見面 Tubby便在記者和攝影師腳下打轉,「 Tubby好識 social,唔怕陌生人,屋企有客人到,佢會 喺人 哋腳底打轉,可能等人打賞 啲 嘢食畀佢。其實 Tubby好為食,屋企開飯時,佢 瞓 着 咗都會彈起身 喺 枱底打轉,等人畀 嘢佢食。」
選在三門仔是 Adrian提議,除了環境不錯外,她還想 Tubby做多些運動,「 Tubby真係好得人鍾意,𠵱家佢太肥喇,只可以食減肥糧。平時得閒會帶佢去唔同地方玩同散步,不過佢行幾步會喘氣,一 攰就趴 喺地下拉極都唔郁,冇晒佢符。」
Adrian自小便視寵物如家人,「細過養過曲架、貓貓同倉鼠,屋企冇兄弟姊妹,我當 咗佢 哋係自己細佬妹,要教佢 哋去廁所、唔好亂搞破壞,悶就同佢哋玩,唔開心又會同佢講心事。」

有病狗狗更需照顧


Tubby和 Boomer都是黃家在 2010年於救狗之家收養回來,「以前 啲寵物有 啲係買,有 啲係朋友送,今次係第一次收養寵物,我哋喺網上見到 Boomer嘅資料,佢做咗 10年打種狗,而且身上仲有 9個水瘤,雖然知道佢好難照顧,但呢 啲先需要幫助,於是決定收養佢。有次爹 哋去 咗救狗之家 喺鴨 脷洲 嘅會址, Tubby好主動咁親近爹 哋,覺得幾有緣分,於是帶佢返屋企。」
接 Boomer回家時,牠的情況並不太好,「佢好瘦,我 哋要即刻帶佢去醫院切除水瘤。做完手術後,身體比較虛弱,加上佢年紀大,成家人要日夜留意佢 嘅狀況,有次佢傷口唔知點解爆線,嚇親我 哋,媽咪仲喊埋出 嚟,要即刻送佢去醫院,好彩最後冇事,𠵱家佢好乖又靜,我好鍾意攬住佢 㗎。」


Boomer
年齡︰ 12歲
品種︰古代牧羊
Boomer現時肥肥白白,全賴黃家一家對牠悉心照顧。


Tubby
年齡︰ 6歲
品種︰八哥

爹 哋被咬反 氹狗狗


好動的 Tubby,有時會因為食而闖禍,「我哋收養 Tubby時,對佢背景知道唔多,只係知佢俾主人拋棄,相處落發現佢對以前應該有陰影,好似試過大聲鬧佢,佢會好惡咁對住你係咁吠。有次食完飯成家人打算出街行吓, Tubby就匿 喺 枱底唔想郁,爹 哋想拉佢出 嚟,佢突然撲出 嚟咬 咗爹哋一啖,我 哋想鬧佢,但佢好似知道做錯事,係咁流眼淚,知道鬧佢可能會令佢反應過激,反而要 氹番佢轉頭,個場面都幾好笑。」
自收養了 Tubby和 Boomer後, Adrian比以前更加關心動物權益和團體的資訊,「其實寵物好有靈性,收養返 嚟 嘅狗狗都好似識感恩咁,又乖又聽話。知道被拋棄 嘅寵物個心唔好受,會盡量關心佢 哋多 啲。𠵱家開始都有關注動物權益 嘅問題,不時會睇吓唔同 嘅團體資料,睇吓有冇 嘢可以幫到手,好似同朋友呼籲吓領養寵物。」


採訪當日, Adrian帶 Tubby到三門仔散步,想牠活動多一點。


Tubby一見到食物就成隻狗充滿活力,一洗頹樣,為食狗之名果然名不虛傳。


每當疲累, Tubby便伏在地上不願走, Adrian都對牠沒有辦法。

騷 GOODS:健康狗用品


狗狗癡肥點算好?除了做運動外,還可選用以下可幫助狗狗減肥的用具和食品,令減肥事業事半功倍。

3 DOGS LEISURE SHOP
地址︰西貢海傍廣場金寶閣 5號地鋪


Rogz中型犬頸帶$90
採用半鐵鏈半布料製成的頸帶,在狗狗跑得太快時,鐵鏈部分會有限制狗狗的作用,布料則增加了狗狗的舒適度,令主人安心帶狗狗周圍去。


Sold Gold減肥薯仔魚狗糧 4lb$135
蛋白質、脂肪和卡路里的含量比其他狗糧低,適合年紀較大、需要修身的犬隻,而且含有豐富 Omega 3同 6,對皮膚問題有幫助。


Optic Eye Clean清潔眼藥水 118ml$88
香港空氣污染嚴重,狗狗散完步可能對眼黏住唔少灰塵,可以用眼藥水沖走,令對眼時刻保持清潔。

撰文:曾志恒 
攝影:黃家活
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()