JC銷量領先自信爆棚

警鐘胸名模Jessica C.(JC)昨日出席活動,被問到有傳其寫真集銷量暫時領先,她說:「我不知道銷量,但很多人對我講已經買咗。(打敗Angelababy?)我都唔知道自己賣成點,不過我、Angelababy同周秀娜都為咗本寫真集付出好多努力,不過我嗰本係好少少嘅!」


JC對寫真集大賣即表現風騷。

而JC男友Sergio與汪圓圓昨日出席「環保小學堂」活動時,大讚女友的寫真是最好的,亦無興趣看其他o靚模的寫真集。


Sergio與汪圓圓昨出席活動時,前者力撐女友JC。

Jessica C.認叻:我嗰本係好少少嘅!

昨日「警鐘胸」女模Jessica C.出席活動,被問到有傳其寫真銷量暫時是No.1,她坦言不知道銷量多少:「但身邊好多人都同我講已經買咗,好開心。」她大讚對手Angelababy及周秀娜同樣為寫真付出很多努力,但她又搞笑自誇:「不過我嗰本係好少少嘅!」另外,JC男友Sergio昨日在「環保小學堂」活動上,力撐女友寫真是最好的:「其他嘅我冇興趣睇。(一齊影?)唔會!因為平日已經係情侶,如果一齊影感覺好奇怪。」


Sergio出席活動,大讚女友Jessica C.的寫真最靚。
Sergio出席活動,大讚女友Jessica C.的寫真最靚。


Jessica C.得知寫真集大受歡迎,開心不已。
Jessica C.得知寫真集大受歡迎,開心不已。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()