掌上有好似「米」字咁嘅星紋,能增加所在位置的力量,但當然要睇喺乜嘢位才定吉凶。

 

So time
讀者陳小姐問:
本人生於197X年新曆X月9日下午4時,已婚。每年都會因各種因由而轉工,我想問幾時才會安定下來?另外,還有以下問題:
1. 本人剛剛搵到一份公營機構任職行政工作,是否適合本人?秘書、行政及人力資源,哪種行業比較適合我?我的一生事業運如何?
2. 我一生的財運如何?
3. 我幾時會生BB?
4. 我將來能唔能夠靠到老公或子女生活?
5. 我一生的健康運如何?

蘇師傅答:你嘅命格屬「木」,生於秋天,由11歲入人生大運,行到41歲,41至51歲停一停,51歲再開始踏入人生第二個大運,行到71歲為止。1998至2003年呢段時間雖然係大運期,但流年唔夾你,今年到2015年先至正正式式入到運,你可以趁呢段時間諗下有乜嘢想搞作,成功機會都幾大。你依家搵到份行政工作,可以做落去,都適合嘅。若果你喺41歲前都發唔到圍,咁就要等到第二個大運嘞,但嗰時都成五十幾歲,都老啦,所以依家就搏盡啲!有大運,財運就會自然好。你喺今年同明年都會易有BB,咁你同你老公「努力」啲嘞!41歲前你行「剋夫運」,老公幫唔到你,你亦唔係靠仔女命,將來嘅生活,你都係靠自己啦。健康上,肺、喉嚨、骨會弱啲,自己稍為多留意呢幾part啦!


土星丘
有機會患上不治之症及有嚴重犯罪;亦代表呢個人愛利用「神秘學」之名作出犯罪及欺騙行為。


水星丘
代表個人有不平凡的商業本領,但愛偷用別人的設計與計劃而得到利益。


火星丘
一生人容易遇到意外損傷,並往往與暴力事件有關;又代表為人妒忌心重。


太陰丘
能提升幻想能力,有助個人創作,可更加天馬行空。不過呢個都係容易遇溺的記號。


金星丘
有呢個星紋能加強個人的愛心,並熱烈追求愛情,是一個婚姻幸福的記號;更代表一生中易受異性垂青。而星紋喺正生命線側,代表一生人容易會遇上訴訟事件,亦係喪偶之記號。


太陽丘
有機會得到突如其來的幸運財富,與努力完全冇關係,可能是中彩票或在賭博場所得來的,故又稱為「橫財星紋符號」。


木星丘
野心、權力、名譽及愛情都得到滿足。仲有呢個人嘅生活水平及成就,有可能會突然間得到提升。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()