“老表”玩盡中港矛盾鮑勃勾義嫂曬腩許亦妮巨胸誘張繼聰

由王祖藍,郭晉安同萬綺雯擔正的“老表,你好嘢!”,週一(14日)首播高開31點(199萬觀眾),反應熱烈。劇中玩寸中港矛盾,導遊惡珍,ð與ĝ門口影相事件重現,但原來“老表”出位場面陸續有來,嚟緊有鮑勃(林盛斌)勾義嫂曬巨腩,許亦妮秀巨胸脷誘張繼聰等,齋睇畫面系另類重口味。

第8集鮑勃半裸擒窗

鮑勃是郭晉安好友,但他在第7集醉酒之後竟然勾義嫂湯盈盈。事後醒來,湯盈盈一手執住假髮,至知鮑勃·原來系光頭,嚇到Ø嘴。到第8集,郭晉安返屋企,鮑勃搞到要擒出窗“走鬼”。鮑勃全程肉騰騰,觀眾啖啖肥豬肉。


琴晚明明系你做主動?
私夥拳擊手


鮑勃勾義嫂東窗事發,搞到安仔發火。


條的拳擊手系私夥擒窗後我俾雨淋,搞到我真系淋病咗!

第5集騎呢舞姿

郭晉安為了一班小朋友開心,本來買咗巨星演唱會慨門券,點知買錯咗假飛。為咗Entropy作者:張敬鑊,渠請咗由王祖藍同上載者菀之組成慨“哦,寶貝”獻唱,好在“哦,寶貝,”慨騎呢舞姿反而得小朋友歡心。

第5集公主扮咪咪

小歌星朱咪咪因欠租,最初收王祖藍為徒只是想呃佢錢,後來至知原來王祖藍係佢親生仔。少年版祖藍父親由祖藍做番,而後生版朱咪咪就係岑麗香。估唔到咪咪姐同香香公主都幾似。


年青版朱咪咪

第7集許亦妮出口術

張繼聰是王菀之男友,但同時和許亦妮飾演慨名媛有路。許亦妮同張繼聰以殭屍看看去派對,兩人互相伸脷引誘不特止,鏡頭仲不時關閉許亦妮胸部,回家前又啜爆張繼聰只手,仲留下唇印。


你簡直系亞太區最受歡迎男殭屍!


戲入面我同張繼聰不時玩挑逗,渠都有教我做戲。

第5集鬥扮老鼠

郭晉安,上載者菀之同萬綺雯帶埋一班小朋友去迪士​​尼。42歲慨萬綺雯,同33歲上載者菀之一齊戴咗個米奇頭飾,估唔到萬綺雯唔賣長腿賣可愛都一樣掂。其實喺第6集,萬綺雯仲會喺回憶片段以中學看看出場,睇落仲有幾分少女味。

諷刺時弊

 

“老表,你好 慨怪現象。

 


劇中講好多中港矛盾,好似第

 

 


挺“老表”

 


反“老表”

 

句句金

 

祖藍有份編劇《老表》,自然有唔少抵死對白,首兩周劇情已經有好多金句:

 


第4集:中女新解
你真系一個好大方修訂中女。我意思系好大方慨中國女子。

 


第6集:寸盛女
究竟你哋嚟搵愛定揀菜嗎?

 


 

第8集飲假酒嘔白泡

 

黃光亮喺大陸請客,祖藍又飲茅台又喪食,好似阿燦上身一樣。點知飲到假酒,卒之搞到口吐白沫,要眾人合力送佢入醫院。去到醫院,大家仲以為救唔番,差啲樂極生悲。

 


你唔好嚇我呀!

 

 

第5集屁股開花

 

飾演王祖藍老竇 拍拍。

 


啪!啪!

 

 

第6集咸濕蘇基

 

蘇基今次飾演一名出席盛女節目慨鑽石王老五,渠睇中咗“搞”手湯盈盈,身為湯盈盈男友慨王老五仲唔搏命?咩。

 


同湯盈盈好熟,渠慨熒幕初吻都系俾咗我,俾我?嚇冇所謂啦!

 

 

 

第7集龍婆發威

 

飾演郭晉安嫲嫲的羅蘭,應鮑勃及湯盈盈要求出租祖屋,等鮑伯可以搞“撞鬼旅行團”。為咗“搞”氣氛,湯盈盈仲做埋媒,扮俾“龍婆”羅蘭嚇親。

 


嘩!

 


救命呀!
唔使驚,有我喺度。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()