努力造人 09年與Neway二少薛嘉麟拍拖的諸葛紫岐(Marie),去年高調宣布訂婚後,更揚言不設防努力造人。但早前傳出諸葛上月在夏威夷度假時,不幸痛失2個月大的龍胎,與她屢傳不和的「大嫂」陳法拉則罕有開腔代否認小產傳聞,迫得諸葛含淚反擊:「有啲嘢唔係用嚟講笑!」
據知諸葛與二少早於去年9月已在美國註冊,今年3月將於會展補擺過百圍酒席。雙喜臨門變憾事,現獲薛家上下支持的諸葛,則密睇御用中醫師閻慶昕調理身體,準備再造人外,更執靚副偈專心為3月底的豪門婚宴作準備。


諸葛自去年獲二少求婚後,坦言會努力替薛家開枝散葉,但今次意外小產對她打擊甚大,自傳出流產消息後一直避見傳媒,直至日前法拉主動回應笑住話:「Daniel(男友薛嘉麟)話冇乜特別事發生」,即惹諸葛不滿。

薛家全部撐
上週三(11日) 諸葛出席求子主題活動時,聲淚俱下承認流產,更激動話:「我哋全部都笑唔出」,暗寸法拉多事。據諸葛身邊人透露,薛家兩老曾要求低調處理小產一事:「Marie同法拉之前應承過薛老太,以後唔會喺公開地方提對方,費事又俾人話不和。咁一直大家都好守規矩,點知法拉突然變咗Marie代言人話冇事,即係迫Marie開口啦!」

未影婚紗相
其實去年8月底,二少趁諸葛在美國度假兼慶祝28歲生日時成功求婚,至9月二人索性於當地秘密註冊,並計劃今年3月底在港舉行婚禮,敲定在灣仔會展設過百圍酒席大宴親朋,連婚紗相亦決定留港拍攝。經歷小產意外,二少已勒令愛妻不准操勞,專心休養身子。諸葛近日更求診多年御用中醫師閻慶昕調理身體,諸葛於WhatsApp回覆說:「今年擺酒大概3月尾,會有好多親戚朋友,現在調理身體緊要,都想有龍寶寶。」果然有仔要趁嫩生。

日落晒幸福
在諸葛去年生日前兩日(18日),在微博上載咗一段愛的宣言,雖然冇提二少嘅名,但明眼人一睇都知係求婚對白喇。

百萬婚宴
諸葛與二少的婚宴已落實在會展宴會廳舉行,預計廣邀商界人士和親朋好友,大擺超過百圍酒席,以最低消費每圍1萬元計算,最少花費百萬。

妯娌大鬥法
諸葛和法拉兩位Neway少奶,屢傳二人關係惡劣,妯娌變死敵,不時在活動出言互爭長短。今次回應小產新聞,更成為二人開拖嘅導火線。


有啲嘢唔係用嚟講笑!真實對白
諸葛自夏威夷流產後首度現身,上週三(11日)與佗龍女嘅陳自瑤出席求子主題活動,其間更一度感觸落淚。

 
訪問再喊
諸葛接受訪問時,被問在台上落淚時仍死忍,但最後眼泛淚光承認流產。

 
老公支持
上週四(12日)諸葛在二少陪伴下出席活動,之後二少更在訪問中撐太太,強調冇同法拉聯絡過,更話「公道自在人心」,似乎連二少都唔多撐大嫂。《蘋果日報》圖片

 
密會中醫諸葛自09年起幫襯中醫師閻慶昕,週日閻醫師回應本刊:「佢(諸葛)小產後有打電話畀我問意見,佢嚟到我會同佢講點醫,嵋家唔方便同你講。

 
美國戴婚戒去年8月20日,諸葛在美國慶祝28歲生辰,順道參見寧波車,當時她放上微博的照片上可看到她左手無名指戴上婚戒。












10/1 我不想回應,關於我的事情可以問我本人和主席(薛嘉麟)。


8/1 Daniel(薛世恒)話佢哋兩個喺夏威夷玩得好開心。(有冇小產呢回事?)冇呀!Daniel話冇乜特別事發生。


11/1 我覺得有啲嘢唔係用嚟講笑,我哋全部人都笑唔出!……我唔想再講關於佢(法拉)嘅事。


10/1 咁大件事,都係關心啫,乜嘢係「心涼」?……都唔知點答,之前好認真答咗,為免再複雜化,唔再答。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()