遊搜好行:富士山下 犬兒愛黑面蛋

我是一隻香港出世的牧羊狗 Wiskey,最近跟主人飛去日本富士山,去到忍唔住唱神級歌:「曾沿着雪路漫遊,為何為好事淚流。」我可以在樹林喪跑識女仔,又可以同主人住民宿齊瞓齊食,最難忘的必定是大涌谷的黑蛋,食過先知咁滑溜呢!記者、攝影︰徐影珊鳴謝: PettourHK


其他副刊影片 Doggy Park愛的邂逅

生活在香港,我毫無用武之地,沒有大公園可以喪跑,但來到日本我可以盡情一展身手,真係好開心!主人話這裏叫富士 Doggy Park,佔地 10萬平方米,對我來講數字像個謎,總之我覺得可以在大草地奔跳已經好開心。團友 DoDo今日特別吸引,她的身形比我大,是個成熟美女,於是我主動跑去跟她玩,不過 DoDo對我好冷淡,公園突然出現一隻日本狗仔,嗚!是一對日本情侶帶他來散步的,他追逐着我暗戀的 DoDo,我又失戀了!但我很樂觀,主人帶我走入小迷宮,我就忘記了失戀的事!樂園裏有 7個不同的 Dog Run區域,除迷宮還有平衡木及斜台等障礙賽,不時有狗仔做表演,還有其他動物住在這裏,如羊群及鴨仔。聽說公園有出租狗仔散步,有時我們在路口碰面會點頭,他們說這份工唔易做,日本柴犬就最受歡迎,我明白的,這世界到處講外表,幸好我主人唔嫌棄我呢!

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片
■在公園巧遇呢隻日本狗仔,他看到 DoDo就眼甘甘望到實。

■在公園巧遇呢隻日本狗仔,他看到 DoDo就眼甘甘望到實。

放大圖片
■地方咁闊落,我又跳又跑真係開心死!

■地方咁闊落,我又跳又跑真係開心死!

放大圖片
■沒養狗的朋友可在公園租狗仔,柴犬是最受歡迎的。

■沒養狗的朋友可在公園租狗仔,柴犬是最受歡迎的。

放大圖片
■你看!日本人對狗狗好細心,用 BB車推着行公園,疏乎呀!

■你看!日本人對狗狗好細心,用 BB車推着行公園,疏乎呀!

放大圖片

 

放大圖片
■老實講,我咁大個仔第一次見到傳說中被我趕上山的羊,佢哋個樣真係幾善良。

■老實講,我咁大個仔第一次見到傳說中被我趕上山的羊,佢哋個樣真係幾善良。

放大圖片
■我們一團好多人,連我及 DoDo共有四隻狗齊齊玩。

■我們一團好多人,連我及 DoDo共有四隻狗齊齊玩。

放大圖片
■大涌谷很熱鬧,人來人往,滿山白煙好迷幻。

■大涌谷很熱鬧,人來人往,滿山白煙好迷幻。

放大圖片
■主人說這是搞笑狗仔版百力滋,香港未見過。約$13/盒

■主人說這是搞笑狗仔版百力滋,香港未見過。約$13/盒

放大圖片
■日本最多狗仔食品,主人剛買了這包肉條給我。約$46

■日本最多狗仔食品,主人剛買了這包肉條給我。約$46

放大圖片
■紅富士拉麪是辣的,我哋狗狗不能吃了!約$81

■紅富士拉 麪是辣的,我哋狗狗不能吃了!約$81

放大圖片
■公園裏設有餐廳,主人叫了鎮店名物野菜烏冬。約$81

■公園裏設有餐廳,主人叫了鎮店名物野菜烏冬。約$81

 

Doggy Park

地址︰山梨縣南都留郡富士河口湖町船津字劍丸尾 6663-1入場費︰成人$120、 14歲以下小童$60、狗仔每隻$50。園內租狗仔 30分鐘收費$50。網址︰http://www.doggypark.jp

難忘食超滑黑蛋

我知富士山有好多溫泉,主人話要帶我行山兼看熱泉水。行大涌谷的路不算辛苦,人來人往,好多人同我打招呼打氣,上到山頂,見好多人吃黑色的雞蛋,主人說這是黑色玉子,我都未見過黑蛋呢!主人給我吃了一口,好味好滑呀,原來只是普通雞蛋用溫泉水浸熟,外殼變成黑色呢!

放大圖片
■一袋黑蛋$50/5個,最少要買 5個,傳聞話食咗會長壽。

■一袋黑蛋$50/5個,最少要買 5個,傳聞話食咗會長壽。

放大圖片
■剝開隻蛋,同一般蛋無乜分別,但食落超滑。

■剝開隻蛋,同一般蛋無乜分別,但食落超滑。

放大圖片
■每個人上到山都拿着一粒黑蛋,個個食完都話好滑又好味。

■每個人上到山都拿着一粒黑蛋,個個食完都話好滑又好味。

放大圖片
■主人畀我食黑蛋,聞到已經忍唔住流晒口水呢!

■主人畀我食黑蛋,聞到已經忍唔住流晒口水呢!

 

大涌谷觀光中心

開放時間︰ 8:30am-5pm網址︰http://www.owakudani.com/

坐天鵝船遊山中湖 放大圖片

 

主人間中有聽古典音樂,我記得有首叫《天鵝湖》,不過我在香港未見過天鵝,估唔到富士山的五大湖泊之一山中湖有天鵝,且天鵝原來好惡,見到 DoDo,竟然出口想攻擊。主人拉着我向前走,原來是登上另一隻更大的天鵝,暢遊山中湖。這艘船是特別准許狗仔同主人一齊遊船河,船程約 35分鐘,費用約$90,我靜靜坐在座椅上擔心暈船浪,後來主人發現甲板可以行出去睇風景,於是我們全部走到甲板前曬太陽,真寫意!

放大圖片
■我都可以坐上凳,同主人齊齊坐船遊湖。

■我都可以坐上凳,同主人齊齊坐船遊湖。

放大圖片
■這是 35分鐘的遊船票,主人可帶狗上船。

■這是 35分鐘的遊船票,主人可帶狗上船。

放大圖片
■我們要乘搭的是身後的天鵝,不過這裏不是天鵝湖,叫山中湖。

■我們要乘搭的是身後的天鵝,不過這裏不是天鵝湖,叫山中湖。

放大圖片
■見到 DoDo差點被天鵝攻擊,我好擔心呀!

■見到 DoDo差點被天鵝攻擊,我好擔心呀!

 

山中湖觀光船

地址︰山梨縣南都留郡山中湖村平野 506-1營業時間︰ 9:25am-4:10pm(暑假期間 8:40am- 4:55pm)

狗仔治療師開民宿

玩到累要休息了!我們住在富士山下,主人帶我來到 L'amour Noah民宿,屋主叫內田達哉,一眼看出他是愛狗之人,感覺好溫暖。民宿有兩層,設施都好窩心,例如有個我們專用的水療池,怕水的狗仔朋友不用怕,有內田先生設計的救生衣包你唔驚。屋內的牆壁有方便主人用的狗帶扣,使用健康的軟水(過濾水),最開心是可以與主人同房,更可以同牀!點解內田先生咁細心?因為他也是狗主,而他更是註冊狗隻水療師,專幫年紀大或行動有問題的狗狗回復行動,真係好有愛心, I Love You!

放大圖片
■屋主內田先生與他的愛犬。

■屋主內田先生與他的愛犬。

放大圖片
■富士山下的民宿歡迎帶狗仔入住。

■富士山下的民宿歡迎帶狗仔入住。

放大圖片
■屋主是愛狗之人,仲去學水療,且是有牌的專業人士。

■屋主是愛狗之人,仲去學水療,且是有牌的專業人士。

放大圖片
■民宿是包早餐的,簡單的營養餐由內田先生與他的老婆烹煮。

■民宿是包早餐的,簡單的營養餐由內田先生與他的老婆烹煮。

放大圖片
■牆上貼滿合照,全是以前來住過的主人與狗。

■牆上貼滿合照,全是以前來住過的主人與狗。

放大圖片
■民宿客房用的鎖匙扣都是狗仔形狀。

■民宿客房用的鎖匙扣都是狗仔形狀。

 

L'amour Noah

地址︰山梨縣南都留郡山中湖村旭日丘 506-231房價︰一泊一食住宿連早餐,二人一房計每人$ 740起。網址︰http://www.yin.or.jp/user/lamour

Travel Memo 放大圖片

 

持有 BNO或特區護照均可豁免日本簽證,逗留期最長 3個月。查詢︰ 2522 1184(日本駐港領事館)從香港飛東京可選乘達美航空,來回機票最低價為$2,340起(未連稅)。查詢:http://zt.delta.com/

Pettour HK會舉辦狗狗日本旅行團,出發前辦好狗隻檢疫及出境手續,非常方便,詳情請參考http://www.facebook.com/Pettour.hongkong。

狗仔的入境手績一般很繁複,例如必須先檢疫及打針,因此最好參加狗仔旅行團,每年只辦幾團,必須提早大半年前報名。

100V兩扁腳插座

每百日圓兌 10.1港元(文中價錢已折算為港幣)


■突然殺出程咬金,就是這隻日本狗想橫刀奪愛奪走我暗戀的 DoDo。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()