探熱針

躁 Paul累兄弟 黃家強:鬧我係一篤屎 世榮:係恐嚇

2012年07月26日 ~~ 第1168期 香港《壹周刊》

Beyond成員黃貫中七月初於紅館舉行兩場「 Paul Wong Rockestra演唱會」後,就報導篇幅及入座率向傳媒開拖,又於微博發爛渣,轉發報館記者、編輯姓名電話及相片,惹得大批 fans致電對方,粗口辱罵,出言恐嚇。滿城風雨,好兄弟黃家強在微博勸交,反被 Paul迷狂炸,鬧他「狗屎強」、「靠紀念家駒搵飯食」、「出賣兄弟」。
勸交出事,遠在吉林的葉世榮,也在微博被插「為什麼不為兄弟說一句話?」講又鬧,唔講又鬧,阿 Paul累街坊!

一夜間變怒漢


○五年 Beyond最後一次重組演唱會,當時阿 Paul與家強在台上針鋒相對,慶功宴時更加面左左。

○九年在紅館開過演唱會後,黃家強與阿 Paul一度破冰, Beyond三子重修舊好,不時在微博互相關注。將為人父的阿 Paul,月初做演唱會前,還同阿榮講電話傾湊女經,當晚有記者問他是否見有空櫈,他還大方說:「可能燈光太勁,睇唔到。」
第二日做完尾場,在慶功宴接受訪問時,阿 Paul突然好激動,聲稱自己全場爆滿卻被屈得七成入座率,又投訴報導篇幅細,三十年彈到手指起水泡,都無人理……怒火一發不可收拾。
上週一(十六日)晚,就報紙專欄指他不接受現實,阿 Paul竟公開以粗口辱罵該報館一名與他相熟的記者,又將報館高層的姓名電話及相片放上網,有傳媒為此在 fb群組討論,阿 Paul知悉內容後,日日在微博狂轟。

兄弟齊勸


記者之後致電身在吉林陪老婆坐月的葉世榮,他勸說:「入座率呢啲嘢 artists好難控制,做出嚟個 show好咪得囉!叫好不叫座,總好過叫座不叫好。」至於曾與阿 Paul不和的家強,為免再次破壞兄弟情,避忌表示不發表任何意見。
七月十七日晚,家強刻意將五個月細仔黃耀陽的 BB相放上網,希望藉此淡化事件,但阿 Paul及 Paul迷無理會,繼續不停鬧。第二日(十八日)深夜,家強留言微博:「致 Beyond歌迷,大家請緊記黃家駒所創造的 Beyond是宣揚和平與愛,希望大家冷靜處事,共勉之。」
唔夠一個鐘,阿 Paul回應:「記得年輕時家駒在長沙拿鐵叉去替好朋友尋仇嗎?和你的記者朋友說吧,忍忍忍,醒醒啦!正義和戰爭是不同的。」
家強回話:「幫你唔知,話你唔好意思,要悟,未必太遲,你們要曲解我,我冇話可說。」


上週二(十七日),家強上載細仔耀陽的可愛照片,寫道:「全是愛,世界需要愛與包容……」但戰火愈來愈激,平息不了阿 Paul怒火。




阿榮唔肯做「三十周年 Beyond紀念騷」,有人說要炸其微博,他形容此乃恐嚇行為。有 fans罵世榮在大陸混飯食,信佛的他也起火。


在內地陪妻子安胎的阿榮,連日來沒有發言,也被 fans罵他不出來挺阿 Paul,又笑他是跑龍套(二打六),家強更加是廢物,總之係咁鬧!鬧!鬧!


一位 Beyond fans狂鬧家強做「狗屎強」,指他好食懶做,和阿 Paul不和,家強說:「佢 X到我仆街!」

辱罵狗屎強


此話一出,雙方歌迷即開拖,不少 Paul迷狂炸家強微博,指他靠阿哥(家駒)冇用,唔做嘢,其中一個廣西 rock友激到叫他「狗屎強」、「搞屎棍」、「日想夜想用三十周年搵錢」等。
家強出聲被 Paul迷洗版,世榮沒有在微博公開發表任何言論,也被火燒連環船。
被嗌「狗屎強」的家強,週一晚(廿三日)一家在機場等上機去日本,接受電話訪問說:「我有睇到呢個人鬧我,我出聲從來都係想平息件事,想幫阿 Paul!唔係搞事,佢哋(歌迷)唔諒解無辨法,嗰個人係咁鬧我係一篤屎,咪當睇《不文集》囉,唔痛唔痕,如果幫到阿 Paul,俾人鬧有咩所謂?」


○九年家強與阿 Paul搞破冰演唱會,家強說:「我哋唔想 fans覺得我哋唔團結,個騷阿榮唔得閒,所以佢先冇份。」以證兄弟情深。


週一晚(二十三日)打十號風球,家強與日籍妻子及兩個囝囝滯留機場多個小時後,才起程到日本,他抱着囝囝等上機,俾人鬧也不是一回事。

叫歌迷反省


至於身在吉林的世榮,唔出聲也被指唔撐兄弟。「其實我有發微博,係講打內戰,暗示大家唔好再內訌,尤其係歌迷,鬧人係好幼稚。我覺得家強講得好 啱,家駒宣揚 嘅 Beyond精神係和平與愛。我冇乜嬲唔嬲,其他成員都有個別支持者。」
對於拒做「 Beyond三十周年」被歌迷威脅及罵他靠 Beyond招牌搵食,世榮終於發火:「呢 啲係恐嚇! Beyond咁多年冇喺大陸宣傳,呢十年我喺度做緊,早年係有主辦商借意用 Beyond個名搵我出騷,所以而家我睇合約好小心,如果係『前 Beyond成員葉世榮』無問題,憶蓮同學友唱 Beyond歌就得,我就唔得?」
至於阿 Paul則回覆本刊說:「邊個中傷 Beyond任何一個,我就×爆佢!」

狂躁雙週


躁 Paul事件搞足兩星期,牽涉在內的人愈來愈多,雖然近日他已收口,但 Paul迷卻繼續做嘢。



Beyond○三年首次重組開了八場演唱會,九九年散 band再合體,當時 Beyond三子表現團結玩得開心,慶功宴當晚更與記者大合照玩到兩三點。

17/7 指家強被利用
家強強調 Beyond宣揚和平精神,勸諭大家平息怒火,阿 Paul即指記者從中挑撥:「你看:她又在挑撥你和我了,看來你又一次中計了,但我沒有,無論她怎利用你,你一樣是我的好朋友。」

18/7 鬧錯人唔道歉
阿 Paul大鬧報館記者,事後知道怪錯人,即留言轉軚:「別罵了!真正黑手是其編輯,錯不在她,是非我會分。」卻無道歉。




朱茵加入
朱茵留言力撐阿 Paul:「你永遠是我的戰郎。」阿 Paul回話:「放心吧,有我在,沒有人可傷害你和我們的寶寶。」

20/7 自認爛仔
「有些娛記說我是爛仔,以為可以抹黑我,但我不氣,因為我不會報仇,我只會向不公義反擊。」「我就寧願做個頂天立地光明磊落的爛仔!君子這兩個字實在害人不淺,要算就現在算。」

21/7 變文化人
阿 Paul突然多謝傳媒,「貫中在此感激,希望你們喜歡我的」,態度飄忽,又指自己是文化人,一時一樣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()