Shirley Kwan
黑併白色 ruffles背心裙$27,200
黑色漆皮腰帶$6,500
both Lanvin
紅色手繩 Shirley’s own

cover face

關淑怡“冇諗過自己咁癡纏”

2013年01月18日 ~~ 第318期 ME!

關淑怡即將開演唱會,唱片市道再黯淡,這幾年,她的名字,依然是唱得聽得的保證。
只是,今次附帶連番訪問,橫掃大小雜誌,公事家事私事全被抖出來,感覺很不 Shirley!
「好攰,好唔慣。」
大抵自知一番「想死」言論嚇窒全港市民,鬧情緒鬧出禍了,及時補鑊站出來說明一切,「我唔想死」、「曾志偉唔係老竇」、「我冇財困」,新聞舊聞一次過交代清楚,一不做二不休; Shirley讀時裝,談得興起,更㷫烚烚講造型講潮流,唔爭在講埋粒仔……
Cool到爆的她,霎時暖起來,「我估唔到原來自己咁癡纏」一臉靦腆,我都估唔到佢原來咁女人仔。
對於單親媽媽這身份,「我冇後悔」四隻字信誓旦旦字字鏗鏘,做得出擔得起更唔怕你講閒話,咁至係 Shirley Kwan。

互動片段

關淑怡“冇諗過自己咁癡纏”


 
Profile
 


Shirley Kwan
出生日期: 1966年 8月 15日(獅子座)
出生地:香港
身高: 5呎 4吋
體重: 102磅

簡歷: 86年,參加新秀。 88年,參加日本「 Marine Blue音樂節」歌唱大賽奪冠,簽約寶麗金,正式入行。 89年,憑《冬戀》大碟奪金唱片銷量,同年 11月,再憑《難得有情人》大碟衝破白金銷量。 97年,逐步淡出樂壇。 01年,「復出」簽約 BMG。 02年,兒子出生,再次銷聲匿跡。 05年,再「復出」簽約大國文化。 07年,簽約星娛樂至今。 13年 2月,將開兩場演唱會。

主要作品:唱片《冬戀》、《難得有情人》( 89),《夜迷宮》( 90),《戀一世的愛》( 91),《真假情話》( 93),《 eZone》( 98),《冷火》( 01),《陀飛輪》( 12)。電影《九二神鵰之癡心情長劍》( 92),《廣東五虎之鐵拳無敵孫中山》( 94),《春光乍洩》( 97)。
微博: http://weibo.com/sk815

 
我個人唔趣得
 


Shirley Kwan
黑白間短袖上衣$13,500
啡併黑間立體剪裁半截裙$24,800
both Lanvin
紅色手繩 Shirley’s own

大學時,關淑怡修讀時裝設計,對於時裝的敏感,在攝影過程中盡見一斑,每件衫的特色/重點,甚至虛無一點的所謂感覺,她都盡力掌握住,自然地演繹出來,有心有力,你冇可能感覺唔到佢有幾專業。
「點解咁多人鍾意 80's?我唔係好鍾意,可能年紀大,乜都睇過,一個循環啫!我都覺得悶,最懷緬 90年代,多創意,女模靚,你睇 Stella Tennant,既 kirky(古靈精怪)又高貴。
「大學時,畫一個造型,以為好叻,走去名校 interview,點知學校掛住一幅幅大師草圖,人哋 Giorgio Armani簡單撩個 silhouette,已經好夠,我連件衫每個花都畫埋上紙,校長見到唔出聲, over晒啦!從此愛上簡約。
「我個人(外形)唔趣得,以前愛 Helmut Lang、 Jil Sander,依家就係 CÉ LINE,好鍾意佢 one piece襯平底露趾鞋,係我呢個年紀嘅型,當然,我高多三吋會更好。
「 Lanvin硬線條有 form嘅衫都好靚。
「買衫為工作,但太多衫只可著一次,私底下,買名牌一定揀 basic款式。啱啱出道最忍唔到手,一入 COMME des GARÇONS就狂買,又買 Dolce& Gabbana corset影唱片封套,一著出嚟, wow!公司覺得太 sexy,我又覺得係佢至出到成件事。
「屋企有一件 Valentino西裝褸,爹哋留俾我, 60's人手造,你一見就知點解當年 YSL、 Valentino、 Chanel咁犀利,全因手工。
「我呢批老一輩嘅人買衫,舒服實用,唔使太誇張;「追住潮流,我咁嘅年紀,點再著呢?」 

 
最肥 102磅!
 


這個感嘆號,我加上去,「最肥」只不過「 102磅」,尋常女子,除了感嘆,還是感嘆吧! Shirley堅稱,從不會為著靚衫而減肥(仲減?!)一切待造型遷就;由外形講到生活,輪到她感嘆,識著衫卻唔識做人,說穿了,便是時不予我。
「唔知幾想增肥,我易肥易瘦,先肥身,再肥面,嚴格來講,未肥過 102磅(噢!)我骨細嘛!出碟通常揀秋/冬季,著到隻糉咁,你又點會見到我肥啫!
「識 fashion嘅人就識點樣包住自己。
「今日影相,我見到 bye bye肉喇!真係要搞吓!最近,人人都話鍾意跑步,我唔跑步,一跑就嘔,點解個個都問我點樣練氣?我唔練氣,所以唔夠氣。平時,主要做 gym或游水,網球都打,會唔會狂操呢? Never。
「多數一個人做運動,唔係收埋自己,只係唔太 outgoing,有時需要靜一靜,自己性格問題,由細到大,條街多啲人都想即刻返屋企,我屬於靜,但,唔係孤僻。
「行街好無聊,細個已唔鍾意行街,我去街一定要有目的,想買乜就去買,買完返屋企,聽歌睇書。
「最鍾意聽歌, 80's嘅 New Romantic及 New Wave影響我最大,青春期啩!
「我唔會俾個仔入行,好彩佢冇唱歌天份!如果我係呢一代小朋友,寧願學習更多知識,多過想做明星。依家個個都想成名,做人要實在啲,人生唔係發夢,名人都有付出,甚至要拎埋私人事出嚟娛樂大眾;「一入行,一世都唔可以抽身。」


89年
憑《難得有情人》走紅,並得白金數字,俾着依家,已經係一個神話。《城市周刊》圖片


90年
大學畢業,沒再進修時裝設計,「呢行好窄,發展唔大。」誰知當上了歌星,著靚衫機會更多。《城市周刊》圖片


90年
昔日天后拱照羅文,屬於 80’s的你和我,看到這張相,誰不欷歔啊!《城市周刊》圖片


11年
澳門開騷,中空裝大方性感,「今次演唱會歌衫簡單為主,牌子 sponsor之外,仲有 Tomas Chan幫我造衫。」《蘋果日報》圖片

 
個仔令我冇自信
 


Shirley Kwan
黑色短袖上衣$11,100
藍色水晶吊墜耳環$6,400
both Lanvin
黑色魔鬼魚皮帶鑲鑽腕錶$57,760
Philip Stein from Lane Crawford
紅色手繩 Shirley’s own

02年,關淑怡成為單親媽媽,這一步,她早已預備,兒子跟自己姓關,叫關浚賢,過去十年,全力湊仔,工作賺錢,開口埋口掛住個仔。
「冇後悔做單親,又唔係被迫!生之前已經預咗會好吃力,公眾人物唔可以做媽媽咩?個仔出現 timing剛剛好。做媽咪時,已係高齡產婦,呢個係我嘅選擇,希望父母尊重我。
「受妹妹影響,我好想做媽媽,好記得,佢第一眼見到自己 baby個樣……自己第一眼見到我個 baby,唔得閒喊,開刀生,只係想快啲快啲。一眨眼就十年,佢食住噹噹(奶嘴)時個樣最難忘,一剎那,我覺得好安穩好喜悅……冇諗過原來我咁癡纏,一向好 cool嘛!
「係㗎!我俾唔到父愛,但會負責,最起碼,賺錢養家。
「我對佢來講就係媽咪,唔係明星,佢問過我『點解你唔去搵一個男朋友?』知佢嗲我,背後有意思,未必真係想我識男朋友。拍拖?冇時間去諗。
「我教仔,應干涉就干涉,唔會就佢㗎! 7歲至准食麥當奴,一星期食一次,要有規矩,又唔好鬧佢,怕搞壞親子關係,最鍾意玩佢,『吓!著衫淺灰+深灰+深深灰?乜嚟㗎?』男仔有尊嚴,閂埋房門發嬲,我即刻熄燈,熄多幾次,佢就知我同佢玩;咁樣做,等佢知道女仔唔易 handle。
「做父母,一定要俾小朋友感覺到,家門永遠開着,家人永遠歡迎你,有問題可以返屋企,呢樣嘢對成長好重要。早前,我特登整一堆 baby food,諗住俾佢回味一下媽咪嘅味道,點知佢食完叫我以後唔好再整,真係嬲;「佢既唔係我 fans又唔鍾意我整嘢食,令我非常冇自信, but I'm happy。」 

 
Shirley's tips
 


Shirley Kwan
綠色潛水料 tube dress$27,200
黑色漆皮腰帶$6,500
both Lanvin
紅色手繩 Shirley’s own

Q:對於時裝,最講究是甚麼?
A:顏色。我好鍾意粉色,最鍾意 baby blue,最憎黑色,好想搣甩佢。

Q:有喜歡的新進時裝設計師嗎?
A: Alexander Wang,設計乾淨又幾有諗頭,好得意,亦愛睇 Viktor& Rolf嘅 showmanship。 

 
後記
 


Shirley Kwan
杏色針織背心裙$24,700
金色粗腰帶$7,000
金鷹吊墜 choker$16,700
all Lanvin

關淑怡唔難接近,只是處事很有態度。影相前,造型師已將所有衣衫讓她過目,款式、顏色、造型一目了然,到場後,助手攤出一地高踭鞋,紅的黑的金的如數家珍,我估,是她不喜歡穿別人鞋子吧!自己準備私伙,沒爭拗,沒尷尬。
席間,她不止一次隨口話自己年紀大,「我縮咗水!」看着兒子一天一天成長,怎能不認老?
人大了,看透了,再強硬的態度,也有軟化的一天,「唔知點解?以前我唔容忍嘅事,對住個仔就接受了。」
說來溫柔,差點忘記,訪問前,她一臉木然,我連上前打招呼都唔敢……又如何呢?做人,只要面對自己,有心認識你的人自然願意付出時間去了解你,否則,就算日日對住你笑,咪仲心寒。 

Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 3388
Lanvin中環國際金融中心 2043號鋪 2234 7323 

撰文:伍淑嫻
形象: Karen Ling
攝影: Ray Siu
化妝: Navi Lam
髮型: Calvin Chan@M.i salon
鳴謝: Lanvin

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()