【香港書展 2010】黎明( Leon)昨日進軍書展,不過並非搞簽名會對撼 o靚模,而是出席港台座談會。一向金句多多的 Leon批評不少媒體擺明抄襲但又不肯承認,厚顏無恥,矛頭直指無綫。提到老師戴思聰喪禮是非多, Leon不忌諱表示:「如果我個人去咗,最好 㩒個掣由我走,唔好影響身邊人。」


其他娛樂名人影片

昨日港台在灣仔書展舉行「太陽計劃之《毒戒》廣播劇首播」活動,黎明和傅穎( Theresa)先後應邀出席跟現場市民分享創作經驗。

放大圖片
黎明在座談會上直指不少媒體任意抄襲,情況越來越嚴重。

黎明在座談會上直指不少媒體任意抄襲,情況越來越嚴重。

放大圖片
Theresa昨日也有到出售其寫真的攤位大力宣傳,力谷銷量。

Theresa昨日也有到出售其寫真的攤位大力宣傳,力谷銷量。

上網下載無可厚非

席間主持問到 Leon現在有不同媒體,若要他選擇,會從事甚麼媒體工作?他說:「其實我冇資格,但要我揀,我會揀港台,因為正面啲,所有嘢都係自己諗,家好多人抄人哋嘢,好似抄人哋啲日劇,但抄完又唔認。」矛頭似乎直指之前無綫劇集《談情說案》涉抄日劇《神探伽俐略》一事,果然大膽直言。身為唱片公司老闆的 Leon認為現在不少人只重視唱片封套等外在因素,又指如果碟內十首歌只有一首歌好聽,似乎有欺騙之嫌,若果如此不如索性讓別人合法下載,毋須買碟。 Leon又表示未有意思出自傳。及後 Leon接受訪問,再問到抄襲問題日漸嚴重一事,他說:「唔好問我,你哋自己寫,家啲傳媒風氣都係寫唔好嘢,認為有助銷量,其實反而係越嚟越差至真。」是否鼓勵 fans合法下載? Leon坦言若果只有一兩首歌曲悅耳好聽,下載也是無可厚非。Leon又透露會出席老師戴思聰的喪禮,至於會否扶靈,他直言:「唔想將老師去世嘅事成為新聞,如果我個人去咗,最好 㩒個掣由我走,唔好影響身邊人。」是否覺得太多是非不尊重老師?他說:「 We have to stop.觀眾都嫌喇,我唔再回應。」

放大圖片
早前林峯主演的無綫劇集《談情說案》擺明抄日劇,但有關方面卻聲聲否認。 劇照

早前林峯主演的無綫劇集《談情說案》擺明抄日劇,但有關方面卻聲聲否認。 劇照

放大圖片
昨日港台在書展舉行座談會,由黎明擔任嘉賓,吸引大批市民到場聆聽。

昨日港台在書展舉行座談會,由黎明擔任嘉賓,吸引大批市民到場聆聽。

傅穎自爆銷量欠佳

另外, Theresa昨日接受電話訪問,她表示從報章及自己留意得知,今年書展受天氣及其他不明原因影響,人流明顯減少,她估計寫真及其他書籍在書展的銷量將不及往年。是否意指周秀娜的寫真銷量也欠佳? Theresa說:「我從來冇咁講,佢係寫真女王,點會話佢銷量差。我自己嗰本都冇去得咁快,但銷量係 OK,其他人嘅銷量我就冇問過。」採訪、攝影:胡比

今日觀星時間表

周麗淇「珍惜」簽名會時間: 12:00pm 地點:會展簽名會 A區(君爵廳)廖碧兒「我們是一家.齊齊來繡花」宣傳時間: 12:00pm 地點:會展 1號展館 1A-D20杜惠東「繁星閃閃」簽名會時間: 1:00pm 地點:博覽道入口大堂Big Four「不一樣的 Big 4」簽名會時間: 3:00pm 地點:會展簽名會 A區(君爵廳)詹瑞文「 Jim Sir搞 Gag學」簽名會時間: 3:00pm 地點:會展簽名會 A區(君爵廳)王允祈(萬寧妹妹)「我有少少鍾意咗佢」簽名會時間: 3:00pm 地點:會展 4樓中庭(君爵廳)杜如風「風行風語」簽名會時間: 4:00-7:00pm 地點:博覽道入口大堂周秀娜、 A.Lin、 Annie G、 Hailey C及新 8模「 GME 13美寫真流動簽名會館」宣傳時間: 6:00pm 地點:灣仔金紫荊廣場


Theresa在寫真集中有不少性感造型,吸引少男 fans支持。

黎明寸爆無綫抄橋唔認

黎明昨現身書展分享創意心得,他表示電台能夠堅持原則,值得表揚,又說:「唔似有啲電視台抄人哋日劇嘅劇本,抄完又唔認。」似乎明寸無綫抄襲日劇《神探伽俐略》,「金句王」果然語出驚人。


黎明分享創意心得,指電視台抄橋唔認的行為要不得。

黎明昨日獲邀為電台廣播劇首播禮擔任嘉賓,他在台上分享創意心得時,不時針對娛樂圈時弊。當主持人問黎明會否考慮發展新媒體時,他大讚電台能夠堅持原則發放正面訊息,他說:「唔似有啲電視台抄人哋日劇嘅劇本,抄完又唔認。」明顯寸爆無綫早前由林峯主演的劇集《談情說案》狂抄日劇《神探伽俐略》,身為天王級的黎明無懼無綫封殺,一於講道理痛斥抄襲行為。


黎明擔任電台廣播劇首播禮的嘉賓。

而黎明又提到不少網友大彈部分唱片封套肉酸,他說:「如果大家睇唱片封套而吸引到,但入面十首歌只有一首歌係OK,咁就唔值得啦,可能索性download就算啦!」

黎明事後接受訪問,提到抄襲的言論,他說:「係因為你哋(記者)成日問我,但你哋又唔肯講真嘢,如果媒體可以講真嘢,咁就會自然流露出嚟啦!(叫人download歌?)唔係,我只係覺得如果隻碟唔好聽,只係得一首好聽,你可以合法download,非法我都冇你符,呢個係觀眾自然購物嘅選擇。」

出席戴思聰喪禮

對於戴思聰老師離世,黎明表示會出席喪禮,但問到扶靈名單時,他說:「唔好將老師去世呢件事變成一單新聞,我不嬲都唔主張,我同身邊嘅人講,如果第日我走咗,搵個人幫我撳個掣就算,唔好煩到我身邊朋友,所以呢個話題要停止。」

此外,曾是黎明的台灣髮型師陳科維,昨被指因涉嫌吸毒被捕。據當地警方調查所得,卅三歲的陳科維為了買毒品,更將台北市的三間髮型屋變賣。

黎 明 暗 窒 無  抄 日 劇
 

 

【 明 報 專 訊 】 黎 明 昨 日 出 席 港 台 廣 播 劇 分 享 會 , 與 聽 眾 分 享 創 作 及 閱 讀 心 得 , 再 次 發 揮 其 「 金 句 王 」 本 色 , 不 自 覺 情 形 下 暗 窒 無  抄 襲 日 劇 。 話 說 黎 明 大 讚 港 台 最 正 面 , 不 似 其 他 電 視 台 去 抄 日 劇 , 事 後 卻 不 承 認 抄 襲 ; 之 後 更 踩 現 時 有 些 唱 片 只 顧 封 面 吸 引 , 結 果 全 碟 十 首 歌 只 有 一 首 好 聽 , 不 如 下 載 歌 曲 便 算 。 黎 明 事 後 被 追 問 坊 間 是 否 很 多 人 抄 襲 ? 他 說 : 「 是 大 家 成 日 追 問 我 , 但 記 者 又 不 講 真 說 話 , 雜 誌 認 為 有 銷 量 才 有 這 樣 的 風 氣 , 但 實 情 銷 量 只 會 愈 賣 愈 差 , 如 果 這 種 大 氣 候 不 去 再 重 整 , 遲 些 便 無 東 西 好 寫 。 」 叫 人 非 法 下 載 ? 「 不 是 , 是 講 合 法 下 載 , 如 果 你 非 法 下 載 也 管 不 到 。 」

 

談 及 有 傳 將 為 恩 師 戴 思 聰 扶 靈 ? 黎 明 說 : 「 一 定 會 出 席 喪 禮 , 但 不 要 將 老 師 去 世 變 成 一 單 新 聞 , 我 也 同 身 邊 朋 友 講 過 , 有 日 我 離 開 , 按 一 個 掣 便 得 , 不 想 煩 到 朋 友 。 但 這 是 我 想 法 , 也 要 尊 重 老 師 。 」 是 否 周 邊 太 多 麻 煩 事 ? 「 不 是 , 是 戥 你 們 煩 , 不 想 再 去 回 應 , 重 複 就 變 成 新 聞 。 」

 

記 者 : 梁 榮 達

 

 


黎 明 不 講 戴 思 聰 的 問 題 , 怕 重 複 多 講 就 變 成 新 聞 。 ( 攝 影 / 記 者 : 梁 榮 達 )

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()