五寶湯麵$52
五寶即牛腩、牛肚、牛脷、牛筋及牛尾,當中牛腩腍筋相間,好好咬口,食唔停!

潮𡃁便當

粉麵登埸

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

旺區租金猛如虎,迫得銅鑼灣老牌粥麵店利苑無奈結業、亦迫得各大小麵店,轉戰西環、土瓜灣等區,成為港式粉麵的生力軍,住附近的食客有口福!
望就望港鐵沿線伸展,不再令呢啲幼苗再度犧牲。

好咬口 筋肉相間牛腩


同朋友傾偈,不少人都抱怨屋企附近冇啖好食,平靚正的河粉粥店更是難求,開業不過 1個多月的亨哥,午市主打鄰近寫字樓生意,晚上變成街坊食堂。清湯腩即日來貨即日清,湯底以牛骨、豬骨等材料熬製,即使關門後都 keep住用慢火不停熬煮,確保一開門客人就有清湯腩食。沒有牛的粉麵類例如豬手麵、鯪魚球麵等,就會用上雲吞湯,即加入羅漢果、大地魚、鮮蝦等材料熬成的湯,味道清淡帶鮮, match番口形。


蝦子牛腩雲吞撈麵$36
蝦子卜卜脆,鹹香四溢,配合皮薄餡料足的雲吞,肉香在口內發放,好滿足!


鮮茄濃湯豬膶牛肉米線$36
番茄茄味濃郁,令湯底更加清新不肥膩,豬膶不偏不倚,唔會有朕「餲」味。




Fanny學生
鍾意呢度啲清湯牛腩,夠腍,之前嚟過一次,覺得呢度選擇多,所以再嚟。




亨哥清湯腩 
地址:長沙灣青山道 336號地下 
電話: 2729 2811
營業時間:星期一至六: 7am-10pm;星期日: 12nn-10pm 

鮮甜 番茄魚湯


魚湯番茄米線$38
魚湯濃郁鮮甜,帶番茄酸酸甜甜,尤以甜味較為突出,建議食米線前飲幾口湯先。

如果未親臨現場,可能以為薰衣草是一間 cafe,跟粉麵拉不上關係,原來店主 Jackie,在對面街開了一間洗衣店叫薰衣草,所以開餐廳理所當然改名為薰衣草,並請來分弟弟阿 Dee主理。這位阿 Dee,超級喜歡分享,訪問當天就把牛河米線、甚至奶茶通通搬上來,不停勸菜, nice爆。曾在鯉魚門海鮮店內專責熬魚湯的阿 Dee,由於覺得香港人普遍食得太濃,所以來到餐廳幫手之後,不僅將魚湯發揚光大,並加入新鮮番茄,呈奶白魚湯甜而不腥,並帶香濃茄香,非常健康,而烹調清湯牛腩的湯底,亦特別加入黃豆,增加清甜味,由於黃豆有去油作用,更健康。 




鮮蝦彈彈丸$48
彈彈丸即蝦丸將蝦肉打成膠後所製成,肉質尚算彈牙。


崩沙腩河$48
肉身腍軟,入口即化,冇牙阿婆都咬得入,而且略帶膠質,食後齒頰留香。


潮式滷水豬雜米$34
豬雜包括粉腸、大腸、腸心、肚及豬軟骨,最 buy豬軟骨,有嚼勁但唔會咬唔開。


食客街坊譚小姐
雖然呢度唔係開咗好耐,但我已經嚟過好多次,最鍾意食呢度啲牛腩,因為腩底好香好腍。




薰衣草餐廳 
地址:西環水街 9號 A鋪 
電話: 2858 0660
營業時間: 7:30am-9pm 

細細粒 大地魚蝦肉摻雲吞


雖然新仙土瓜灣店開張已經半年多,不算新鮮事,但剛出爐的 2013年米芝蓮車胎人美食榜(即 300元以下有找的食店),小店就榜上有名。店如其名,出名牛腩麵及咖喱,前者湯底用上 50kg牛骨、 20kg豬骨及 14周大的雞骨熬湯,過程中不停隔渣,湯身清澈但香濃,而牛腩大大件,牛味突出且肉身腍軟,咖喱棄用椰奶,務求令味道更辛辣,配埋店內麵包、薄餅食最啱。除了牛腩、咖喱,雲吞在蝦肉內加入大地魚,提升蝦肉鮮味, size細細粒,唔會迫爆口,雖然唔似老表入面個位細細粒咁爆,但亦無損驚喜!


蝦子清湯腩撈麵$46
雲吞蝦味濃郁,再加埋蝦子,鮮上加鮮。


咖喱牛腩河$38
咖喱辛香,愈食辣味愈出,分大中小辣,愛辣可選大辣試試。


鮮蝦雲吞麵$26
雲吞不算大粒,但入口蝦肉鮮香撲鼻,肉質腍軟,非常驚喜!


食客 Henry學生
鍾意呢度的咖哩,夠辣,辣得嚟牛肉好咬口。




新仙清湯腩咖喱專門店
地址:土瓜灣北帝街 29號八景樓地下
電話: 2590 6138
營業時間: 10am-12mn 

特製 蝦子生麵


鮮鮑魚撈蝦子生麵$68
貫徹搞搞新意思的精神,麵內加入鮑魚,前所未聞。不過別要被鮑魚套去眼球,木耳選用東北貨,細細粒但好好咬口,還有芽菜、青豆、豆卜等,睇得出店鋪好注重客人健康。

未到麵店之前,聽到蝦子麵還以為是平時吃開在麵上放入蝦子的鹼水麵,不過這裏的蝦子麵,在製麵的過程中已經放入蝦子,所以每一個麵,麵身上都有無數蝦子斑點。
這個蝦子麵,乃店鋪開業前經過 3個月試味後特地要求供應商生產的,造麵時會將鴨蛋白、麵粉及蝦子打成麵糰,然後反覆擠壓,使之均勻細滑,最重要是,為令麵條口感更為軟滑,麵條成品後不會烘乾,保留「生」麵狀態,直接送到店內出售,相對市面上常見的「熟麵」,生麵保存期不長,必須當日使用,每日入貨,成本固然大增。除了用心製麵,店鋪亦主要走創意路線,主張菜單因應時令不時更新,搞搞新意思,例如當日有時令大蜆,店主就請筆者與攝影師試味,鮮甜美味,呢種 out of menu的驚喜,至 buy。 




花菇蝦子海參撈蝦子生麵$68
生麵加入馬拉盞醬及瑞士汁去撈,更濃郁鮮香,花菇起碼有 5cm以上闊,海參 12cm長,勁揼本。


牛肉餅魚片頭湯麵$30
除了撈麵,這裡亦有湯麵,以車仔麵形式點嚟食。




碰碰麵撈麵專門店 
地址:旺角洗衣街 143號地下
電話: 2398 0810 
營業時間: 12nn-11pm 

撰文:梁智欣
攝影:黃家活

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()