11月 10日,張可頤 5小時內三度發微博,鬧爆對手天資不足卻工作散漫,又自言「快爆了!」可見她真係俾人激到生蝦咁跳!

「飛上枝頭」的陳山聰,自從成為賭王女嘅男友後,對娛樂圈無心戀戰。為了還合約債,接拍李添勝新劇《天梯》。不過,復工以來,頻傳陳山聰遲到早退兼要求減戲份,是非不絕。
早前,《天梯》女主角張可頤突然在微博連環發炮,鬧爆拍劇時有人「天資不足,又自大自滿,工作散漫」,矛頭直指陳山聰。

正在趕拍的新劇《天梯》,未播已新聞多多,這齣「準何家女婿」陳山聰「復出」之作,早已成為傳媒焦點,其後又傳主角張可頤同陳茵媺為爭戲份不和,一波未平一波又起。



微博三度插聰

慘得過我有女友照!(設計對白)女友超雲鋪鋪幫出頭,難怪陳山聰的氣焰愈來愈盛。《蘋果日報》圖片

兩度微博鬧爆



14日晚,求證張可頤微博鬧的是否陳山聰,她不願多講便匆匆離開!

而貫穿整套劇的女主角張可頤,戲份由頭帶到落尾,每天由早拍到夜,外景接廠景,之前更捱病冧廠。上周五,張可頤突然發火,在微博大鬧:「可憐有人天資不足,又自滿自大,終日工作散漫,不思進步。」言詞辛辣。不足兩小時,再次發火。「能不能成功要看自己造化,一分耕耘才會有一分收穫。」又明言嬲到「要爆!」火藥味極濃,矛頭直指陳山聰。
據幕後人員爆料:「陳山聰試過幾次突然 no show,搞到啲期亂晒。拍親早戲,佢又例必遲到,但套劇係添哥點名搵佢,就連樂小姐都俾面探佢班,大家邊敢出聲?加上陳山聰都好識做,成日萬歲,不過張可頤似乎唔受佢呢套。二人結怨係有次與陳山聰拍對手戲,他不停 NG,張可頤寸爆問佢:『你淨係萬歲,唔識做戲 㗎?背熟劇本未?』」

遲到早退搞亂檔

11月 14日,記者向剛拍完通宵戲的張可頤求證。當晚八時許她準備入廠化妝,一見記者即用手遮臉:「未化妝唔好影相。(你喺微博鬧 嘅係咪陳山聰?)唔再講喇。(佢係咪成日 no show同遲到?)唔好問我。(係咪要講嘅喺微博講晒?)總之冇嘢要講!」然後一支箭衝入廠。
11月 16日下午 5時許,陳山聰從三太大宅出來,到太古廣場的 I.T攞衫,記者上前問他張可頤微博炮轟一事,他卻以趕時間為由,急急腳走人。
當晚《天梯》的通告本來安排他九時半要返廠化妝,但十時半仍未見他出現。陳山聰幾次遲到、 no show,難怪張可頤㷫到爆燈。



你有你鬧,山聰繼續在微博晒幸福, show完超雲送的板鞋,再 show女友自製相架,勁骨痺!

陪女友遲入廠


 

11月 16日,陳山聰先陪完女友再去金鐘的 I.T攞衫。記者問他會否送禮賀賭王生日,他說:「會,但同超雲分開送,選咩就唔講啦,要保持神秘,到時俾賭王驚喜。」本刊再問他被張可頤微博炮轟一事,他即急急腳走人兼打電話,隨即便上車返回陽明山莊寓所。

首日開工冇影


 

陳山聰自戀上賭王女後,被幕後指他扮大牌,經常遲到。他拍新劇《天梯》,首日復工已經冇影,激嬲男主角陳豪及黃德斌。

開工遲粒半鐘


 

口口聲聲話自己冇失場的陳山聰, 10月 29日在民初街開工時,遲到個半鐘仍雙手插袋施施然至埋位,與劇中大老闆角色入形入格,難怪辣㷫同劇阿姐張可頤。



鬧嘅唔係茵媺!

聽到張可頤鬧劇中人,陳豪急護女友:「鬧 嘅唔係茵媺,唔係偏私,今次茵媺真係演得好好,至於張可頤同陳山聰 嘅瓜葛。我就唔清楚!」



有冇用心去拍,到時大家就會睇到!

劇中男角黃德斌亦暗寸有人拍戲唔用心:「其實一個演員有冇用心去拍,套劇播時大家就會睇到,唔使多講。我眼中茵媺絕對係一個勤力演員。」

是非男女

一向寸嘴的張可頤,非善男信女,撞 啱個同樣惹火的陳山聰,唔爆火就奇。

張可頤
與宣萱不和


 

97年,與宣萱合拍《難兄難弟》,宣萱篤爆張可頤經常遲到兼失場,兩人展開 駡戰,張及後更講到明唔再與宣合作。

攞視后寸爆

03年,張可頤憑《九五至尊》奪視后,寸完郭可盈欠代表作,又寸阿佘︰「或者叫佢下年勤力 啲啦!」林文龍即代反擊,指張勝莫驕,又暗寸她拍劇經常遲到。

陳山聰
鬧爆周柏豪

今年 2月,陳山聰在微博炮轟︰「唔該有 啲人唔好利用人 哋個名見報啦!」及「不知所謂」,矛頭直指與何超雲傳緋聞的周柏豪。而被 駡的周柏豪亦微博反擊︰「盡情朝我開火吧!」

辣㷫伍姑娘



《蘋果日報》圖片

今年 10月,伍詠薇自爆收到一位朋友的絕交電話,矛頭直指陳山聰。事後,伍姑娘的好友陳敏之等紛紛幫拖,大 駡有人被金錢衝昏頭腦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()