中途休息嗰陣, Suki竟將 iPhone當鏡照,隔籬玲玲師傅順手照埋一份。

徐淑敏( Suki)雖然已經生 咗兩個女,不過生完火速修身,身材不知幾 fit。近排佢仲密密蒲頭大晒修身成果,盡顯靚媽咪風範!

前幾日,媽咪姐就見佢上 咗吳綺莉主持嘅《女人有話兒》做嘉賓,同場仲有麥玲玲師傅。雖然 Suki嫁 咗人兼做 咗媽咪,但姿整程度絕對比時下妹妹仔有過之而無不及。好似未開始錄影前, Suki已經捉實麥玲玲,問人覺唔覺得佢塊面圓 咗?中途休息時,佢對住部 iPhone,一時撥頭髮、一時 chok樣,直頭當咗部電話係鏡咁照。
不過姿整歸姿整,當佢一接到囡囡電話,即刻連靚都唔扮,同囡囡猛咁傾偈。傾完,媽咪姐仲聽到佢講:「得啦得啦!媽咪做完 嘢好快返 嚟啦!」認真 sweet到爆!



Suki見到麥玲玲,即問對方自己塊面有冇肥到。

吳綺莉主持嘅《女人有話兒》,請嚟 Suki、麥玲玲做嘉賓。 Suki咁貪靚,大可以喺節目分享美容之道。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()