【香港書展 2010之正面對決】兩位頂級 o靚模周秀娜及 Angelababy(楊穎),昨日不約而同於下午 3時在尖沙嘴舉行寫真簽名會,場地只相隔一條街,周秀娜笑言似蠱惑仔爭地盤, Baby卻揚言不把周秀娜當競爭對手,似乎不把這個宿敵放在眼內。 Baby的簽名會進行順利,周秀娜則一波三折,宣傳車遭警察抄牌驅趕,又被嫌她阻路的路人大罵:「你阻住我呀,阿姑!」還殺出個傅穎質疑她賣出 17,000本寫真言過其實,認真黑仔。


其他娛樂名人影片

周秀娜和 Angelababy昨午齊齊踩入尖沙嘴, Baby於 3時現身海港城,為 300名 fans簽名,更獲一黑一白的外籍保鑣護駕,氣勢如女王出巡。被問到會否到書展踩場宣傳寫真時,她說:「冇時間,我知道銷情唔錯,呢幾日我搵緊錢,噚日喺香港拍完廣告,聽日又要去日本,唔使宣傳都好好,會加印。」

放大圖片
貌似黃曉明的黑實男 fans獲 Baby熱情簽名。

貌似黃曉明的黑實男 fans獲 Baby熱情簽名。

放大圖片
昨日不少到場支持 Baby的擁躉均是少女。

昨日不少到場支持 Baby的擁躉均是少女。

Baby:我又唔係佢 Fans

被問到寫真銷量時, Baby語帶雙關地說:「未知發行數字,唔想作大,做大新聞,上年我都賣咗三萬幾本,今年中國、香港、台灣同日本首個定單都超過三萬。」宿敵周秀娜於一街之隔搞簽名會,會否是最大競爭對手?她說:「冇當佢係競爭對手,冇心同人爭,唔係唔尊重佢,係想做好自己。」周秀娜送 bra回饋讀者, Baby有何對策?她笑言:「我又唔係佢 fans,又唔係男人,點知?我就會捐錢去慈善機構,我本書叫《 Paradise》,好似天堂福音咁同人分享,最少都會捐收益 10%回饋社會, fans都會開心。」外間有指 Baby的寫真造型抄襲日本名模梨花的寫真集, Baby昨日提起時顯得有點不悅,她說:「一定冇可能,佢嗰本我有睇過,封面都唔一樣,戴皇冠造型我第一本寫真已用過,寫嗰個無聊。」 Baby又謂會叫男友黃曉明買寫真支持,對於有指黃曉明也曾整容,她即撐男友說:「佢完全冇變過,係啲舊相同造型問題。」至於傳男友推薦她一起參演籃球名將魔術手莊遜的新戲《神奇》, Baby說:「未知,我睇緊好多劇本。」

周秀娜阻街被怒罵阿姑 放大圖片
周秀娜指寫真只為與 fans分享,不覺得意淫。

周秀娜指寫真只為與 fans分享,不覺得意淫。

另一方面,周秀娜的宣傳車昨午 3時停泊在一街之隔的海防道新港中心對出位置,吸引百多名 fans聚集,加上約 20名記者,行人路完全被堵塞,有警員到場了解,其間周秀娜懶理並站在車前拍照,一名逾 40歲男士怒氣冲冲硬要在周秀娜面前走過,並罵道:「你阻住我呀,阿姑。」周秀娜發揮 EQ繼續微笑,該男士走過後即向警察投訴,結果宣傳車被抄牌,違例泊車罰款 320元,並要即時駛走,周秀娜的簽名會只好移師至九龍公園徑的兒童遊樂場舉行。周秀娜步行往遊樂場時,大班 fans尾隨造成長長人龍,有路人見狀也停下拍照。到達後周秀娜坐在鞦韆上為 200名 fans簽名。事後被問到遭罵「阿姑」一事時,周秀娜說聽不到,又謂:「香港地地方細啲,但都有好多路可以行,唔一定要呢個位置,如果真係造成不便,好對唔住。」被留難會否感尷尬?周秀娜說:「唔會,只要見到 fans,其他嘢影響唔到我。」被驅趕是否很狼狽?她謂:「幾得意呀,第一次坐鞦韆簽名,以前都係喺有冷氣地方搞,家感受到 fans嘅辛苦。」

 

放大圖片
昨日有男 fans穿上裸女圖案 tee找周秀娜簽名。

昨日有男 fans穿上裸女圖案 tee找周秀娜簽名。

放大圖片
被驅逐的周秀娜要坐在遊樂場鞦韆上辦簽名會。

被驅逐的周秀娜要坐在遊樂場鞦韆上辦簽名會。

放大圖片
周秀娜站在宣傳車前拍照時,被路人(箭嘴示)大罵阿姑。

周秀娜站在宣傳車前拍照時,被路人(箭嘴示)大罵阿姑。

放大圖片
周秀娜昨傍晚再到金紫荊廣場宣傳,吸引大批 fans及自由行旅客包圍。

周秀娜昨傍晚再到金紫荊廣場宣傳,吸引大批 fans及自由行旅客包圍。

「有啲似蠱惑仔爭地盤」

談到 Baby與她同日同時同區辦簽名會對撼,周秀娜說:「有啲似蠱惑仔爭地盤,最緊要各有各支持者,大家都好。」至於 Baby寫真被指抄襲,她說:「我冇睇過,最緊要影得靚啫。」書展文化顧問成員伍曼儀指 o靚模寫真意淫,周秀娜說:「唔同人心中嘅書展文化都唔同,無論乜嘢都好,有人鍾意我就得,清楚自己做乜就得,我唔覺得自己本寫真意淫。」對於傅穎指今年書展銷情差,又指周秀娜賣逾萬本應該是包括其他地方,周秀娜說:「我係聽出版商講嘅。」其助手則指單是書展已賣 17,000本,全部銷量則有 20,000多本。可會拿出證據證明?周秀娜說:「遲啲你哋見我買樓咪知囉。」採訪、攝影:卓寶花、顏英儀、胡比


Angelababy的寫真走型格氣質路線,她堅稱沒有抄襲任何人。

Baby晒腿踢低封胸周秀娜

兩位o靚模女神Angelababy與死敵周秀娜(Chrissie)昨日正面交鋒,齊於尖沙咀為寫真集舉行簽名會,實行大鬥法。Chrissie無論排場、場地、fans人數及打扮均不敵Baby,Baby更以短裙騷長腿,相比起封胸的Chrissie更為養眼。


Baby騷長腿力谷寫真。

今年o靚模寫真集風起雲湧,其中以Angelababy及Chrissie人氣最盛,雖然還未埋單計出誰是寫真女王,但昨日二人首度正面對撼,於同一時間同一地區舉行簽名會,Baby於各方面都獨領風騷,高下立見。

昨日Chrissie以流動車形式,於三時及五時半分別假尖沙咀海防道及金紫荊廣場進行簽名活動,同日下午三時,Baby在尖沙咀海港城海運大廈SportX舉行一場簽名會。


周秀娜自認「當黑」,不應穿黑衫。

男子投訴警察趕車

Baby以Forever 21超短迷你Tube Dress騷靚腿會fans,除了大會預先派發的三百個籌外,周邊圍觀的fans約一千人,他們不時舉牌吶喊,聲勢浩大,大會安排十多名保安及工作人員護駕。

至於平時愛以騷胸的Chrissie昨日竟收起「胸」器,穿上黑色長裙,打扮失色,公司仍安排了六名工作人員在場維持秩序。而每場簽名會的fans人數約有百多人,比起Baby少了一個零位,最慘在尖沙咀簽名時,還有一中年男士贈興,對方以「有個阿姑阻住我行」而向警方投訴,加上被警察趕車,Chrissie無奈將簽名地點,由車上改往附近一個露天公園,捱熱坐在鞦韆上簽名,難怪她大呻:「我覺得今日着錯衫,唔應該着黑色,終於感受到大家嘅辛苦。」相比起Baby在大型商場內涼冷氣簽名,則輕鬆得多。


3:00pm 海運大廈SportX<br>Baby首天宣傳獲大批fans撐場。


3:00pm 尖沙咀公園<br>周秀娜限於場地問題,fans較為失色。

否認寫真抄襲日模

雖然打扮、排場、場地及fans人數,Chrissie統統輸給Baby,但寫真銷量則不相上下,Baby表示寫真集在港的銷量已過二萬本,連中港台日在內,首印的三萬本已供不應求,她說:「上年出三萬本,今年已超過,我知銷情好好,知道有得加印。」她還風騷表示:「呢幾日都喺度賺錢,冇乜為新書宣傳。」至於Chrissie則稱寫真集已賣過二萬本,公司正安排加印。

對於二人同區交鋒,Chrissie笑言冇當佢哋係對手,似蠱惑仔爭地盤,Baby直言不會視對方為對手:「我冇心同佢爭,但唔係唔尊重佢哋。(Chrissie送舊Bra答謝fans。)我唔知,佢嘅fans應該會有感覺,我又唔係男人。」不過,談到寫真集涉抄日本名模梨花的寫真,Baby聞言面色一沉:「佢本寫真我有睇過,但我覺得完全唔似,無論感覺、造型都唔似。另外,問到緋聞男友黃曉明被指整容,Baby力撐對方只是造型問題,完全無改變。

此外,昨晚已有人在網上炒賣Baby的寫集簽名海報。

兩強比併 Baby大勝

打扮:

Angelababy:Forever 21超短迷你Tube Dress,青春騷靚腿

周秀娜:黑色V領連身長裙,無睇頭

排場:

Angelababy:十多名保安及工作人員

周秀娜:六名保安及工作人員

場地:

Angelababy:尖沙咀海港城海運大廈SportX,地方舒適兼有冷氣

周秀娜:由流動車臨時轉為露天公園,捱熱坐鞦韆

Fans人數

Angelababy:派籌三百名,圍觀過千人

周秀娜:約百多人

銷量:

Angelababy:過二萬本

周秀娜:二萬五千本(晚上九時半提供數字)

妄攝女踩Baby場犯眾憎

四名「妄攝女」Iris(鍾永慧)、Cat(陳雅絲)、Kinki(林玲)及Norain(陳麗玲)昨午四時浩浩蕩蕩踩入書展,獲四名保安「人盯人」護駕,當中以Cat的低胸露半球最有睇頭,甫抵達自己攤位,她們就開始派發「撕」暴明信片,吸引數十人圍觀及排隊攞明信片,她們亦無懼禁令公然簽名,約十分鐘後,工作人員怕她們被趕,遂示意她們離開。


妄攝女到Baby攤位踩場。

四女離開後以市民身份「觀賞」Angelababy寫真,她們圍住Baby的寫真攤位,引得在旁的Baby粉絲相當不滿,其中一個說:「阻住晒!我哋真係嚟畀錢買Baby嘅寫真架囉!」在群眾壓力下,眾女擾攘幾分鐘後就速退,她們退往新翼大堂繼續宣傳,怎料巧遇鍾蕙芝(Lavina)及其粉絲,她的粉絲一看到「妄攝女」就突然轉軚,爭相一睹「妄攝女」真面目,風頭被搶的Lavina顯得相當無癮,跟幾個忠實粉絲影相後就悄悄離去。

Iris老友唐貝詩亦有到場力撐,她說:「今日目標係買Iris本書,(同爸爸依家關係點?)我冇嬲佢,我哋係一家人,點都會支持佢!」

另外,Lavina早前出席其義賣寫真集獻吻會,獲數十名男粉絲舉牌吶喊助陣,她準備了三百張感謝卡,內有其簽名及香吻。


打扮性感的Cat被工作員人盯人。


鍾蕙芝風頭被搶大為冇癮。

Chrissie慶爆:睇我買咩樓

o靚模在寫真戰鬥性感又鬥銷量!傅穎昨日質疑o靚模寫真銷量,稱「冇可能講到咁勁!」而銷量領先的周秀娜則揚言「遲啲睇吓我買咩樓咪知囉!」牙骹戰一觸即發!







放大圖片

被嗌阿姑鬧阻街



此外,Chrissie首場簽名會吸引近百Fans支持,場面墟冚,可惜諸多阻滯,被一位阿叔投訴阻街說:「個阿姑阻住我行!」不過她扮聾繼續拍照,大會惟有將活動移師公園進行。Chrissie首次在鞦韆上簽名,坐下時不經意露「事業線」滿足Fans,她還自覺着錯衫︰「好開心,有咁多人支持我。(有阿叔?)唔會尷尬。(畀人叫阿姑?)香港有好多地方可以行,唔係得呢度!」她又表示男友已看過其寫真,問到寫真銷量?她稱賣出逾二萬本(昨晚九時半更正為25,000本),透露公司安排加印,仍未破去年紀錄。



同Baby爭地盤

對於外界抨擊o靚模寫真意淫,Chrisse力撐寫真多元化︰「我唔覺得,我自己喺法國影,同上次唔同,追求更多。」問到Angelababy被指抄襲?她稱未有時間看對方的寫真︰「唔會咁睇,影得靚就可以,最緊要知自己做緊乜。」她又稱睇報紙得知與Baby簽名會同區,笑言似電影「古惑仔爭地盤」。另外,Chrissie在金紫荊廣場舉行第二場簽名會前,因在尖沙咀站違例泊車而吃告票。

 



專案組
周秀娜連踩兩場搞簽名會,誓保寫真女王之位!
周秀娜連踩兩場搞簽名會,誓保寫真女王之位!




約千名Fans一早到場守候Baby,場面墟冚。
約千名Fans一早到場守候Baby,場面墟冚。





撐寫真集唔意淫


簽名海報網上炒


名人組
Baby身穿Tube Dress短裙騷長腿,青春又可愛。
Baby身穿Tube Dress短裙騷長腿,青春又可愛。
周 秀 娜 Baby 反 轉 尖 沙 嘴
寫 真 女 神 正 面 對 撼

傅穎(Theresa)昨日跌膊騷長腿現身書展,連巡三個書攤為寫真造勢,吸引大批Fans圍觀,期間與Fans有講有笑和拍照,她坦言滿意寫真反應︰「眼見反應幾好,但唔知賣咗幾多,同公司有共識唔講。」提到對手銷量,她語帶質疑,似暗指銷量領先的周秀娜(Chrissie)︰「冇可能講到咁勁!(周秀娜賣萬幾本?)可能計埋其他地方,書展冇可能咁快賣咁多!識好多人做書展,今年銷情確實比往年差。」


周秀娜四出宣傳,還移師公園與Fans齊齊坐鞦韆簽名,認真「別開生面」!
周秀娜四出宣傳,還移師公園與Fans齊齊坐鞦韆簽名,認真「別開生面」!



放大圖片

Theresa事後致電澄清其言論不是針對Chrissie︰「唔係針對佢,我講成個書展,睇新聞報道都知人流比往年少!我都識佢,點會針對朋友呢?」她透露會等Chrissie和Jessica C.送寫真,又會以寫真加散文集作回禮,笑言她們十分「着數」,而她自知「事業線」欠奉,難與二人比較!


傅穎到書展出巡,大玩跌膊兼騷長腿。
傅穎到書展出巡,大玩跌膊兼騷長腿。


Fans團團圍着傅穎,把現場擠得水洩不通。
Fans團團圍着傅穎,把現場擠得水洩不通。


Fans聞風趕至支持周秀娜,場面墟冚!
Fans聞風趕至支持周秀娜,場面墟冚!

另一邊廂的Chrissie昨日穿上黑色連身裙現身尖沙咀,連踩兩場簽名會,對於Theresa質疑寫真銷量,她聞言即作出反擊︰「冇呢個意思,數字係出版商話我知。」其經理人補充說︰「頭兩日連漫畫店已賣過二萬本,書展賣一萬七千本。」不過問會否拿出證據時,Chrissie寸爆地說︰「多謝大家留意,今年行唔到書展,但會去睇樓,遲啲睇吓我買咩樓咪知囉!」對寫真女王之位明顯信心十足!

Angelababy寸嘴:冇當係對手

書展開鑼第五日,Angelababy昨日舉行唯一一次簽名會谷寫真,推出三萬本已要加印,輕易跑贏o靚模,難怪她寸嘴說:「冇當其他人係對手!」

昨日Baby身穿Forever 21短裙,在海港城海運大廈SportX舉行簽名會,現場派出300個籌,卻吸引到約千名Fans。無暇宣傳寫真的她,被問到是否知道銷量時,她說:「唔知,唔想亂講,費事作大,但上年出3萬本,今年已超過,會喺中、港、台、日發售。」其他o靚模瞓身宣傳,Baby不屑地說:「知本書銷情好好,呢幾日都喺度賺錢,冇乜宣傳,但都知有得加印。」她表示今日飛日本工作,無暇巡視書展。

 

對於簽名會地點與周秀娜(Chrissie)僅一街之隔,Baby說:「我冇心同佢爭,冇當其他人係對手,但唔係唔尊重佢哋,銷量幾多真係唔知,邊有出版社日日數,佢哋係都忙賣書。」似暗示其他人亂報數!談到Chrissie送舊Bra給粉絲谷銷量,Baby說:「我唔知,佢嘅Fans應該會有感覺,但我又唔係男人。(你有乜招數?)我睇吓賣到幾多書,諗住將收入捐逾10%畀小朋友嘅慈善機構。(粉絲失望?)我回饋社會,相信佢哋都會開心。」

 

對於其寫真被指抄襲日本名模梨花的寫真,Baby即面色一沉,不悅地說:「佢本寫真我睇過,好欣賞佢,但完全唔似,無論感覺、造型都唔似。(畀人咁講唔開心?)冇唔開心。(你寫真內升Cup?)我平時唔谷,寫真可以谷吓。」此外,問到書展文化活動顧問團成員伍曼儀,指今年的o靚模寫真集欠藝術和意淫,Baby即說:「我好光明正大,我本寫真好藝術,攝影師都係藝術家,完全唔意淫。」她坦言未見過其他人的寫真,不知是否過火。至於有否看過師妹楊汀叮的寫真,Baby說:「有睇過,汀叮嗰本都唔係意淫,睇完我諗唔到意淫。」

 

問到緋聞男友黃曉明有否看過其寫真?Baby則說:「我有叫佢買,但佢應該未睇,佢唔喺香港。(曉明被指整容?)佢完全冇改變,可能造型問題。(有指曉明力薦你參演電影《神奇》?)呢段時間有好多公司接洽拍電影,但有冇時間演出仲未知道。」而據知Baby寫真已售出逾2萬本,原定印3萬本包括中、港、台、日,但除日本有書外,其他地方要等加印,而有書在手的日本已再加訂。此外,Baby在微博表示簽名簽到手臂斷掉也值得!而昨晚有人把Baby的親筆簽名海報放上網炒賣,海報開價一百元,暫已有數個網友回應。

 

 

【 明 報 專 訊 】 周 秀 娜 與 Angelababy 兩 大  模 女 神 正 面 交 鋒 , 昨 午 3 時 同 於 尖 沙 嘴 舉 行 簽 名 會 , 分 別 吸 引 數 百 fans 排 隊 簽 寫 真 集 , 但 打 游 擊 乘 坐 流 動 車 的 周 秀 娜 因 違 例 泊 車 , 被 迫 將 簽 名 會 移 師 公 園 打  鞦 韆 舉 行 , 其 間 更 被 大 叔 罵 「 阿 姑 阻 街 」 , 但 她 一 於 少 理 , 並 笑 言 與 Baby 「 爭 地 盤 」 ! 近 日 一 眾  模 聲 稱 寫 真 集 銷 情 理 想 , 售 出 千 本 、 萬 本 等 , 但 傅 穎 卻 潑 冷 水 , 質 疑 今 年 書 展 銷 售 情  遜 去 年 , 是 否 真 的 如 有 些 人 所 說 般 誇 張 數 字 , 矛 頭 似 指 向 周 秀 娜 。

 

記 者 : 楊 敏 麗 、 林 蘊 兒

 

 


周 秀 娜 透 露 寫 真 集 售 出 2 萬 本 , 計 劃 買 樓 獎 勵 自 己 。 ( 攝 影 : 孫 華 中 、 鍾 偉 茵 )


Baby 穿 著 性 感 短 裙 跟 fans 見 面 , 喜 見 寫 真 集 銷 量 好 。 ( 攝 影 : 孫 華 中 、 鍾 偉 茵 )


周 秀 娜 走 兩 場 簽 寫 真 , 第 二 場 到 金 紫 荊 繼 續 獲 大 批 粉 絲 撐 場 。 ( 攝 影 : 孫 華 中 、 鍾 偉 茵 )


Baby 獲 數 百 fans 捧 場 壯 聲 勢 。 ( 攝 影 : 孫 華 中 、 鍾 偉 茵 )

Chrissie 反 駁 傅 穎 買 樓 證 銷 量
 

 

【 明 報 專 訊 】 周 秀 娜 ( Chrissie ) 昨 日 為 寫 真 集 分 別 在 尖 沙 嘴 和 書 展 對 出 的 金 紫 荊 廣 場 舉 行 寫 真 集 簽 名 會 。 而 傅 穎 昨 日 在 活 動 中 指 自 己 的 寫 真 集 在 書 展 賣 得 不 錯 成 績 , 但 卻 質 疑 周 秀 娜 寫 真 賣 出 逾 萬 本 , 她 指 周 秀 娜 是 在 書 展 及 其 他 地 方 才 賣 出 逾 萬 本 , 似 暗 指 對 方 的 寫 真 銷 量 不 及 她 。

 

傅 穎 之 後 在 電 話 中 回 應 道 : 「 我 只 是 很 滿 意 自 己 成 績 , 我 說 出 版 社 指 今 年 因 天 雨 關 係 少 了 人 流 。 每 天 買 過 千 本 已 經 好 難 , 而 我 仍 有 萬 多 本 銷 量 已 經 很 不 錯 , 我 是 滿 意 自 己 成 績 , 不 是 要 針 對 任 何 人 。 也 沒 有 針 對 周 秀 娜 及 任 何 一 個  模 。 」

 

對 於 傅 穎 似 有 意 挑 戰 ? 周 秀 娜 相 信 對 方 不 是 這 個 意 思 。 傅 穎 質 疑 她 的 銷 量 ? Chrissie 的 經 理 人 即 搶 答 說 : 「 Chrissie 的 寫 真 集 至 前 晚 為 止 , 已 經 超 過 2 萬 本 銷 量 。 」 但 傅 穎 是 質 疑 在 書 展 的 銷 量 ? 經 理 人 稱 單 是 在 書 展 已 售 出 接 近 1.8 萬 本 。 問 到 會 否 拿 出 銷 量 證 據 ? Chrissie 說 : 「 今 年 我 沒 空 逛 書 展 , 但 會 去 睇 樓 , 稍 後 看 我 買 什 麼 樓 就 知 囉 ! 」

 

被 男 途 人 鬧 「 阿 姑 」

 

Chrissie 昨 日 出 動 流 動 簽 名 車 , 先 停 泊 在 尖 沙 嘴 新 太 陽 中 心 對 出 的 海 防 道 。 身 穿 黑 色 長 裙 的 Chrissie 下 車 給 傳 媒 拍 照 時 , 卻 有 名 男 子 在 她 身 前 經 過 , 並 高 聲 道 : 「 你 阻 住 我 , 阿 姑 ! 」 身 經 百 戰 的 Chrissie 臉 不 改 容 , 繼 續 在 傳 媒 前 高 舉 V 字 手 勢 , 有 求 必 應 。 但 不 久 即 有 警 察 來 驅 趕 , 指 違 例 泊 車 , 後 經 多 番 交 涉 , 最 終 被 警 察 炒 牌 , 因 為 沒 有 司 機 而 被 罰 款 , 而 周 秀 娜 只 好 徒 步 到 附 近 的 九 龍 公 園 徑 兒 童 遊 樂 場 舉 行 簽 名 會 , 她 更 邊 盪 鞦 韆 邊 簽 名 。

 

似 古 惑 仔 爭 地 盤

 

對 於 被 稱 為 「 阿 姑 」 及 被 驅 趕 離 開 , 周 秀 娜 顯 得 不 介 意 說 : 「 香 港 的 地 方 很 細 , 在 其 他 地 方 也 可 以 , 不 一 定 要 指 在 什 麼 地 方 搞 簽 名 會 。 造 成 任 何 不 便 , 我 說 聲 對 不 起 。 」 她 又 說 現 場 反 應 不 俗 , 已 經 很 開 心 。 昨 日 她 的 勁 敵 Angelababy 亦 在 尖 沙 嘴 舉 行 寫 真 集 簽 名 會 , 與 對 方 打 對 台 ? Chrissie 說 : 「 我 看 報 章 知 道 此 事 , 感 到 像 看 古 惑 仔 電 影 在 爭 地 盤 , 各 有 支 持 者 。 」 Baby 的 寫 真 集 被 指 涉 抄 襲 成 分 ? 她 稱 沒 有 看 過 , 但 指 見 到 刊 登 出 來 的 效 果 不 錯 。

 

談 到 浸 大 E 神 楊 梓 瑤 的 寫 真 被 指 淫 褻 , 可 有 擔 心 同 樣 被 指 淫 褻 ? 她 說 : 「 不 會 , 我 在 法 國 拍 攝 的 。 去 年 的 寫 真 集 拍 攝 表 達 方 式 不 同 , 今 年 有 進 步 , 我 出 寫 真 純 是 和 人 分 享 , 有 人 鍾 意 我 就 得 , 我 清 楚 自 己 做 緊 乜  。 」 另 外 , 周 秀 娜 未 能 在 書 展 舉 行 簽 名 會 , 昨 日 她 把 簽 名 車 泊 在 金 紫 荊 廣 場 , 她 的 經 理 人 找 到 欄 杆 把 圍 觀 者 阻 隔 在 欄 杆 外 , Chrissie 下 車 拍 照 沒 有 受 圍 觀 者 騷 擾 , 繼 而 在 車 上 簽 名 。

 

■ 有 片 睇 : http://ol.mingpao.com/entvideo.htm

 

 


周 秀 娜 被 逼 移 師 公 園 舉 行 簽 名 會 , 坐 鞦 韆 幫 小 男 孩 fans 簽 名 。 ( 攝 影 : 孫 華 中 、 鍾 偉 茵 )


傅 穎

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()