上周遭踢爆疑似婚前試愛,偷嗒嫩口 Cammi(謝芷蕙)的王浩信,曾預言繼他之後, Cammi集郵簿上的 A、 B、 C、 D男星,將會不日陸續登場。
事隔不到一星期,正如新郎所言,其他漏網之魚亦相繼浮面。在本刊終極搜尋下,發現殺傷力強勁的 Cammi唔止嗒盡俊男、小生,就連已屆中年的已婚篤波男、陽光仔和日本達人,亦早在她未跟陳冠希濕吻前,先後「臣服」於她的長腿之下。老中青男星都中招, Cammi認真後生可畏。



月曆玩制服Cammi在即將推出的月曆中,收起胸前性感,主打力 sell 40吋長腿,還着上陳冠希至愛的女僕制服。

兩年前入行,成為模組合 Fantasy成員的 Cammi,自成為陳冠希慾照相簿最新女主角後,短短兩個多星期,已被傳媒盡情起底。憑一雙 40吋長腿、加一副標致魔術臉, Cammi在娛樂圈打滾短短時間,其「捕殺」的獵物名單猶如水蛇春咁長,隨手已有陳冠希、萬寧哥哥沈志明、人夫王浩信及內地靚仔井柏然。嗒盡三地俊男而聲名大噪的她,叫一眾天然美女恨得牙癢癢。

一女嗒六男

今年 3月剛滿 16歲的 Cammi,由 14歲入行開始,已跟多位圈中男星結下不解緣,隨着陳冠希啜嘴相,其他有關係嘅男星亦陸續曝光。



王浩信與陳自瑤結婚前,被拍下半夜鬼祟載 Cammi返男方將軍澳寓所。兩人更試過遭陳自瑤撞破共處一室,事後陳向記者坦言:「我有嬲佢哋。」


與陳冠希的一輯啜嘴相,引爆外間極大迴響,亦揭露了 Cammi的集郵名單。

內地美男井柏然因一張黐頭合照,被揭是 Cammi獵物之一,不過男方避免遭人擺上枱,完全當 Cammi透明,連回應都費事。

日本達人
兩人於年中在一個模特兒派對中認識,往後互傳短訊挑逗,男方更試過撩 Cammi出埠,後二人交往接近兩個月。

陽光男
陽光仔早於陳冠希之前,已中 Cammi,而他勝在有耐性,又唔急色,兩人曾交往一段短時間,男方多次帶 Cammi在私人活動上見朋友,更以「女朋友」介紹她。

篤波男
已婚的篤波男,一向愛跟妹妹仔做朋友,曾被斷正偷嗒夜場妹的他,近年溝女作風愈見低調。篤波男年齡大 Cammi一大截,經常帶女方上波樓私會。

篤波男帶上波樓

桃花旺盛的 Cammi,未上妝前,雖然樣貌似十足鬥牛 㹴與設計師 Nelson混合體。但打正旗號賣純情學生妹的她,今年三月才剛夠秤滿 16歲,但已能在同一時期,周旋於 6位圈內型男之間,冧仔手腕及豪放程度可見一斑。據其密友表示:「唔好睇 Cammi得 16歲,佢喺男仔面前會扮到懵懵 哋、弱質纖纖咁,好似好需要人保護。男仔當然覺得佢 sweet啦,所以佢一直都好多仔埋身。最大年紀 嗰個『篤波男』,大佢成兩個 round,都一樣覺得 Cammi索。當時 Cammi喺 model比賽見到篤波男後,私底下同我 哋講,話男嘅年紀係大 啲,但勝在有才華,篤波男之後仲試過帶 Cammi上波樓玩。雖然男 嘅結 咗婚,不過佢兩個私底下都會約 喺波樓見,有冇下文就唔知啦!」

陽光男屋企偷會

Cammi的魅力唔止吸引到中坑篤波男,就連虔誠奉主的仔組合「陽光男」,也曾跟她有過一段曖昧情緣。「陽光男同 Cammi喺夜蒲 嗰時識 嘅,因為住得近,所以玩完之後,陽光男都會送佢返屋企。有幾次佢趁 dancer女友出去做 嘢,仲偷偷帶 咗 Cammi返屋企;又試過半夜約 Cammi去附近公園見面。不過陽光男之後俾女友踢爆 咗搞到一身蟻, Cammi又識 咗陳冠希,所以 Cammi就索性同陽光男斬纜。」

日本達人出埠

另外,有樣有家底,最愛 㗎妹的「日本達人」,亦曾於數月前力追 Cammi。「日本達人如果一 喺香港,就會成日搞 啲 model派對,仲會好豪咁俾錢包枱包酒, 啲 model咪 friend搭 friend嚟玩囉。其中一次佢中 咗 Cammi,之後佢 哋經常 send sms、又約見面,仲試過叫 Cammi陪佢去日本做 嘢,不過 Cammi老竇知道後,嘈到拆天,最終都去唔成。」



改頭換面

周三( 16日), Cammi如常返學。對於記者追問有關 ABCD男時, Cammi一味耷低頭迴避記者,其後更忽然轉身返回家中。

15分鐘後再踏出家門的 Cammi,沒有戴眼鏡及雙眼畫上眼線外,更換了一件風褸。但面對記者提問,依然當聽唔到。

跨境擒井柏然

除了連環嗒盡圈中型男, Cammi在同一時間更勇闖強國,生擒內地男星、在《全城熱戀熱辣辣》狂戀 Angelababy的井柏然。「 Cammi好冧井柏然,私下讚佢人靚歌甜有才華。佢 哋年初 喺亞視春節晚會識 嘅, Cammi嗰晚已經主動問人攞電話同 facebook。佢 哋熟 咗之後,個男仔落親 嚟香港都會約 Cammi,之後雖然 Cammi同緊 Edison行埋,但點都會抽時間見對方。」

月曆齋玩腳

其實自慾照流出後, Cammi遭全城狂插,網友更將其樣貌惡搞,但據知將於月底推出月曆的 Cammi,憑 着人氣高企,月曆訂單已由原先 1千份升至 5千份。在月曆中, Cammi除了 着上陳冠希至愛的女僕制服外,其餘的造型,都是穿上迷你裙晒 40吋長腿,盡騷獵男本錢。
周三( 16日), Cammi如常返學,被問到 ABCD男陸續現形時,戴上口罩的她即緊張地耷低頭迴避記者。對於記者提問,她全程不發一言,然後由學校老師陪同下,迅速返回學校,明顯驚自己再講多錯多。

聲價十倍


 

Cammi雖然受盡千夫所指,不過任你點鬧,搵她現身的客戶卻不跌反升。休業近一個月後,她近日狂接聖誕檔期的活動,價位亦隨之搶高。據知以往 Cammi出席活動,只有二千蚊酬勞,但現時身價已升至二萬,而她下月初為一個 Online Game擔任代言人,已穩袋四萬酬勞。一個月唔夠已搵近五十萬。
據其經理人 Admond表示:「事件發生後,多 咗十幾個客戶搵佢做 嘢,我 哋都推 咗幾個 job冇做,等佢情緒平復 啲,月頭會出嚟見人。」 Cammi唔止桃花旺,連帶事業亦水漲船高。

Online Game代言$4萬
南京商場活動$4萬
商場聖誕節活動$2萬 x約 20個$40萬
年輕品牌活動$1.5萬
兩個月共賺:$49.5萬

繼續玩相機

見過鬼唔怕黑的陳冠希,繼續樂於在網站發放用手機自拍的照片,而 Cammi日前亦於微博上載一張手持相機的照片。兩人興趣一致,認真襯到絕。



  

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()