爛片回顧

 

2010年埋尾,一系列娛圈大事回顧、頒獎禮等年度結算項目輪住出籠。單睇今年上映嘅華語電影票房,《葉問2》以4,300萬成為香港大阿哥,不過依然有啲電影停滯不前,爛片充斥市面渾水摸魚。不少人前人後都身光頸靚的一線演員,叫座力原來嚇鬼。能夠有本事憑一己之力令電影公司損手爛腳嘅,就係郭富城及楊千嬅,攞硬今年屎帝屎后!攞呢個「獎」,大家睇怕唔使拍掌!

No.1 屎帝 城城僅值8萬
45歲嘅郭富城桃花緣極旺,觀眾緣就差一大截。《白銀帝國》年頭無聲無息在五間戲院上畫,結果開畫票房僅得萬三蚊,開一場十個觀眾都冇,最終埋單收得8萬,搞到拎咗成千萬美金投資嘅郭台銘嘔晒血。
帝國打唔成,暑假城城縮小範圍搞《全城戒備》,扮小丑扮肥佬喊打喊殺,到頭來只係收得340萬。呢個數字唔算嚇人,不過唔好唔記得,城城收緊800萬片酬,唔蝕就奇。

郭富城
《白銀帝國》8萬
《全城戒備》340萬

No.2 屎帝 余文樂黐親都死
余文樂客串兩個鏡頭嘅《精武風雲.陳真》收1,300萬,令丹爺幾千萬票房夢想幻滅。只有幾場戲嘅《童眼》收800萬,不過3D戲飛貴一倍,贏帳面啫!做男配角嘅《劍雨》票房唔夠200萬,古裝大片落得如此境地不如吞劍好過。擺明襯千嬅嘅《志明與春嬌》,口碑點樣傳頌,但做足兩個月700萬都冇。搞咁耐都唔掂,試下驚慄片《荒村公寓》啦,又嚇到院商心慌,收得20萬……哦,個荒村原來係戲院至真。

余文樂
《志明與春嬌》640萬
《荒村公寓》20萬
《精武風雲.陳真》1,370萬
《劍雨》165萬
《童眼3D》(客串)865萬

No.3 屎帝 劉華玩唔起科幻特技
五十歲嘅劉華一口氣開廿場個唱,實力非凡,不過呢段氣勢完全延續唔到落戲院。《未來警察》雷聲大雨點小,港式科幻特技又肉酸。喺威尼斯浸過鹹水嘅《狄仁傑之通天帝國》,特技毋疑略勝一籌,可惜劇本犯駁位搵狄仁傑真人解密都解唔通,套戲熬成個月只掹車邊cover到劉華千萬片酬,唔通真係要對住劉華唱番句「I don't wanna see! Goodbye!」

劉德華
《未來警察》323萬
《狄仁傑之通天帝國》1,180萬

No.1 屎后 千嬅跌下來豁出去
恭喜千嬅覓得有情郎,亦開始戥佢叫座力擔心。回想最風光年華,NG多過演戲嘅《新紮師妹》系列,係咁意收千零二千萬。今年孭飛兩套愛情片《志明與春嬌》同《抱抱俏佳人》,搞足大龍鳳都唔過700萬,嚇到一額汗。不過烈女不怕死,夠薑接拍爛片《財神到》,結果眾望所歸收29萬,絕對係佢嘅小城大件事。

楊千嬅
《財神到》29萬
《志明與春嬌》640萬
《抱抱俏佳人》590萬

No.2 屎后 大S落雨收柴
台灣幫大S喺老鄉捱咗十二年,08年先行運踩入影壇做女主角,《保持通話》大收令片酬升至80萬一套。以為修成正果,點知今年逢戲皆仆,《全城熱戀熱辣辣》睇見就㷫,今年9月上映《龍鳳店》直頭仆直,免費試映都冇人吼。大S都埋街食井水搞掂汪小菲啦,仲唔落雨收柴咩!

大S
《全城熱戀熱辣辣》285萬
《未來警察》323萬
《龍鳳店》80萬
《劍雨》165萬

No.3 屎后 阿嬌翻身無望
經過「淫照風暴」,阿嬌係首位全面復出的女星,《出水芙蓉》套戲擺入雪櫃咁耐,預咗成為炮灰。具備色慾元素嘅《前度》,阿嬌不再扮天真做盡正常女子該做的行為,收到340萬都算飲得杯落,不過相信如果阿嬌喺出事前都有呢種拼搏精神,《前度》有潛質收過千萬。

阿嬌
《出水芙蓉》105萬
《前度》340萬

以小博大
現今電影人北望神州,劇本風格唔啱港人胃口,票房差不足為奇。其實觀眾同少年食神一樣識食,就算冇裝潢嘅好嘢,都會自動波買飛撐,今年就有唔少刀仔鋸大樹的好片。

《歲月神偷》賺成倍
成本只有千二萬,其中350萬係政府基金補貼,電影上畫時夾啱時間攞埋柏林影展最佳影片水晶熊獎,搞到電影愈映愈熱,埋單收咗2,300萬,賺近一倍。

《分手說愛你》爆冷
房祖名同薛凱琪呢對過氣緋聞情侶擔正的《分手說愛你》,唔少鏡頭僅用DV拍攝。七百萬製作,最終收過千萬,行內人副眼鏡碎晒。

全年濕滯導演
2010年爛片氾濫,除了多得幕前一班屎帝屎后落力演繹外,幕後一班功臣都不容忽略,當中羅守耀同王晶兩位導演,對今年影壇「貢獻」,實在功不可沒。

No.1 屎導 羅守耀拍到驚
香港電影人傾盡全力討好國內市場,不過羅守耀導演就繼續自我,一年之內創咗三部低成本兼題材怪雞的爛片。年頭的《滅門》,完全滅絕觀眾入場意欲。3月一部《惡胎》,穿崩位多到令觀眾發惡。年尾一套《殭屍新戰士》票房更慘不忍睹,難怪羅導演拍完《殭》片後話拍到驚,宣布罷拍港片,
觀眾大可放心。

羅守耀
《滅門》256萬
《惡胎》164萬
《殭屍新戰士》132萬

No.2 屎導 王晶拍唔掂
晶哥用咗八個月時間,使咗幾千萬人仔拍套史上最大製作爛片《未來警察》,結果觀眾揀咗喺未來先睇。高科技搞唔掂,晶哥惟有繼續向低俗進發,硬笑料嘅《美麗密令》票房完全唔靚,另外一套《撕票風雲》仲勁,睇完隨時撕戲飛。

王晶
《撕票風雲》285萬
《未來警察》323萬
《美麗密令》480萬

抄得低手
近年國內「山寨」普及化,擴散到各行各業,乜都可以抄。一直倒模好戲嘅華語電影,自然按本子繼續抄,不過就被聰明觀眾一眼睇穿。

舊式笑料
星爺17年前嘅《唐伯虎點秋香》收咗3千幾萬,今年向華勝投資3千萬,搵嚟黃曉明拍續集《四大才子》,可惜戲中依然充斥大量舊式笑料,收咗36萬都叫還得神落。

攞命3D
當荷里活3D電影去到濫拍地步時,華語片先開始偷師,揼咗過億,自稱係史上亞洲首部全片3D電影《3D魔俠傳之唐吉可德》,片名趕客,卡士亦弱到齋得林嘉欣。於是總票房得9萬,成為全球嘅3D電影最低票房。

抄得太遲
07年出版嘅國內職場小說《杜拉拉升職記》熱爆,奈何今年先拍成電影版,抄都要遲過人,兩位主角徐靜蕾(右一)同莫文蔚都費事喺香港宣傳,結果開畫首日得千三蚊,得廿個人俾面。


唓,我咁靚仔都要做屎帝,真係冇天理!(設計對白)


城城犧牲唔少:《白》片剃光頭,《全》片扮肥佬(右圖),但都救唔到票房。


樂仔一年五部,產量驚人,喺《荒》片俾女鬼搞,《劍》片中扮浪子(右圖),但觀眾冇樣buy。


今年劉華孭飛嘅《未》和《狄》(右圖)兩部電影都要打到周身傷,但唔代表博到觀眾入場。


新婚流流,搞埋啲咁嘅嘢!(設計對白)
有丁子高落咗訂,千嬅都唔使接《財》片搞到自己咁驚嚇,但到佢認真拍套《志》片(右圖)又冇人共鳴,兩頭唔到岸。


衰就衰在咁遲先釣得金龜,否則大S又點會喺《龍》呢部爛片剝衫任咀咁慘。


阿嬌在《出》片做純情少女,毫無說服力。


羅導演(右三)搵得周秀娜擔正,當然唔蝕,《惡》就出動假公仔扮周全裸,可惜裸唔贏。


羅導演搵無綫姐仔廖碧兒上大銀幕拍《滅門》,仆直收場。


娜姐在《殭》片玩倒吊漏奶,可惜漏走票房。


《未》同《美》兩套爛片輪住虐待觀眾,難得晶哥夠晒樂觀,宣傳嗰陣鬼咁風騷。


《撕》片有任達華、陳法拉同三哥,卡士尚可接受,但冇人記得。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()