徐淑敏和老公黃浩昨晚在銅鑼灣慶祝結婚周年紀念及新店開幕,徐淑敏自爆懷疑又有喜,隨時三年抱兩,又指老公向 7個月大女兒灌酒,但怕傷感情,不敢直接話他。黃浩則大讚老婆旺夫、囡囡好腳頭。


其他娛樂名人影片

徐淑敏與黃浩去年奉子成婚,今年 3月產下女兒 Vianna。兩人昨晚在黃浩投資過千萬的銅鑼灣壽司店及台菜店,慶祝結婚一周年紀念,順道舉行開業酒會。

縮胸 6吋難受 放大圖片
徐淑敏今年 3月為老公黃浩誕下女兒,兩人不諱言要努力生夠四個。《忽然 1周》圖片

徐淑敏今年 3月為老公黃浩誕下女兒,兩人不諱言要努力生夠四個。《忽然 1周》圖片

徐淑敏昨日下午先去旺角,為無綫台慶試戴重 60多卡、價值 550萬元鑽飾,越來越瘦的徐淑敏直言現只有 100磅,上圍由陀仔時的 37吋跌到 31吋,她說:「感覺輕鬆咗,不過一下子冇咗 6吋,都好難接受。」BB女 Vianna重 21磅,老公黃浩也因愛飲酒變肥仔,惟獨徐淑敏瘦削,她爆老公有時更將香檳、紅酒給 7個月大的囡囡飲,她說:「佢飲醉咗,我冇阻止佢,唔想傷害夫妻感情,通常第二日話畀奶奶聽,等佢講。」她之前謂 30歲前要生夠四個,徐淑敏透露月事遲來個多月,懷疑已經有喜,她說:「未知,我有信心好快,會係兔 BB,有感覺係仔,我真係想趁後生生多啲。」

「最好 6月兔仔」 放大圖片
黃浩(右二)投資千萬在銅鑼灣開食肆。

黃浩(右二)投資千萬在銅鑼灣開食肆。

對於老婆是否有喜,黃浩昨晚謂下星期才能確定,他說:「都想三年抱兩,最好 6月兔仔啦, 6月出世好聰明。」黃浩大讚老婆旺夫、囡囡好腳頭,他說:「之前去旅行,放低咗啲生意,跟住遇到佢(太太),所有嘢都好順,個女出世之後幾日,就搵到呢個舖。楊天命師傅話個舖係旺丁旺財。」他指囡囡識食,聞到咖喱好開心,更笑指囡囡才是咪神,他說:「我個女係咪神,佢好大咪,好大隻!」採訪: Rita Leung攝影: Dicky ChanChan Shun Ching


黃浩大讚徐淑敏好腳頭,但太太產女後瘦得只剩 100磅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()