母語,即第一語言,一個人出生以後最早接觸、學習的一種語言。

時代變,有些香港父母本末倒置,將孩子教育成滿口英語,卻連簡單中文對答也應付不到;英文能力提高了,卻完全將母語的重要性拋諸腦後。

《超級巨聲3》冠軍廖仲謙感同身受,數月前在西環開設「甲籽園教育中心」,開宗明義以啟迪小朋友的中文課程為主,廖Sir說:「其實我哋身處喺呢個華人社會,好多日常生活接觸到嘅資訊,例如電台、電視,或者巴士上嘅廣告,都係中文,所以幫小朋友學好母語係最緊要嘅。提高咗小朋友嘅語力能力,再讓佢哋去學其他外語,就會事半功倍。」

廖Sir以圖畫、故事形式教導小朋友中文,他認為小朋友學好母語,對將來學習其他語言,也有幫助。

廖Sir廖仲謙在去年參加《超級巨聲3》並奪得冠軍,女朋友Vicky不但喜極而泣,更上台獻花及示愛。而Vicky也在教育中心內擔當老師,情侶檔拍住上,感情也愈見深厚。

啟發思維

畢業於教育學院幼兒教育系的廖仲謙,擁有三年的教學經驗,去年參加無綫舉辦的歌唱比賽《超級巨聲3》,而被迫辭去工作。比賽完畢後,他立志繼續教育小朋友,遂於西環開設「甲籽園教育中心」,以教授中文為主,希望小孩子能學好母語,進而學習其他語言。廖Sir說:「我哋喺教育學院出嚟嘅,學習方向着重啟發小朋友嘅思維。好多家長問我,點解我哋唔用課本去教小朋友中文?因為小朋友一開始係唔認識文字,佢哋係要靠啲圖畫,去幫助佢哋有咗個圖像記憶先,所以,我哋嘅教學主要由畫開始,好多教材都係我哋自己做,透過畫像,吸引小朋友主動探索知識,啟發佢哋去思考。」

廖Sir開設的「甲籽園教育中心」,以教授中文為主,所有教材均是老師們親手製作。

廖Sir舉例說:「我哋會透過一啲圖畫,連串成一個故事,畀小朋友去觀察故事嘅情節。例如幅畫有兩隻鴨仔,一大一小,小朋友見到呢啲圖像,再經過老師嘅發問同引導,會即時思考佢哋嘅關係、表情,咁就可以訓練到佢哋嘅推理、觀察同思考嘅能力。」

廖Sir的教育中心,有別於一般主力教授小孩子英語的中心,因為他認為,日常生活中最常接觸的一定是中文,「所以幫小朋友學好母語係最緊要嘅。提高咗小朋友嘅語力能力,再讓佢哋去學其他外語,就會事半功倍。」

擁有三年教育經驗的廖Sir,坦言十分喜歡小朋友,因此,對於與小孩相處甚有心得,四位小模特兒轉瞬便與他熟絡,毫無介蒂地交頭接耳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()