Stephy買寫真撐傅穎

鄧麗欣( Stephy)昨日在旺角舉行新碟簽唱會,雖然與周秀娜及 Angelababy等 o靚模的簽名會撞時間,但仍吸引到 200名 fans到場, Stephy說:「可能好耐冇搞簽名會。」她穿上露腰裝又跳又唱,揚言要接陳慧琳棒做跳唱女王,現場又播放陳慧琳、吳雨霏( Kary)和棒棒堂的祝賀片段。

預告越露越多

Stephy透露現時腰圍 24吋,她說:「 fans鍾意我露少少,以前就少少都唔鍾意,家接受到,可能年紀大咗接受程度高咗。」她自言拍《內衣少女》時也曾大膽性感過,還透露下首歌會再露多一點,意識更大膽。提起寫真, Stephy表示從沒想過出寫真集,那有否留意死對頭傅穎的寫真?她說:「睇報紙見過吓啲宣傳相,話搵咗個出名攝影師,影得幾靚,我都會買本支持吓。」撰文:丁寧


Stephy昨日在旺角舉行簽唱會,有 200名 fans撐場,氣氛熱烈。

鄧麗欣配合粉絲露多啲

轉型走性感路線的鄧麗欣(Stephy)昨舉行新碟簽名會,吸引過百歌迷到場支持,Stephy表示會為在場所有歌迷簽名。一身性感打扮的Stephy又指,露腰是配合新歌,她說:「以前啲fans唔鍾意我露咁多,但fans都長大咗,開始鍾意我呢個新形象。」問及簽名會會否不敵o靚模同日舉行的簽名會?她笑說:「唔驚,外面有咁多fans。」


鄧麗欣出席簽名會獲大批fans支持。

她又透露宣傳下首新歌時會有更性感的演出,她笑謂:「意識上會大膽啲。」

Stephy露腰谷新碟

鄧麗欣(Stephy)昨日舉行新碟簽名會,吸引逾百歌迷到場,令Stephy十分感動:「我會為所有粉絲簽名!」對於打歌服露腰,她解釋是配合新歌:「依家啲粉絲都長大咗,開始鍾意我嘅新形象!(擔心簽名會不敵o靚模?)唔驚!外面有咁多粉絲!」她預告宣傳下一首新歌時,會有更性感的演出,令人期待!
Stephy新碟銷情理想,戴后冠祝捷。
Stephy新碟銷情理想,戴后冠祝捷。

鄧 麗 欣 預 告 繼 續 露
 

 

【 明 報 專 訊 】 鄧 麗 欣 ( Stephy ) 昨 露 24 吋 纖 腰 , 現 身 旺 角 舉 行 《 No One Knows 》 EP 簽 名 會 , 獲 200 歌 迷 到 場 支 持 , 席 間 她 戴 上 后 冠 , 接 受 祝 賀 新 碟 成 唱 片 店 銷 量 冠 軍 。

 

無 想 過 出 寫 真

 

Stephy 表 示 最 近 配 合 歌 路 換 上 性 感 形 象 , 開 心 外 界 反 應 佳 , 也 感 覺 歌 迷 已 成 長 , 不 再 像 從 前 般 反 對 她 衣 著 性 感 。 提 到 Stephy 的 死 敵 傅 穎 最 近 推 出 背 部 全 裸 寫 真 , 問 她 會 否 仿 效 出 寫 真 集 ? Stephy 說 : 「 我 未 看 過 , 有 機 會 都 會 買 本 看 , 只 知 她 請 著 名 攝 影 師 拍 照 , 相 信 會 幾 靚 。 我 就 無 想 過 出 寫 真 , 不 過 以 前 拍 《 內 衣 少 女 》 都 已 露 過 , 有 個 露 背 除 Bra 鏡 頭 , 拍 攝 時 都 幾 尷 尬 , 意 識 好 大 膽 。 」

 

面 對  模 周 秀 娜 、 Angelababy 、 浸 大 E 神 楊 梓 瑤 同 日 搞 簽 名 會 對 撼 , Stephy 不 擔 心 被 比 下 起 , 她 說 : 「 我 都 有 好 多 歌 迷 撐 場 , 今 日 露 腰 都 已 是 露 盡 了 , 不 過 下 首 歌 都 會 繼 續 性 感 , 會 露 其 他 部 位 , 意 識 上 大 膽 少 少 。 」

 

記 者 : 鍾 一 虹

 

 


鄧 麗 欣 戴 上 后 冠 , 慶 祝 新 碟 成 唱 片 店 銷 量 冠 軍 。 ( 攝 影 / 記 者 : 鍾 一 虹 )


鄧 麗 欣 露 24 吋 纖 腰 現 身 旺 角 舉 行 簽 名 會 , 獲 200 歌 迷 到 場 支 持 。 ( 攝 影 / 記 者 : 鍾 一 虹 )

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()