Kelly佗咗三個月有多,胸脹兼肚仔開始突突哋,件衫都唔覺意扯高咗,露出幸福小肚皮!\n

恭喜!恭喜!早前痛失孖胎嘅陳慧琳又有咗嘞!周三( 16日),平日貪靚到死嘅佢,出席一個時裝活動時,竟然棄高跟而着平底鞋,仲有大棚人傍住出入。一班記者即時醒水,問佢係咪有咗?

「係呀!(有咗幾耐呀?)總之依家可以講得啦。(會唔會停工待產呢?)電影就唔會再接住,不過出吓 function、拍吓廣告,輕巧啲嘅工作,都仲會做㗎!」啱啱有咗嘅 Kelly,只係圓潤咗少少,精神又好,醫生亦叫佢唔使緊張,一切 ok。咁就好啦!媽咪姐喺度祝 Kelly生個肥肥白白嘅 baby,一家四口, sweet到爆呀!



仲有幾日, Kelly就拍完賀歲片《八星抱喜》,可以返屋企專心養胎兼陪蝦餃仔劉昇。遲啲劉家又有新成員,仲熱鬧呀!

今年三月, Kelly在 blog內自爆小產,痛失孖女。依家再度有喜,出出入入都有助手髮型師化妝師等圍成人牆保護,非常小心。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()