黃金視窗:周家怡走佬跟魔童

入行 13年,憑《火舞黃沙》兔唇女「茅小琴」一角而被人熟悉的周家怡,去年約滿後離開無綫,轉投「電訊魔童」王維基旗下的公司,雖然新作預計四月才開拍,不過無綫的告別作《 On Call 36小時》現正播映,回望過去,周家怡坦言:「決定走嗰一刻,真係好大勇氣,不過機會唔係成日有,我唔想錯過呢個年紀可以做嘅嘢,呢個亦係好時候畀我趕住去學嘢。」撰文:何慧斯

去年離巢外闖的周家怡,在無綫的告別作《 On Call 36小時》現正播映,雖然坊間盛傳無綫踢叛將入冷宮,不過她笑說:「我唔擔心俾人封殺,劇集都出街喇,今次戲份唔算多,只係做一個暗戀馬國明嘅護士,家睇番當然感觸,不過我覺得係完美嘅結局,因為訓練班畢業第一部拍嘅係德哥(潘嘉德)嘅劇(編按: 99年《刑事偵緝檔案 IV》),嗰次係叫琪琪,點知最後一部又係拍德哥,又係叫淇淇,真係好邪。」

「好怕做主持」

家怡透露四月頭正式拍新公司的劇集,問到當中的內容,她說:「我暫時知道有兩部傾緊,不過只係初步傾,我自己都想拍番戲,感覺好耐冇拍,有啲悶。」她續說:「我希望嚟緊可以有多啲嘗試,有啲唔同嘅轉變,最好梗係可以拍有多啲戲份嘅戲,雖然公司乜嘢都有,但係我個人好怕做主持,口才唔得,轉數又好慢,怕能力唔夠。」重提決定離開合作 13年的公司,她說:「決定走嗰刻真係好大勇氣,係好唔捨得,我返 TVB好似返屋企咁,台前幕後個個都好熟,雖然我唔係經理人約嘅藝人,但係真係好多謝啲監製,佢哋好肯用我,只不過唔係成日會有人叫我走,家有人畀我呢個機會,將來未必有,如果我一路喺 TVB做,家叫做多咗啲戲份,唔擔保將來會有,始終我唔係簽咗經理人約,所以咪決定應該要出去走走,見識呢個世界。」

放大圖片
已踏入三字頭的周家怡自認鼓起勇氣去跳槽,是因為「趕住去學嘢」。

已踏入三字頭的周家怡自認鼓起勇氣去跳槽,是因為「趕住去學嘢」。

放大圖片
現正休養生息的周家怡,四月便會重新投入拍劇工作。

現正休養生息的周家怡,四月便會重新投入拍劇工作。

「 TVB好保護」 放大圖片
在《 On Call 36小時》中演護士淇淇一角,是周家怡告別無綫的最後一劇。

在《 On Call 36小時》中演護士淇淇一角,是周家怡告別無綫的最後一劇。

當日坊間盛傳佘詩曼離開無綫後,曾經幫手挖角,問家怡是否受好姊妹影響,她笑說:「都冇關係,我哋又唔係同公司,我只係有問過佢嘅意見,佢叫我自己諗,想走咪走,但係如果有擔心就唔好走,因為喺 TVB真係好保護。事實上我同佢根本冇得咁比,佢係女主角,我哋層面都唔同,我只係覺得機會唔係成日有,雖然呢個機會未必係一定得,不過既然呢個機會畀咗我,我係咪可以學多啲嘢?我想試吓靠自己出嚟去面對,識多啲嘢。我覺得自己唔夠料,好多嘢都未夠班,演技仲有得進步,所以我要識多啲可以教到我嘅人,等佢哋開導。我家嘅心態係乜都會試,人生經驗越多,做戲自然會好,容易摸到嗰份感情。」

「趕住去學嘢」

隨着免費電視台面臨新轉變,問周家怡會否覺得是外闖發展好時機?她坦言:「真係唔知,要到之後見到先知,我反而覺得每個階段都有唔同,唔勤力一定唔得,就算得唔會耐,我自己亦有一個限度,唔想錯過呢個年紀可以做嘅嘢,對於我嚟講,呢個係好時機畀我趕住去學嘢嘅機會,對新嘅開始我唔敢去擔心,亦唔輪到我擔心,做得呢行預咗,所以我會盡自己本份去做,希望可以做得最好,盡力去填滿自己,試多啲嘢。」

綠葉檔案 驚喜人物

周家怡入行 13年,雖然未能登上一線女主角之位,但她用心演繹每個小角色,令觀眾眼前一亮,努力有回報,終被電訊魔童挖角,有望殺上一線做女主角。

放大圖片
04年《金枝慾孽》<br/>白蘭

04年《金枝慾孽》白蘭

放大圖片
06年《火舞黃沙》<br/>兔唇女茅小琴

06年《火舞黃沙》兔唇女茅小琴

放大圖片
07年《師奶兵團》<br/>老火湯

07年《師奶兵團》老火湯

放大圖片
11年《花花世界花家姐》<br/>哈皎皎

11年《花花世界花家姐》哈皎皎

放大圖片
11年《天與地》<br/>Mabel

11年《天與地》Mabel




周家怡效力無綫十多年,羽翼漸豐終可以振翅高飛,轉投電訊魔童王維基(小圖)懷抱,希望能闖出新天地。設計圖片
攝影:陳慧安
場地提供: An-Tico Enoteca. Pizzeria( The ONE)

周家怡 Dr Man 俾人偷手袋

 

周家怡(英文名:Catherine Chau,1979年7月23日-),1996年於無綫電視藝員訓練班畢業後加入無綫電視,於2009年萬千星輝頒獎典禮入圍「飛躍進步女藝員」最後五強。於2012年轉投城市電訊。
電視劇(無綫電視)首播 劇名 角色
1998年 雪山飛狐 妓 女
1999年 刑事偵緝檔案IV 黃琪琪
洗冤錄 小 燕
創世紀 Sophia
2000年 十月初五的月光 導 演
陀槍師姐II Fion
2001年 公私戀事多 Cindy
2002年 談判專家 葉可喜
洛神 芬 芳
戇夫成龍 阿 花(包家婢女)
2003年 律政新人王 陳佩霞(Anna)
美麗在望 註冊處職員
皆大歡喜 妻子、水晶店售貨員、舞蹈員
衝上雲霄 麥振清/麥婉清
2004年 無名天使3D Jammy
棟篤神探 Judy
金枝慾孽 白 蘭
天涯俠醫 孕 婦
花樣中年 Karen
2005年 驚艷一槍 小 紅
御用閒人 惠貴人
奪命真夫 Bobo
翻新大少 Lancy
酒店風雲 卓英媛
妙手仁心III 張小儀(Rachel)
我的野蠻奶奶 宮 女
阿旺新傳 新聞報導員(第24集)
隨時候命 張美琴(Shirley)
本草藥王 秀 智
2006年 謎情家族 寶朋友
法證先鋒 簡莉櫻(Maggie)
高朋滿座 Suki
潮爆大狀 岑健萍
愛情全保 女拳手
火舞黃沙 茅小琴
鳳凰四重奏 好極貿易職員(六十至八十年代)
刑事情報科 程美美(May)
肥田囍事 Eunice(U姐)
2007年 牛郎織女 嬌 姐
同事三分親 Ivy
師奶兵團 老火湯
舞動全城 Nancy
通天幹探 周林美兒
2008年 疑情別戀 Wing
畢打自己人 Ally
珠光寶氣 Joey
東山飄雨西關晴 曼 紅
2009年 桌球天王 周顯慧(炒蜆)
ID精英 黎以芳(Kinki)
王老虎搶親 素 琴
烈火雄心3 Nancy(第16集)
2010年 飛女正傳 曾綽雅(Salina)
女人最痛 莫玉蘭
摘星之旅 Kay
公主嫁到 司 珍
天天天晴 阿 欣
依家有喜 程 薏(Elaine)
囧探查過界 丁醫生/張醫生
居家兵團 葉小姐
2011年 女拳 綺 梅
七號差館 姣婆恩
花花世界花家姐 哈皎皎
怒火街頭 蘇 珊(Susan)
不速之約 文嘉玲
天與地 Mabel
2012年 On Call 36小時 汪海淇(淇淇)
未播映 拳王 徐淑惠

電視節目
2007年:最緊要進步
2010年:超級遊戲獎門人
獎項Astro華麗臺電視劇大獎2007 《火舞黃沙》茅小琴

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()