我得寵:Stephy湊狗如湊B 7,802 


■玩具貴婦犬年糕即場聽從主人鄧麗欣發施號令,輕易做出指定動作。攝影:陳順禎

有多次養狗經驗兼思想傳統的鄧麗欣(Stephy),在照顧愛犬的過程中,學懂如何照顧弱小,盡顯母愛,雖然她未與拍拖多年的方力申拉埋天窗,但她坦言若組織家庭,可能要作出取捨:「一係唔生BB,一係唔再養狗,想付出時間專注一方,唔想另一方被忽略。」
撰文:張俊銘

鄧麗欣的寵物小狗「年糕」,屬toy poodle(玩具貴婦),現年兩歲半,在Stephy家中生活一年多。Stephy表示,年糕十個月大才遇上她被帶回家。Stephy當初想找較年幼的狗,給母親作伴,但找了很久也沒遇上合眼緣,直至見到年糕,Stephy說:「狗場主人話呢隻狗年齡比較大,冇人要佢,只會留喺狗場做繁殖,但我睇咗一眼就好鍾意佢,覺得係緣份,就帶佢返屋企。」



■Stephy和愛犬年糕的相遇,她形容似緣份注定。 愛犬聽教勁黐身

Stephy與年糕接受訪問前後也顯得甚有默契,牠懂得聽主人指令,打圈、彈跳及兩腳走路等照辦,逗得Stephy笑不停。Stephy指toy poodle屬聰明小狗,不用教很長時間就會學懂,她說:「普通嘅指令,坐低、舉手、轉圈,好快學到,我都唔記得點教佢,已經學識。最近教佢行樓梯,發覺佢有樓梯恐懼症,用一日教識佢上落樓梯,雖然落得好慢,但都叫做識。」
Stephy指年糕性格很嗲人,兩歲幾的牠卻依然像BB,Stephy一副冧樣說:「夜晚佢要瞓喺我大髀睇電視,唔會周圍搗亂,冇人喺屋企,佢會喺自己張床度瞓,返到嚟佢會靜靜雞迎接你,真係一隻好乖嘅狗仔。」



■Stephy形容年糕的性格很爛纏,十足小朋友般黐身。

與年糕相處年多,Stephy指愛犬很快融入家庭,但她慨嘆自己經常要到內地工作,與年糕較少時間見,但年糕卻很黐Stephy,似BB經常扭抱,Stephy說:「唔知點解,年糕成日好似好懂事咁,望住我嘅眼神,同我媽咪好似樣,唔知係咪對得我媽咪多,髮型都有啲似,因為我媽咪剪冬菇頭。」



■雖然年糕體形細小,但當牠和Stephy賽跑,一點也不輸蝕。 生仔考慮唔養狗

年糕與「未來爸爸」方力申相處機會不多,對於日後Stephy組織家庭是否仍會飼養寵物,她說:「組織家庭要諗諗,如果生小朋友未必會養狗狗,唔係寵物同小朋友相處唔到,係時間問題。如果有小朋友我會放多啲時間畀佢,同時唔想忽略咗狗狗,如果養緊梗係唔會唔要佢。」
Stephy指小狗也有情緒,若沒有時間陪伴,會令狗狗感到孤獨:「你點對佢,佢係知道,你有好多精采嘅生活,但狗狗喺屋企只有你,你唔陪佢就冇人陪佢。」她又謂照顧狗狗像照顧小朋友:「我當年糕係小朋友,當佢係BB仔咁照顧,似係為將來準備,當然好多其他照顧小朋友嘅事情,到時做咗阿媽就知道。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()