追到氣咳(設計對白)郭晉安接咗阿仔就趕住走,難為跟喺後面嘅歐倩怡追到皺眉頭。

郭晉安最近拍緊《東西宮略》,係人都知開親劇,都會俾無 綫扯到盡,唔係人咁品!不過,呢個廿四孝爹 哋寧願放棄 瞓覺時間,都抽時間同歐倩怡去接囝囝令山放學。點知撞啱落雨,安仔唔等埋老婆,就拎住件「小鳳姐波點」雨褸衝去學校,驚死要囝囝多等一秒鐘。歐倩怡惟有冒雨跑去學校會合兩父子,然後幫囝囝拎書包。不過有仔萬事足 嘅安仔,擔住把遮拖住乖仔,急急腳走人,完全無理俾雨淋 嘅老婆,搞到歐倩怡踢住拖都要「嗱嗱聲」追住,好鬼狼狽!

歐倩怡爭氣

講開又講,大家咪睇歐倩怡依家成個師奶仔咁款,其實佢 喺 97年唱《櫻桃小丸子》主題曲〈問題天天都多〉都唱到街知巷聞㗎!周日( 13日),佢就孖住安仔一齊出席小丸子 嘅活動,媽咪姐仲八到,今次大會邀請呢位真人小丸子同老公一齊出席活動,花費要成 30萬!嘩!咁賢良淑德又帶挈老公搵錢,安仔真係要錫住老婆嘞!



好在郭太大方得體,自行繑實老公。不過,安仔都曉得遮埋老婆,算佢啦!

已經收山專心相夫教子嘅歐倩怡,呢日再唱番佢隻首本名曲〈問題天天都多〉,冇走音之餘仲做晒動作鬼咁投入,態度勁親民,台下唔少街坊都睇得好開心。

郭晉安夫婦甚少孖住出席公開活動,今次安仔賣晒口乖,話當年聽到小丸子呢首歌開始留意對方,不過當時歐倩怡得 17歲,要等佢 18歲先正式追求,純情過依家啲青少年好多喎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()