除咗谷奶,陳自瑤當日着住貼身婚紗,難掩微隆腹部。

一個 Cammi,搞到陳冠希雞毛鴨血,連帶曾俾佢集過郵 嘅王浩信亦局住浮面。男人衰鹹濕冇得好講,至慘係十條一(上周五)嫁俾王浩信 嘅陳自瑤啫。姊妹們試諗吓,老公結婚前兩日俾人揭臭史,自己仲要奉子成婚,作為新娘嘅,唔使講都肯定係百般滋味在心頭。

老公感情有缺失,做老婆只可以當粉筆字抹咗佢。就結婚當日所見,王浩信、陳自瑤都好合作,錫嘴、騷戒指呢 啲指定動作,全部交足功課。每逢行出行入,新郎仲照顧周到,未等班姊妹郁手,已第一時間衝埋去幫老婆拎裙尾,慌死老婆會跌親。
不過又好難怪 嘅,老婆大肚,王浩信為怕個胎小器,暫時唔可以公布喜訊。之但係陳自瑤當晚肚凸凸,加上上圍谷到行一行,孕味咁濃,想瞞都瞞唔到啦。只望王浩信以後生性做人,咁就不枉陳自瑤對佢咁一往情深啦。



孕味甚濃嘅陳自瑤一𠌥低身,胸湧澎湃,明顯「奉子谷奶」。

情深一啜,又點少得。新郎、新娘定格錫足十幾秒,保證個個都影得到。


老婆有咗,王浩信梗係全程呵護,不但扶出扶入,仲幫手拎裙尾。

雖然婚前是非不斷,不過好快雨過天晴。接新娘嗰陣,王浩信同班兄弟赤腳跳舞,仲夾埋陳自瑤影搞鬼大合照(下圖)。



  

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()