開揚客廳
長形客廳以落地玻璃連接露台,引進大量自然光,望向廣闊大海,景觀一流。「對住呢個 view真係 perfect,係間屋最吸引嘅地方,好 relax,有時會喺梳化瞓着。」

星悅居

陸詩韻 避世海景屋

2013年01月18日 ~~ 第912期 忽然1周

香港地小人特別多,壓迫感愈谷愈大,想遠離繁囂,享受舒適自在生活,談何容易。港姐出身的陸詩韻,近年轉戰營商,幫老竇打理製衣生意,還開設貿易公司。三個月前她決定搬離鬧市,以月租 7萬多進駐西貢匡湖居,面積 2千多呎海景獨立屋,目的只求放工回家時,享受真正收工的感覺。

互動片段

陸詩韻家居



居住環境好與壞,對住客情緒有直接影響。經營貿易生意的陸詩韻,厭倦繁榮鬧市, 3個月前索性搬離尖沙嘴,進駐西貢匡湖居面積 2千多呎獨立屋,與弟弟同住。「之前住嘉文花園,返工好近好方便,但始終係市區,迫得好緊,返到屋企完全冇放工嘅感覺。所以決定搬嚟呢度,同大自然較接近,環境幽靜,個人冇以前咁忟,精神都好咗。」就算耐不耐與壁虎為鄰,她一樣住得放心,皆因景致怡人。


迷你菜園
露台角落設有小菜園,陸詩韻親手種菜,自給自足。「因為要練耐性關係,我開始種菜,依家日日食嘅菜都係自己落手落腳種出嚟,幾有滿足感。」


海景露台
面積約兩百呎的露台,盡覽遼闊白沙灣海景,吹着陣陣清涼海風,零舍放鬆。「我鍾意出去睇書、飲吓咖啡。望住呢個景,就算飲杯水都清新啲。」


即割即食
為了確保蔬菜夠新鮮,陸詩韻煮飯前才到露台收割,保證夠 fresh!


冷色廚房
銀色廚櫃襯上鋼身廚具,打造型格廚房,光線十足加上白色地板,突出冷冰冰感覺,與暖色飯廳作對比。


暖色飯廳
飯廳一邊牆身以鏡設計,增加室內空間感。窗外綠油油的山坡,與柚木地板配襯,加上柔和燈光,分外溫暖。

透光大廳


獨立屋樓高三層,屋外有海有植物,充滿大自然景色,空氣特別清新。走進地下的客廳,盡享遼闊白沙灣海景,視野開揚廣闊,令人煩惱盡消。「我幫 daddy管數,自己貿易公司都開咗兩年,成日迫到自己好辛苦。依家對住個海諗嘢清晰好多,決策都會快啲。」屋內設計以 earth tone為主調,啡色八人梳化,襯上米色牆身,而露台的落地玻璃,將大量自然光引進入屋,令光線更加充足,散發陣陣暖意。「有時海風都幾勁,不過關咗玻璃門就好 warm,好 relax。搬咗之後,連公司都少咗返,將屋企變咗 home office。」


四季掛畫
客廳中間以顏色鮮艷的油畫作點綴,四幅油畫購自赤柱,分別代表春夏秋冬,與屋外大自然氣息相呼應。


前衞 pop art
走廊放有多幅黑白插畫,主題獨特,富有神秘感。「個畫家叫 Benson Koo,係我公司 inhouse designer,佢鍾意用敏感題材,好有才華,如果我後生 10年都會愛上佢。」

露台種菜


露台除了是享受的好地方,估不到亦是鍛煉的基地。於其中一個角落,可見大大小小的盆栽,當中有油菜、生菜、青瓜等,搖身變為迷你菜園。「我性格好急,有個 uncle話我冇耐性,叫我學種嘢。種菜分好多步驟,又要溝泥又要轉盆,要細心唔可以急。我起初種嘅時候,真係會拉啲根睇吓係咪有問題,結果搞到死咗。種菜可以鍛煉耐性之餘,仲可以分析自己性格。」自家種菜又要泥又要肥料,再加無限心機,相比街市十蚊八蚊菜價雖然昂貴得多,但自己種自己食,新鮮及健康。


貴價皮帶
衣櫃中有幾格專放首飾和皮帶,陸詩韻買的都是 Hermè s皮帶,貴氣過人。


巨型衣櫃
衣帽間面積百多呎,兩旁放有巨型木衣櫃,衣物分門別類。「女仔梗係特別多衫,呢個衣帽間已經唔夠用,依家諗緊辦法,可能要將樓上嗰層變做衣帽間。」


影院睡房
睡房設計簡約,牀尾擺放梳化,變為私人影院。「有時沖完涼又想睇吓戲先瞓,我就會留喺房睇,唔使周圍走。」


雲石浴室
主人房浴室採用淺色雲石,突顯氣派,空間感十足,設有浴缸與玻璃站立式淋浴間,好有酒店 feel。


單位平面圖
樓高 3層的獨立屋,以兩個半層為一樓,中間以樓梯連接。

撰文:蔡靜雯
攝影:李梓軒
錄像:袁家樂

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()