插圖:冼錦堂

「天使妹」自從同祖國電影王子「蛋糕」撻着後,成個人靚咗好多,佢個「靚」樣一向都俾人話係經過加工,近排又俾人發現佢左邊面好似多 咗個小酒窩㖭。


唉,女為悅己者容係應該,不過人哋求其噏一句就去整嘅話,好似冇乜尊嚴喎。
唉,女為悅己者容係應該,不過人哋求其噏一句就去整嘅話,好似冇乜尊嚴喎。

有人曾經問過佢,佢梗係死口唔認,仲擘大眼死撐話呢個小酒窩一出世就有。後尾有雜誌好抵死咁摷晒佢 啲舊相出 嚟做對比,答案係﹕成批舊相除咗「孖膶腸」最突出外,根本就唔見有咩酒窩。所以好肯定呢「粒」小酒窩係後天「篤」出嚟。
最近聽個同「蛋糕」較熟落 嘅二五爆料﹕「冇錯呀,『天使妹』個小酒窩真係用人工整出 嚟 㗎。事緣有次,『蛋糕』只係同『天使妹』講笑,如果佢有個小酒窩 嘅話,就更加可愛 嘞。
「估唔到『天使妹』為 咗以 cute形象箍住『蛋糕』,真係走 咗去做 咗個『人工小酒窩』。」
其實「天使妹」十零歲妹仔已經開始改頭換面啦,所以修葺面容 嘅 嘢,對「天使妹」嚟講,根本當食生菜一樣,毋須大驚小怪。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()