你好假!(設計對白)
大家咁話!(設計對白)

社交圈

主動出擊

2012年07月26日 ~~ 第1168期 香港《壹周刊》

出得嚟社交圈趁,手段一定要有,見到仇人都要扮老友,有時甚至要學識自我宣傳才襟撈。

關之琳示好


上週五,關之琳在澳門出席 Franck Muller活動,遇上因疑似向傳媒爆料反咗面的好友楊小娟,關之琳識做笑住口,楊小娟反而硬晒軚(右圖),要老公呂良偉出手拖埋一齊影合照。問關之琳是否和小娟生疏了,改和甄子丹夫婦做朋友,之之識做說:「冇咁 嘅事,不嬲都係朋友,佢 哋幫我好多,之前安排我 喺內地起學校捐款,唔好寫到好尷尬。」扮得幾大方呀。





劉嘉玲好學


劉嘉玲上週三以一身透視花裙出席 Gucci活動,在上海搞夜店的她,最近又想投資搞製作,「拍片就未諗到咁成熟,會想做製作,施南生係我榜樣,我仲差啲人生經驗。」百足咁多爪的她,在活動上不怕弄污玉手,學為皮革上色添。





欣宜舊愛晒新女




和欣宜甩咗拖的 Mark Ryan,一直高調大晒新戀情,主動反擊舊愛。好似本週日他的三十歲生日前一晚,他已請 嚟一班朋友慶祝, Mark更唔介意和新女友 Justin黐到實篤波互攬,問佢女友送什麼?「 BV銀包。」女友亦透露自製了個蛋糕送男友,至於欣宜人不到但有無禮到? Mark扁嘴說:「我估佢忘記 咗我生日。」

郭秀雲搶槍




鋼鐵大王新抱郭秀雲上週三去睇蝙蝠俠首映,拍照時大唔透搶 咗蝙蝠俠支槍,佢笑笑口話:「咪同蝙蝠俠玩吓囉。」蝙蝠俠佢又 啱?佢解釋話:「我細個鍾意畫人體,蜘蛛俠最易畫,所以所有漫畫都睇。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()