楊千嬅 年儲百両金 楊千嬅親述三千萬育兒大計

眼前的楊千嬅,當上媽媽八個月了。拍照這天,她與老公丁子高相當合拍,老公一句說話,一個動作,足以令性格爽朗的她仰頭大笑。看見老公托起巨型金元寶擺甫士,她毫不客氣地說:「乜你好似托石油氣咁o架!哈哈哈!」

當談到兒子,她卻不期然流露出一份慈母的溫柔,並分享兒子的成長日誌,「Torres好鍾意笑,好鍾意講嘢,依家每日最開心就係同個仔講一個鐘頭BB話。」

兩夫婦又精心部署二十年育兒大計,打算由蛇年開始,每年為兒子儲一百両黃金。以現時金價每両約一萬六千元計算,Torres於二十歲成年時,最少有三千萬揸手。

丁子高坦言會灌輸兒子正確價值觀:「我會教個仔,每樣嘢都要付出,唔係指住就有。我唔期望佢做律師、醫生、偉人,做個有擔戴嘅人已OK!」

 

買金條保值

楊千嬅與丁子高八個月大的兒子丁進諾Torres,今年度過人生第一個農曆新年。升呢為人父母的千嬅夫婦,早早為兒子張羅賀年服飾,千嬅說:「買咗好多拜年棉襖仔,件件都有四個袋o架,代表四代同堂。」丁子高插嘴說:「仲可以袋多啲利是添!」

兩夫婦又計劃定拜年路線,丁子高說:「年初一上午喺我哋屋企同父母拜年,下午會去千嬅媽咪親戚度,之後就回家食飯,夜晚有親友上嚟拜年,大家會打麻雀、玩魚蝦蟹,我做莊,發吓新年財。」

多了媽媽身份的千嬅,布置家居亦處處為小朋友着想。「今年有咗小朋友,拜年模式都變咗,朋友為免我哋抱住個仔出出入入,都主動約來拜年,所以屋企準備好多食物,梳化後面鋪了軟墊,朋友會帶埋子女嚟玩,大人就玩啤牌、麻雀。」

八個月大的Torres相當精靈,換上中式賀年裝,得意可愛,雖然未識講恭喜發財,但親友的紅封包已自動逗來。

囝囝首年逗利是,父親丁子高透露將替兒子進行一個二十年的投資計劃,「本來諗住幫佢開個戶口儲起,但依家啲錢好快貶值,同老婆商量後,打算將過年同生日利是錢買晒實金,每條金條五両重,頭一年目標買二十條,一百両,儲十年就有一千両,儲足二十年。」

千嬅亦說:「我習慣儲金粒嘅,潮州人嘛,我父母都係咁幫我儲,唔使好多粒o架,夠重就得啦!個仔咁細個唔會識使錢,幫佢儲起晒,到佢大個咗同佢講:『呢啲係十幾年前阿媽幫你儲落。』我諗佢都唔會攞去使啩,因為本身意義大於價值。」

 

雖然兩夫婦現在樣樣事都放兒子在首位,但偶爾也有二人世界的溫馨時間。

學講BB話

結婚短短兩年多,千嬅由烈女變人妻,再為人母。多了兩個身份的她,從前勇字掛心口,現在人前人後一副有仔萬事足的賢妻良母樣。講起兒子成長日誌,她笑得開懷:「生完Torres頭半年,開工成日會掛住個仔,擔心佢有冇曳,有冇飲奶,乖唔乖,每次做完嘢會歸心似箭,極速趕返屋企。當抱住佢,嗰日工作上嘅辛苦,會忘記得一乾二淨。

「Torres依家好鍾意講嘢,我每日最開心既節目,係同個仔講一個鐘BB話,我都唔知講乜o架,同佢依依吖吖,希望刺激佢說話能力。有時我會播啲外國童謠音樂畀佢聽,但電視就唔畀佢睇咁多。而丁生就會同佢講大人話,例如叫食飯,佢唔會講『食飯飯』,而係講『Torres食飯!』」

Torres跟着媽媽一起拍攝慈善月曆,為香港思覺失調學會(EPISO)推廣保護思覺健康訊息。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()