吳彥祖搵銀養肥大肚Lisa S.

日前懷孕5個月Lisa S.,同老公吳彥祖去福臨開餐,Lisa發福不少,佢自覺臀、胸部變大了。Lisa笑說:「我預產期係今年6月,朋友覺得我肥多過似大肚!我變得好鍾意食,口味轉,喜歡吃甜及愛食中國菜,又喜歡食酸,日日都想打邊爐。可能最近食得好多,我經常放屁,仲要每個小時都要去一次廁所。」

吳彥祖有冇陪食呢?Lisa笑道:「佢冇,因為要為電影keep fit,我經常食得好滋味去引誘佢呢!」其實吳彥祖係為新片《魔警》減肥,週二(15日)仲舉行開鏡禮同拍外景,努力搵銀養老婆。

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()