半裸跌胸床照
浸大E神出寫真《HUGE》,內裏有多款意識大膽激照,除了啜冰相及全裸相外,這張半裸床照亦相當誘人,比娜姐更明刀明槍。

寫真大戰爆發,身為大熱的周秀娜租用金魚缸式簽名車衝擊書展。而靠啜冰爆紅、寫真性感尺度勁過娜姐的浸大E神Carol(楊梓瑤)則出奇制勝。早上先喬裝混入會場打探娜姐軍情,繼而臨時改策略,賣寫真兼加送合照和唇印,務求狙擊勁敵!

 
本周三(21日),Carol為打探勁敵娜姐攤位玩咩法寶,中午即戴上林亞珍假髮,成功避過fans及傳媒耳目,混入書展視察敵方娜姐攤位行情。Carol:「我怕就咁行入去,被fans同傳媒發現會造成混亂,咁樣大會分分鐘唔俾我再入去,唔俾我下晝四點喺自己攤位賣書,所以前一晚叫髮型師幫我搵定個冬菇頭假髮,靜靜雞入場睇下自己同娜姐陣營係點。」
偷[目及]完娜姐攤位後,原本只打算在書攤嗌:「嚟支持Carol寫真!」嘅浸大E神即時嚇到面青,跟經理人密謀對策。「娜姐個攤位好近門口,位置有利,加埋佢班sales大聲吶喊好有聲勢同威脅,如果我唔改策略加料,一定好蝕。」
為追擊娜姐,Carol一於以本傷人,下午再進入會場時,只要fans買她寫真,她就送吻、送唇印同影合照,實行賣大包。

入到三甲當贏
提到娜姐租用金魚缸式簽名車,Carol即說:「原本我打算着三點式喺無蓋電車上巡遊,但最後趕唔切安排先取消。」問印咗三萬本書的Carol有無信心撼低首批印二萬五嘅勁敵娜姐,她說:「都有一半信心。雖然娜姐上年爆紅,已經擁有一班擁躉,我要贏佢真係好有難度。如果書展首日買到五千本書我已經還得神落,入到三甲我當自己贏o架喇!不過我比佢嫩口新鮮!」
事後Carol得知娜姐回贈:「胸大唔係大晒。」即反擊說:「我無話自己大晒,佢出道比我早,佢係阿姐,佢先至係大晒!」火藥味重!

下午加料冧客
下午四點,正式開戰的Carol以攤檔暑期工身份踩入書展場內,Carol一到即迫得水洩不通,半百男女fans排隊買書,Carol亦臨時咀女送唇印冧fans。

加料一咀女
寫真賣$98蚊唔算貴,但Carol還主動向買她寫真的女fans送吻,且咀完又咀唔怕蝕。嘗過Carol甜頭的女fans如中降頭般,事後望住本寫真話:「佢本寫真好健康呀。」

加料二啜唇印
遇見男fans支持,Carol即在寫真集啜個唇印作留念,o氹到個男fans鬼咁開心,仲話會好好收藏佢本寫真。可惜唔夠三分鐘,大會即以混亂為由,趕Carol出書展。

加料三影合照
Carol即改在場外銷書,fans黐埋合照亦冇抗拒。

遭妄攝女突襲
在場外招呼緊米飯班主之際,一行四人的妄攝寫真o靚模忽然殺到,還故意靠近Carol搶鏡。同場較量,雙方焗住交換寫真扮friend。

Donut硬闖娜姐13模陣地
以Rainbow為首嘅6o靚模組合「Donut」書展前曾打算入場派Donut,但被貿發局阻止,而Donut就變陣,改送Donut狀嘅音樂耳筒同派poster。為防範一眾「龍友」會突然想親近一眾女神,佢哋仲重金禮聘咗6個保鑣貼身保護。論排場Donut夠晒架勢,臨走前仲有意無意走到以周秀娜為首嘅「13模」流動簽名車前,好在當時Chrissie同新8模等唔喺車入面,如果唔係會仲混亂。

「妄攝」o靚模打游擊
妄攝嘅4位o靚模Debby、Kinki、Iris同Norain冒住被眾狂迷撕衫嘅危機,踩入書展以打游擊方式派postcard做宣傳。佢哋除咗即場撕開自己手上面本書之外,有唔少「龍友」仲可以輕易埋身同o靚模「零距離」影相。而Kinki仲「唔覺意」踎低俯身執嘢,引起一陣小騷動。

Theresa簽定寫真走三場
貿發局禁o靚模到場為寫真簽名,連非o靚模族類的傅穎(Theresa)出寫真亦難逃一劫。不過Theresa為滿足fans,晨早簽定晒寫真兼倒塔咁早便到會場賣書造勢,由朝到晚連走三場,吸引過百fans捧場,實行奇招衝擊貿發局。

 


o靚模寫真重點都係晒身材,Carol呢招除褲誘惑,令人充滿遐想。


上午變身林亞珍
本周三中午書展開鑼,不施脂粉,戴住六百度近視眼鏡的Carol,笠埋個百幾蚊嘅冬菇頭假髮,喬裝林亞珍準備混入書展,踩入對手娜姐陣營。


偷[目及]娜場形勢
當時場內不單滿佈娜姐fans,更有很多傳媒在場,但因Carol着了外套及戴上口罩,故離遠視察周秀娜攤位成分鐘亦未被發現,但她說:「我個心驚到卜卜跳,驚俾人發現我偷睇佢哋陣營。」


飲酒定驚
Carol易服視察完娜姐陣勢後即手心出汗,到髮型屋整頭化妝時更狂隊兩杯紅酒定驚。「呢場仗殺到埋身先識驚,睇埋娜姐個場咁有氣勢我仲驚,要飲酒壯膽先可以再去書展。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()