小特搜

怪癖逐個捉

2013年01月18日 ~~ 第912期 忽然1周

平時睇電視或者雜誌,見親 啲藝人都係靚仔索女,但其實佢哋同普通人一樣,有好多不為人知 嘅怪癖,例如林子善鍾意咬手指頭、阿 Bob日日都 着鞋唔 着襪。難得呢班藝人咁誠實,肯 嚟個私生活大公開,媽咪姐不得不讚佢 哋勇敢。

林子善勁咬手指


細路仔咬手指見得多,估唔到大細路林子善都有呢個怪癖,一得閒就好肉緊咁咬手指頭。問佢係咪有情緒病,佢話:「由細到大一無聊就做呢個動作,依家十隻指頭都咬到倔晒!我都知係壞習慣,不過改唔到!」雖則男仔對手冇人會留意,不過身為「冰室」老闆,係時候要改改喇!

阿 Bob着鞋唔着襪


以前阿爸阿媽年代, 着鞋唔 着襪下句就一定係老土兼核突,但家吓呢 啲先至叫潮,而阿 Bob(林盛斌)為跟潮流日日都會唔 着襪。「無論 着布鞋抑或皮鞋我都唔鍾意 着襪,我老婆成日都鬧我,話咁樣唔衞生,不過我覺得好有型囉!」人人都會有腳汗,唔 着襪好易焗臭腳,大家又敢唔敢試呢?





梁奕倫唔熟唔屙




梁奕倫拍嘢做騷冇時停,但當人有三急開大,佢點都一定要返屋企解決, 喺街就打死唔制。咁如果出埠又點呢?佢話:「平時 喺香港我一定要坐 喺屋企個私家馬桶先開到大,如果出埠,我會帶定消毒火酒,將酒店個馬桶徹底消毒,不過都未必去到 㗎!」睇嚟佢仲有潔癖㖭! 

吳文忻賴 牀 3粒鐘




身為醫學美容公司 CEO嘅吳文忻,原來每日都要賴 牀,如果中午 12點開會,鬧鐘最少要校 9點鐘響。吳文忻笑說:「我每日醒 咗都要 喺張 牀攤屍起碼 3粒鐘,等自己真正醒晒,睇見個天都光晒先會願起身。」佢係老闆娘梗係得啦!打工仔千祈唔好學呀! 

陳霽平鬥雞試妝




好早之前都見過台灣名嘴小 S愛自拍鬥雞眼相,但原來陳霽平亦好呢味。佢每次化好一個妝都要鬥雞眼,話可以放鬆面部表情喎!「唔知點解 㗎!總之每次化完妝我都會影一張鬥雞眼相,然後睇吓個妝 O唔 OK?」鬥雞眼試妝,真係聞所未聞! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()