澳洲出世兼長大嘅忽那汐里,5呎3吋高,三圍31B、24、33,出道以來一直好錫身未影過水着相,㗎仔就貪佢矜貴。睇佢一堂未經修飾的濃眉及淡妝,就知佢賣個性啦。

上年Shiseido專屬模武井咲橫掃日本藝能界,不過今年形勢大轉,2012日本最紅新女,必屬現年19歲青春無敵的忽那汐里。上年尾汐里黐住菜菜子演日本21世紀最強日劇,現於TVB收費台播緊的《女管家三田》彈起後,最近唔只電視、電影密密拍,就連雜誌《Oricon Style》搞「2012最期待女星排行榜」,汐里仲壓住當紮新星武井咲成No.1。最難得㗎仔貪佢守身唔露夠矜貴,汐里今年紅硬。

《女管家》彈起

港男讚可愛
汐里唔算標準靚女,但港男亦讚有特殊魅力,可愛過武井咲。

 
今年人氣好似坐直升機狂升的忽那汐里,出生及成長於澳洲,14歲趁放假返日本參加「全日本國民美少女比賽」獲評審員特別獎後,先正式搬回日本定居,繼而加入藝能界。

日文歪晒音
入行5年嘅汐里,起初多做路人甲由低做起,好彩上年拍住菜菜子演神級日劇《女管家三田》,套劇結局大收超過40%收視,唔只令菜菜子翻生,更令汐里彈起,大把劇等住汐里去拍,但由於汐里自小於澳洲長大,英文流利到死,反而日文就講到歪歪哋,所以每次收到劇本都要比其他演員花多兩倍時間研究發音,汐里自爆:「每次背劇本都要搵阿媽指導發音,搞到阿媽都覺得我煩,好彩自己準備工夫做得好,每次導演都收貨。」

主動追靚仔
家陣汐里成為當紮姐仔,最近卻傳出他與靚仔男星岡田將生拍拖,有說汐里唔只鬼妹仔性格好率直,追男仔仲好主動。話說上年2人於朋友聚會中相識,汐里見將生咁靚仔,唔只主動問男方攞電話,仲經常安排約會,表現得好積極,有傳汐里更因沉醉拍拖而搞到工作時心不在焉。話晒汐里家上緊位,都係畀心機做嘢好過啦!

最大勁敵
今年除忽那汐里外,喺Oricon Style嘅「2012最期待女星排行榜」攞第二嘅剛力彩芽(個名超怪!),亦追得好貼。同汐里一樣係19歲嘅彩芽,原來係少女時裝雜誌《Seventeen》專屬模,上年一連拍咗《我不能戀愛的理由》等5套日劇,屬多產新人,曝光率高,加上肯性感,成為㗎男新女神。 ####


日劇《女管家三田》中,汐里飾演三田家長女,因阿媽死後自暴自棄,情緒唔穩定時,仲試過叫工人菜菜子用刀殺死佢,由於汐里演得夠放,電視台話開續集一定搵佢。


上年拍住影帝妻夫木聰主演電影《My Back Page》,戲中飾演雜誌模特兒嘅汐里,最近更憑此片攞咗已搞到第85屆嘅《Kinema旬報電影頒獎禮》嘅「最佳新人獎」。


新劇玩懸疑上星期開播嘅新劇《O-Parts》,講未來殺手返回現代策劃殺人事件嘅故事,而汐里(左)飾演一名捲入殺人事件嘅學生妹。


CM小天后最近走紅嘅汐里,因形象爽朗活潑,由上年開始已接拍《Pocky》百力滋等12個廣告,被封為CM小天后。


輸俾咲妹 6年前,汐里(左二)同武井咲(左一)參加同屆「全日本國民美少女比賽」,武井咲(左一)攞「傳媒大獎」,而汐里(左二)就攞咗「評審員特別獎」,而冠軍係中日混血妹林丹丹(右二)。


貌似上戶彩嘅彩芽,樣夠萌,得閒亦會影吓水着相,甚受宅男歡迎。


上月播出嘅新劇《必殺工作人2012》中,亦赤裸上身演出浴戲,好搏殺。


最近網上流傳汐里同岡田將生(小圖)行街拍拖相,只見將生企得離行離列,似乎好避忌。

忽那汐里フォトムービー/と・き・め・き

忽那汐里(日語:くつな しおり,1992年12月22日-)是澳大利亞雪梨出生的女演員。 2006年返回日本參加第11回全日本國民美少女比賽獲得「審査員特別賞」,隨即在日本發展演藝事業。2011年2月18日畢業於堀越高等學校。
個人生活出生在澳洲,所以擁有日澳雙重國籍。但是按照日本的國籍法第十四條,必須在22歲時選擇其中一國之國籍。

[编辑] 電影守護天使(2009年6月20日上映) - 飾 宮野涼子
仰望半月的夜空(2010年4月3日上映) - 飾 里香
ちょんまげぷりん(2010年7月31日上映) - 飾 時翔庵的女侍
BECK(2010年9月4日上映) - 飾 南真帆
少女たちの羅針盤(2011年5月14日上映) - 飾 江嶋蘭
マイ・バック・ページ(2011年5月28日上映)
名偵探柯南真人版II 怪島傳說之謎 (2011年上映)- 飾 毛利蘭
[编辑] 電視劇3年B組金八先生 第8季(2007年10月11日 - 2008年3月20日、TBS) - 飾 金井亮子
太陽與海的教室(2008年7月 - 9月、富士電視台) - 飾 藤澤理紗
Pocky 4Sisters!(2008年12月27日、Bs-i)
小咩的管家(或譯:咩妹的完美執事 / 我的帥管家)(2009年1月 - 3月、富士電視台) - 飾 天羽凜
7萬人探偵ニトベ(2009年4月 - 6月、BS朝日) - 飾 新渡戶鶇
魔女裁判(2009年4月 - 7月、富士電視台) - 飾 柏木遙
小公主莎拉(2009年3月10日- 5月12日,TBS) - 飾 水島馨
卒うた 第1夜 Best Friend (2010年3月1日、富士電視台) - 飾 佐藤真美
見知らぬわが町(2010年12月10日、NHK福岡放送局製作 福岡発地域ドラマ) - 飾 竹本望美
示談交渉人 ゴタ消し(2011年1月 - 3月、讀賣電視台) - 飾 櫻彩乃
致工藤新一的挑戰書 (2011年7月7日-2011年9月29日) - 飾 毛利蘭
江~公主們的戰國~ (2011年1月-2011年11月) - 飾 千
家政婦三田 (2011年10月12日-2011年12月) - 飾 阿須田結

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()