去倫敦睇奧運,最煩惱是搵食!隨街食個普通 Set Lunch都要十多鎊落樓,好貴唔捨得食!幸好今次有幾位本地薑教路,帶大家搵平食,花10英鎊就飽到捧住肚,又可追到奧運熱潮,保證唔會餓親。

記者、攝影:姚子浩

愛試新店 Sarah

由細到大居住倫敦,對倫敦新開餐廳瞭如指掌。

 

傳聖火尾站 市集食勻全球

明日7月26日,即是奧運開幕前的一日,聖火就會傳到倫敦西北部的 Camden Town。上兩個星期去到這個聖火尾站,到處已拉起了各國國旗做好準備,加上本來一到周末就人流極旺,所以這裏特別有盛事氣氛。這裏除了是後生仔買平衫的 Market外,也有好多街頭小食,由英式炸魚薯條、非洲燒雞、中式小炒到西班牙海鮮飯,都可在一條街食勻,十足美食版奧運!最重要是價錢夠平,每檔小食都只是三四鎊有交易,攞住10鎊行一轉,保證食到捧住個肚走。
今次搵到一檔牙買加燒烤,可能大家都想試大紅人保特的家鄉菜,這檔燒烤特別旺場,我足足排隊10分鐘先見到檔主。點了一份燒雞卷,雞肉上面有黑椒及秘製香料,夾在一堆雜菜內,一口咬落去辣得來又幾開胃,唔通這就是跑得快的秘方?之後見到旁邊的西班牙小炒實在太吸引,又忍唔住食了一份雞肉飯,問靚仔店員最睇好西班牙會在哪項運動奪金?他毫不猶疑說:「足球!贏了就是三料冠軍!」

 


■除了是遊客聖地,也眼見很多當地人開餐,貪這裏夠平民化。


■河畔設有電單車凳仔,買完小食坐在這裏邊食邊睇河景。


■大部份街頭小食價錢夠抵,三四鎊有交易。

Camden Town

交通:乘搭 Underground至 Camden Town站即到達
網址: http://www.camden.gov.uk

 

推介:西班牙雞飯

 


西班牙足球門將迪基亞
■西班牙球隊繼世界盃及歐國盃,有望捧走埋奧運金牌。


■西班牙小炒極受歡迎,雞肉及海鮮飯香氣四射。


■西班牙雞飯盛惠4鎊($48),肉多飯少非常足料。

推介:牙買加雞肉卷

 


牙買加短跑手保特
■食過保特的家鄉小食,會跑得快點嗎?


■牙買加燒烤是保特的家鄉小食,大男人食一份已夠飽。


■牙買加雞肉卷有雜菜、烤雞肉,好惹味。5鎊($61)


土生土長英國儍強
最鍾意食,要佢帶大家10鎊食一餐,佢話 Easy Job!

隔河觀主場館 好悠閒

今次去倫敦搵食,好在認識了幾位本地薑帶我搵平食,其中成日儍笑的「英國儍強」就帶我去了這間 The Counter Cafe,話可以望住奧運主場館飲咖啡!原來 Cafe位於 Roach Road,由一棟兩層的貨倉改建而成,跟主場館只有一河之隔,所以無論坐在岸邊或是二樓,都可以睇到主場館全景。我與儍強點了一份售9鎊的招牌 Big Breakfast,多士、薯茸、雙腸、豌豆番茄茸……份量大得連兩個大男人都夠飽,麪包是每日新鮮自家製,比起出面明顯有誠意得多。另外 Cafe本身就在一棟 Art Gallery裏面,食完仲可以順便行一轉睇當地藝術家的作品。

 


■ Big Breakfast9鎊($108)


■推介大家坐戶外位,邊食早餐邊近距離望住主場館,非常寫意。

The Counter Cafe

地址:7 Roach Road, London
網址: http://thecountercafe.co.uk


愛環保 Kristen
她生於香港,愛環保愛自然,在留英讀書期間提倡都市中的環保農作。

真正新鮮 提倡奧運健康

講開奧運美食,之前當地傳媒不停鬧 M記居然可做官方餐廳,同提倡健康的奧運完全背道而馳。我今次識到一位混血靚女 Kristen,她介紹我到東倫敦一間全天然 Cafe,食即摘有機蔬菜,夠晒健康!原來 Kristen來自香港,因為讀書關係定居倫敦,熱愛農作的她為了推廣環保和種菜,就在一年多前成立了 FARM:shop,在城市中建立一個小農場,後園更栽種了各式各樣蔬菜,客人一落柯打即摘新鮮靚菜做出沙律及三文治等,那份真正的新鮮口味確實只此一家。

 


■即摘即食的蔬菜全無草青味,簡單配麥包及蛋沙律已無懈可擊。3.5鎊($43)


■顧客喜歡坐在小溫室內,享受自然環境。


■種菜的水會流入自製系統,過濾後循環再用。

FARM:shop

地址:20 Dalston Lane, London
網址: http://farmlondon.weebly.com

 

碧咸點名名廚餐廳

聽講碧咸無份踢奧運有啲嬲,不過佢早前傳聖火時都非常識做,大讚英國有好多好嘢食,更教大家奧運期間要去位於小巷內的 NOPI!這是廚師 Yotam Ottolenghi去年初開的新餐廳,名氣拍得住 Jamie Oliver,所以 NOPI順理成章成為不少名人的新去處,主打地中海、亞洲及中東菜式。靚女 Sarah話相比起大廚的其他餐廳, NOPI屬較為 Casual的一間,我們坐在吧枱位置邊飲咖啡邊吹水,有講有笑,果然完全沒有名廚餐廳的侷促感覺。
講番菜式, Sarah推介我試招牌菜意大利芝士 Burrata,一般食 Burrata都會配番茄及羅勒,不過大廚就改為以新鮮桃肉配搭,入口感覺更 Fresh,而芝士面淋上烤過的芫荽籽,香味和芝士出奇地夾! Sarah提提大家,奧運期間會有好多 Walk-in客人,所以唔想撲空的話,最好預先訂定位。

 


■碧咸公開畀貼士,教遊客睇倫奧要來 NOPI搵食。


■招牌菜意大利芝士 Burrata,配合新鮮桃肉一齊食,非常清新。12鎊($144)


■每到午餐和黃昏, NOPI總是處於爆場狀態。

NOPI

地址:21-22 Warwick Street, London
網址: http://www.nopi-restaurant.com

 

Travel Memo

持特區護照或 BNO者毋須簽證。查詢:29013000(英國領事館)

英國航空經濟客位來回機票,由$4,455起。查詢: http://www.britishairways.com

1英鎊約兌12港元

鳴謝: Visit Britain、 Agoda Hong Kong

 


■ Tower Bridge

London EXPRESS:大型五環影相位逐個捉


■泰晤士河

除了各個比賽場館外,倫敦市內已經出現了好幾個巨型的五環標誌,成為今年遊客必到的影相位。當中最有氣勢的就要數 Tower Bridge正中間的五環,有11.5米高!另外,希斯路機場第五客運大樓及乘坐歐洲之星( Eurostar)的車站 St Pancras International Station,都分別有兩個,好彩的話仲可以影埋位於泰晤士河之上漂流嗰個呢!

 


■ St Pancras International Station


■希斯路機場第五客運大樓

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()