DaDa取消活動否認被禁

多名o靚模連續兩日踩入書展場引起市民不滿!施念慈原定昨日帶同旗下o靚模Bambi等到場支持陳靜(DaDa)的寫真集,但卻臨時取消。施念慈對此表示:「其實大家都想等DaDa病好,齊人先宣傳,中間有啲誤會啫。」問到貿發局是否阻止o靚模踩場宣傳?有關發言人則稱:「佢哋每次嚟宣傳都冇通知我哋,我哋又何來阻止?冇影響其他人已OK。」


DaDa因病未能踩入書展,相信必令fans失望。 (資料圖片)

另外,王貽興舉行簽名會時直指,貿發局封殺o靚模,但又讓她們進場宣傳反而造成混亂,建議另闢地區供o靚模簽名,並暗寸o靚模:「始終書展對作家同o靚模嚟講係唔同,我又唔使烏身派奶!」


施念慈希望等DaDa病好才宣傳。


王貽興直指貿發局愈禁愈亂。

DaDa臨時甩底惹貿發局打壓疑雲

昨日原本有指施念慈帶同旗下o靚模到場支持陳靜(DaDa)的寫真集,但臨時取消,她與出版社一度表示是對方意願,令人聯想到是否貿發局施壓力,其後施念慈說:「大家都想等DaDa病好晒,齊人先宣傳,中間有啲誤會!」問到是否因貿發局阻止o靚模踩場宣傳才發生今次事件?有關發言人說:「佢哋每次嚟宣傳都冇通知我哋,我哋何來阻止?總之冇影響其他人已經OK。」

此外,王貽興在攤位舉行簽名會:「書展對作家同o靚模係唔同!我又唔使烏身派奶!」他認為書展禁o靚模舉行簽名會,卻讓她們入場宣傳,反而令現場更混亂,建議另闢地區供o靚模簽名。


 王貽興舉行簽名會,並笑說:「我又唔使烏身派奶!」
王貽興舉行簽名會,並笑說:「我又唔使烏身派奶!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()