抬走
凌晨三點多,曾國祥叫埋朋友幫手合力抬老豆上車。

探熱針

曾志偉除夕晒冷 Party 獨冇梁漢文

2013年01月03日 ~~ 第1191期 香港《壹周刊》

大除夕夜,因「開飯事件」插手衰多事,涉嫌掌摑黃浩被警方拘捕的曾志偉,繼續開 party,晒冷慶祝!志偉吹雞,必定陪玩的鐵腳苗僑偉、梁烈唯、大肚婆湯盈盈同周家蔚在陣護駕外,連無現身多時的唐文龍、吳婉芳都到場撐住助威。唯獨被傳做二五仔,同志偉反面的梁漢文,繼早前聖誕 party無份,除夕夜照樣被志偉一腳伸走!




證人 brother
早前到警署俾口供的沈嘉偉,撇低屋企人單拖出席。


埋堆鞋友
近期埋番無綫堆的馬德鐘,亦跟住一班同事撐志偉 party。

大肚媽咪


兩個大肚媽咪嘅另一半開工冇出現,二人亦玩到凌晨 3點多才離去。





包場倒數


二○一二年大除夕,曾志偉並未因涉嫌掌摑黃浩事件影響,一如往年,開 P慶祝,圈中老友晒冷撐硬,陪曾志偉倒數迎新年。據知,曾志偉本來透過微博通知老友派對地點,但因懷疑戶口被黑客入侵,搞到臨開 party前才公布
地點。
當晚十時許,曾志偉在位於灣仔杜老誌道,佔地兩層的意大利餐廳 Billidart Restaurant& Bar包場玩。天氣寒冷,一身便服的他只穿上羽絨背心,上樓後約十分鐘,內地演員胡軍坐 着曾志偉的坐駕抵達,主人家更專誠落樓迎接,並將放在車廂後座的一件棗紅色西裝穿上。
其後,各路老友陸續抵達現場,包括陪玩鐵腳苗僑偉夫婦和女兒,洪天明和錢嘉樂因為不在港,由兩位大肚阿嫂,周家蔚和湯盈盈結伴到;商天娥、樂易玲攜眷出席外,久未露面的吳婉芳更全家到齊,還有北上發展多年的唐文龍,則拖 着兩位操普通話的女子和一名男性朋友到場。


搭訕出事
被告誹謗後,已經搵律師拆彈的梁烈唯,收工後即拖女友趕到。


保釋律師
現轉職大律師的盧敏儀幫志偉保釋後即變成玩腳之一,有份去 party。


女友 Tina


左右護法
志偉出事前後都傍到實的三哥三嫂,當晚帶埋女兒一齊玩到尾。


高層撐場
樂易玲跟志偉老友鬼鬼,倒數完,即拖埋老公撐志偉。

本來著住羽絨背心的志偉落樓接胡軍,之後在車尾箱攞衫換,著住迎節棗紅色褸玩足成晚,醉住走的他,更因褸太窄,露出大肥肉。


內地友胡軍





預告冇份


被黃浩告誹謗的梁烈唯,亦升呢成為曾志偉老友,獲發入場券。至於有傳做二五仔頂證曾志偉的梁漢文,雖然公開發聲明澄清與對方友情不變,但繼聖誕派對冇影後,除夕派對亦不例外,獨冇!
自己知自己事!梁漢文為免𤓓爆,預先向記者打定底。「梁炳(梁漢文)早排 喺新城勁爆頒獎禮已經講,話好多年前開始,除 咗朋友生日派對會去之外,其他都唔會再出席,所以志偉開派對,佢冇去都變得好正常。」


陳年 friend
上世紀港姐吳婉芳,帶住高過佢的大仔到 uncle Tsang的 party見識吓。


走後門
謝天華拖老婆 Tina撐場,飲到啤啤夫的他為避鏡頭從後門鬆人。


曾跟志偉傳緋聞的呂慧儀,撇甩老公同志偉度除夕,並孖住金剛離開。


轉軚崔建邦
早前不獲陳志雲邀請到生日 party的崔建邦,轉軚歸志偉邊,並與女友唐詩詠前後腳到。




長年在內地發展的唐文龍,當晚忽然現身,走時仲挾埋兩個內地女伴上的士。


近年黐住志偉玩的娥姐,例必拖埋老公現身他的俾面派對,隨後的美女是三哥女兒苖彤。


志偉波友范振鋒拖實老婆李思欣到 party,清醒來清醒走。


去年 4月最後出現志偉生日 party。

爛醉離場


志偉搞除夕派對的意大利餐廳,位於灣仔,室內設有飛鏢、桌球等玩意,但只屬中價消費。

據當晚有份出席派對的賓客透露,曾志偉完全未受「掌摑事件」而影響心情,在場內滿場飛,又搵金至尊贊助設抽獎遊戲,玩得極之開心;捲入誹謗官司的梁烈唯,亦因為升格做到曾志偉老友,心情異常亢奮!
派對玩到凌晨兩點,賓客陸續離開。玩得好盡興的主人家曾志偉,堅持貫徹「打直入打橫出」爛醉風格,凌晨三時,由兒子曾國祥及多名友人抬住離開。 

場內氣氛




志偉鐵腳中的「四朵金花」,攞住「 2013」氣球倒數。


老公不在港,大肚婆周家蔚有郭少芸同唐詩詠成晚傍住。


雖然惹官非,但志偉在 party同小方 high爆。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()