甄妮寸林欣彤嗌爆咪難頂 216,667 



【今日我至開】60歲嘅甄妮認真好火,開騷不單中門大開,繼G.E.M.後,又再開火轟小巨肺林欣彤。

一連三場的「甄妮愛Show世界巡迴演唱會(完美篇)」前晚在紅館開鑼,現年60歲的甄妮一貫作風大晒巨胸和肉腿,在台上繼續勁插鄧紫棋(G.E.M.),言談間似乎連林欣彤都不放過,語帶雙關說:「唱歌係好靚、好舒服嘅事,刻意提高好多個key,唱到爆錶,講嘢又講唔好,大嗌都得冠軍,會唔會覺得好奇怪呢?」

甄妮今次的演唱會曾被指銷情不佳,不單被同月於紅館開騷、在廟街跑江湖的朱咪咪贏足幾條街,更有傳甄妮為宣傳演唱會狂插鄧紫棋目中無人,不過前晚現場所見座無虛席,全晚表現風騷兼性感上陣的甄妮,勁歌熱舞演出,原來全由寶貝女Melody一手包辦,甄妮忍不住說:「導演好年輕,唔知阿媽辛苦,安排啲嘢簡直攞我半條人命,如果年輕人畀意見長輩,唔應該即刻推,或者做到呢。」

「邊有人用肺唱歌」

屬蛇的甄妮又說:「今年蛇係本命年,相士話我呢條蛇一開年就會好多是非,又話有血光之災。最緊要有好多利是收當沖喜,一蚊都殺。」結果甄妮收利是收到手軟,她聲稱利是錢會捐作善事。
擔任嘉賓的張敬軒,獲甄妮大讚好乖、唱歌又好聽,她還順勢寸爆小巨肺G.E.M.說:「你(軒仔)係咪用肺唱㗎?我呢就用丹田,用喉嚨用心去唱,邊有人用肺唱歌㗎?不過又奇怪,𠵱家有大肺,中肺同小肺、細肺,個肺有咁多size真係好奇呀!」大賣口乖的軒仔讚甄妮無皺紋,甄妮笑說:「唔使拍馬屁喇,不過我哋要學多啲禮貌,唔只對甄妮姐姐,係對所有人都要。」唱完《郊道》後,意猶未盡的甄妮似暗寸林欣彤:「我𠵱家睇啲歌唱比賽,其實都有啲意見,但係一講又話我彈人,唱歌係好靚、好舒服嘅事,刻意提高好多個key,唱到爆錶,講嘢又講唔好,人哋會唔會聽得舒服先?其實有時低音都好好聽,大嗌都得冠軍,會唔會覺得好奇怪呢?一個歌手起碼有十張碟,20首hit歌先可以開演唱會,唱人哋啲歌冇意義。」
採訪:黃曉妍
攝影:陳慧安



■甄妮炮轟嗌爆咪參加歌唱比賽都可得冠軍,茅頭似直指林欣彤。 

■犯太歲的甄妮稱蛇年是非多兼有血光之災,最緊要有利是沖喜! 

■張敬軒為甄妮擔任演唱會嘉賓,賣口乖大讚甄妮近睇無皺紋。

甄妮未順氣再寸G.E.M.

一連三場的甄妮紅館演唱會前晚開鑼,大晒人字波兼美腿的甄妮又唱又跳,寶刀未老,「巨肺鼻祖」甄妮大爆當年黃霑稱她「巨胸」。此外,她又將與G.E.M.的是非擺上枱,句句有骨!

 

現年60歲的甄妮前晚舉行《愛SHOW世界巡迴演唱會「完美篇」》,獲無綫高層梁乃鵬、呂良偉及林建名等捧場,而女兒兼導演Melody則全晚留守控制台。唱功了得的甄妮全晚除了獻唱多首經典金曲外,更換上多套噴血性感裝,大騷驕人上圍,其中一套白色晚裝毫不吝嗇展現人字波及美腿,性感程度爆燈,絕不遜於新一代歌手!

「巨胸」變「巨肺」

全晚的焦點落於甄妮再隔空暗寸G.E.M.(鄧紫棋),肖蛇的她有骨地說:「今年係我嘅本命年,雖然我唔信但都有問過相士,佢話我年頭會多是非,大家都睇到o架啦!」另外,她又指為了化解血光之災,早前特意去剝牙,並呼籲粉絲派利是沖喜,在場識做的粉絲即蜂擁上前狂「塞」利是,她說:「收到梁乃鵬嘅利是一定要袋住呀!不過我會將啲利是捐出嚟做善事嘅。」

 

表演嘉賓張敬軒一上台即與甄妮打招呼,談到「巨肺」封號的由來,軒仔抵死地說:「係黃霑改嘅,指你上半身。」甄妮自豪地說:「本身話我巨胸,想文雅啲先叫巨肺咋!唔明肺點解會分大、中、細。」軒仔又識做地大讚甄妮皮膚白滑,她說:「你真係好有禮貌,我第二度仲滑!」笑言落台後給軒仔看,相當爆笑!

 

其後,甄妮繼續「發功」,批評時下的歌手:「唱歌唔係嗌就得,爆Key反而令人唔舒服,唔明點解咁都拎到冠軍。」她暗寸歌手開個唱要夠「料」:「開演唱會要有經典金曲,我就有百幾張唱片,如果唱人哋嘅歌就冇意思。」似是暗寸「小巨肺」林欣彤及G.E.M.。另外,她又大呻女兒的編排認真「攞命」,但會頂硬上支持!

音樂組

甄妮身穿性感白色晚裝,大展歌喉。

 

 

甄妮與舞蹈員載歌載舞,事後大呻女兒的編排「攞命」!

 

 

張敬軒被甄妮大讚有禮貌,以抱抱回禮。

 

 

呂良偉與太太楊小娟前晚專誠捧場。

 

 

甄妮愛女Melody(右)擔任個唱導演,全晚留守控制台。

甄妮巨肺晒料 借「軒」寸G.E.M.

樂壇「巨肺」甄妮的《愛SHOW世界巡迴演唱會「完美篇」》前晚在紅館順利完成首場演出,已屆花甲之年的甄妮仍然大晒美好身段,以性感歌衫大騷半球,又句句有骨的暗寸早前和她隔空罵戰的G.E.M.,認真好火。



甄妮的deep V歌衫盡展有料身材。

殿堂級歌手甄妮前晚在紅館演出一連三場的演唱會,全場爆滿,呂良偉、林建名、陶敏明、無綫高層梁乃鵬等撐場,而女兒Melody則任演唱會導演,全晚留守控制台注視媽媽的演出。年屆60的甄妮所選的服裝都是性感、low cut、超迷你裙及deep V裙,又唱又跳不遜後輩。

多是非話準

肖蛇的甄妮在台上說今年是她的本命年,早前特地去問流年運程,相士指她會是非多,她說:「幾準呀,大家都睇到啦。」擺明暗寸早前與她鬧是非的G.E.M.(鄧紫棋),又指會有血光之災,故去剝牙應劫,笑言要多收利是沖喜,並將利是錢捐出做善事。


甄妮讚張敬軒乖仔有禮,再度暗寸G.E.M.冇禮貌。

G.E.M.

甄妮又唱又跳,寶刀未老。

任嘉賓的張敬軒出場時被甄妮大讚乖仔兼有禮貌,兩人又大講有味笑話,甄妮先問軒仔:「你知唔知我有巨肺稱號?」軒仔說:「聽講係黃霑所改,同你上半身有關。」甄妮解釋說:「原本黃霑想叫我『巨胸』,但後來想文雅一點,才叫我『巨肺』。」又說沒有人用肺唱歌,唱歌是用丹田、喉嚨及用心去唱,更奇怪有人會分大、中、細肺!明顯再發功暗寸「小巨肺」G.E.M.。而軒仔除了陪笑亦賣口乖讚甄妮的皮膚白滑,她即說:「我第二度仲滑呀!」引來台下一陣笑聲。


甄妮女兒Melody擔任導演,在控制台與媽咪齊做goodshow。

Melody
唱歌唔使嗌

甄妮更對時下的唱歌比賽有意見:「我唔係批評人,唱歌係好舒服好輕鬆嘅事,唔明白點解一定要將首歌升高個key,唱到爆晒錶咁,人哋都聽得唔舒服啦,唱歌唔一定要嗌,咁樣都攞到冠軍我真係覺得好奇怪。」她又說歌手開騷的基本條件:「起碼要有十張唱片、二十首hit歌,唱人哋嘅歌就冇意義!」自言積累了百多張唱片,無數經典金曲才在紅館開騷。提到女兒Melody任演唱會導演,她指女兒的Rundown安排辛苦:「好似想攞我命咁。」雖然不喜歡,但都順應要求盡力去做。


呂良偉夫婦(圖)與陶敏明都是座上客。

陶敏明(右)

文:音樂組

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()