So Comment

抵食老外煎餅  Mr Bing(老金煎餅)

2013年01月18日 ~~ 第912期 飲食男女

Mr Bing?姓 Bing?
老闆係個老外姓金( Brian Goldberg),中文鋪名容易明啲「老金煎餅」咪阿老外「老金」賣佢嘅煎餅囉!再返返去英文「 Bing」係餅! Jian Bing係煎餅。







什麼是煎餅?




中國各省各市,人人都識煎餅,絕對係走地街頭小食,冇地鋪的,有許多人係食煎餅作早餐,我預備入去食煎餅時,有兩個年輕少女在門口用普通話交談,一個叫另一個唔好入去買,為何一個三四蚊嘅煎餅而家要付三十多元!
於是我便八起上嚟同佢搭訕。她們解釋煎餅係佢哋由細食到大嘅早餐,通常放下錢,拿個餅便邊行邊食,佢哋都係第一次喺香港見到煎餅鋪!
她們說煎餅係似法國 crêpe,麵粉開漿,漿粉放在熱鐵板上,立即打隻蛋,同漿一齊在熱鐵板上攪勻,掃平做個餅皮,餅皮熟了就加醬、生菜、脆炸麵粉(像油條)另配料有芫荽、葱、北方榨菜(小小甜味又小小鹹味)、芝麻,冇乜肉的,可能有些少火腿,這個早點就賣三四蚊! 

老金的煎餅……乙+


Menu啱我睇,一眼睇晒! 4個選擇( 1)老金煎餅$30,有自製醬,辣椒醬,南乳,芫荽,黑芝麻,京葱,蛋和薄脆。我就減了辣椒醬,加咗肉鬆,真係唔覺有肉鬆,不過好食,減醬冇減錢,不過有肉鬆就加咗$5。
( 2)烤鴨煎餅$48,有烤鴨,青瓜,京葱,酸薑,烤鴨汁,雞蛋,薄脆,好好食!
( 3)叉燒煎餅$40,餡多了叉燒,冇試過!
( 4)上海肉鬆煎餅$40,冇試,但我嘅老金煎餅加咗肉鬆,差不多啩!
另甜餅有( 1)港式$28,花生醬,煉奶,蛋,薄脆,冇試。( 2)星洲$28,椰子醬( Kaya),椰絲,蛋,薄脆,好甜,我唔鍾意,個咖央又唔好食!
小食亦試了拍青瓜$12和香麻藕片$12,過得去。$12想點?!
聽聞日日夜夜排長龍,因為得兩個爐,但試想想,$30-$40食到你飽到死!我 3個人先至叫了兩份,但已好夠了,個餅真係有大概 13cm X 13cm,厚 4cm,好大㗎!香港人最鍾意,快、靚、正! Mr Bing正做到。買完仲可以落樓下食。
Good Try, Brian! Brian係 New Yoker,去北京讀書,日日上堂前就急急買個$2燒餅食,然後就去學寫和講中文,佢嘅普通話講得好過我呢。佢而家喺銀行做,開煎餅店乃係佢 Master degree的論文,後來真係好懷念讀書時候煎餅的陪伴,所以試吓開間小鋪在香港,相信 Brian一定有其他大計,因為佢係讀 Business呢!







Mr Bing(老金煎餅)


地址•中環威靈頓街 83號地下
電話• 2568 8248

蘇施黃




資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()