有話兒:杜汶澤畏妻有錢剩

18年後是否又一條好漢,着實沒科學根據,但一切卻印證在杜汶澤身上,機緣巧合,由發霉電視暗星躍身大銀幕當男主角。坐住火箭上位冲昏了阿澤頭腦,變得意氣風發,很快打回原形。一上一落令人到中年的阿澤忽然開竅,食齋信佛,收入全交老婆田蕊妮,由她每月支薪,阿澤笑謂這樣才能收支平衡。撰文:比華利

杜汶澤 18年前當老臨入行,有幸遇上伯樂、已故亞視監製冼志偉提攜參演亞視劇集《我和殭屍有個約會》被觀眾認識,由那時開始,他便不甘於平凡,有見在亞視沒發圍, 99年便離開電視圈跳入大銀幕, 02年參演電影《無間道》儍強一角上位,站穩陣腳。一朝得志的阿澤也開始語無倫次,看到影壇大哥大姐的風光生活,未夠班的他都有樣學樣,加上口不擇言得罪多位影圈中人,令阿澤的電影事業由上變落,事業陷低潮,他開始信佛茹素,對人的態度也 360度轉變,重新出發的阿澤近年的演藝事業得以再起風雲。

放大圖片
阿澤(左)參演亞視劇集《我和殭屍有個約會》,開始被觀眾認識。

阿澤(左)參演亞視劇集《我和殭屍有個約會》,開始被觀眾認識。

放大圖片
《無間道》的「儍強」令阿澤(左)在影圈站穩陣腳。

《無間道》的「儍強」令阿澤(左)在影圈站穩陣腳。

告別年少輕狂 放大圖片
阿澤表示財政交由老婆田蕊妮掌管後,開始有積蓄。資料圖片

阿澤表示財政交由老婆田蕊妮掌管後,開始有積蓄。資料圖片

阿澤告別狂妄自大,他說:「當年嘅我好睇其他人眼光,好想炫耀自己,乜嘢都要同人哋睇齊,劉德華住加多利山,我又搬去嗰度;黎明揸乜嘢車,我又買一部;就連吳君如食乜嘢,我都照食,自己好似暴發戶咁。最富貴時我擁有四架車,司機、秘書同助手乜都有齊,可能細個家貧,一旦少少發達就要享盡天下榮華富貴。」發財沒有立品,令阿澤碰得焦頭爛額,負面新聞不絕,事業更插谷底,他語重深長說:「有時八卦新聞未必係事實,但偏偏報道出街,讀者就信以為真,因為我個樣似咁衰,把口又咁冇遮攔,所以明星遇到負面新聞真係唔可以怪人,首要係檢討自己。」阿澤表示不但沒怪責媒體當年沒手下留情,反而要多謝他們令自己醒覺,他說:「家記者唔熱衷追訪我,令我活得輕鬆自在,我奉勸藝人要做好本份,仲要識抗拒唔好成為焦點,做得出位後果要自負。」風光之時,阿澤簽約林建岳旗下,年賺逾 300萬,錢易來也易去,直至離巢時他查看銀行戶口,才立時嚇一跳說:「幾乎係冇錢,我猛問老婆(田蕊妮)到底啲錢去晒邊。」及至阿澤在 09年過檔英皇,老婆田蕊妮便開始掌管老公財政,他說:「老婆管晒盤數,佢每月畀 15,000蚊人工我,我嘅日常生活開支就係呢份糧。衰衰哋當年亞視走都月薪 16,800蚊,人工仲少過以前,直至家為止,三年幾人工都維持不變,就算我片酬有加,老闆(田蕊妮)點都唔肯加畀我,佢好恐怖。」

求老婆加零用

阿澤坦言最初不慣支薪制,他說:「月頭幾日我就使晒啲錢,問老婆借糧又冇偈傾,惟有之後日子都匿埋屋企唔出街,其後學識慳住使,發現都勉強夠用。不過做打工仔梗係望加薪,向老闆提出過訴求㗎啦!」自從田蕊妮接管了阿澤財政,不但收支平衡,分分鐘她成為小富婆,阿澤說:「老婆自己喺無綫工作又多,我嘅錢佢又管晒,佢家最富有,如果有綁匪綁走佢,千祈咪搵我攞贖金,我真係冇錢㗎!」

茹素開支有限

短暫富貴過的阿澤享受現在的生活模式,他形容是明星收入但過平民生活,他說:「我喺元朗有獨立屋住,有環保汽車揸,家冇助手,冇保母兼屋企冇工人,年中慳唔少,我同老婆又食咗齋 6年,買餸錢有限,幾塊豆腐同半斤菜心,成日買餸唔過 50蚊。生活無憂又開心,人哋紅又唔關我事。」領悟到知足常樂,人到中年的阿澤終於開竅了。場地:駿景軒(英皇駿景酒店)

佩服杜琪峯大膽

亞視出身的杜汶澤近年轉戰影圈,他和薛凱琪主演的《爛賭夫鬥爛賭妻》正上映;除了緊守演員崗位,過去幾年他更先後監製過電影《伊莎貝拉》、《破事兒》和《前度》。屈指一算,阿澤已入行 19年,雖然有機會做監製,但始終經驗淺,他自問未夠班:「我越做越覺得自己唔夠資格,我需要再喺演員位置學多好多嘢,先可再去執導或監製電影,過去幾部作品都未夠滿意。」

放大圖片
阿澤除了演戲,更監製電影。

阿澤除了演戲,更監製電影。

放大圖片
杜琪峯對電影的熱誠,令阿澤臣服。資料圖片

杜琪峯對電影的熱誠,令阿澤臣服。資料圖片

「有料又有層次」

問到阿澤心目中最欣賞哪一位大師?他說:「我好欣賞杜琪峯,佢嘅作品有料又夠層次,佢每種題材都夠膽去涉獵,隨着內地巿場開放,好多導演都掛住返去開戲搶錢,拍埋啲唔係自己嘅嘢,但阿杜始終堅持拍自己鍾意嘅嘢,好佩服佢。」阿澤聲聲大讚杜琪峯,是否希望將來可促成合作機會,阿澤說:「呢啲要講緣份,冇得強求。」

拜師倉田保昭學武

今年 6月便 40歲的杜汶澤發覺近年開始出現中年危機,他表示人生路已走了一半,餘下不再強求名利,希望為快樂而活,阿澤近日忙裏偷閒學習攝影和空手道,追尋少年夢,他說:「如果人生有意外都行咗一半,我發現以前掛住搵食,失去咗好多嘢,想學又學唔到,家有時間馬上學番。」

放大圖片
阿澤近年愛上攝影,有空四出獵影。

阿澤近年愛上攝影,有空四出獵影。

放大圖片
阿澤拜倉田保昭(左)為師,學空手道。

阿澤拜倉田保昭(左)為師,學空手道。

學攝影變龍友

阿澤自爆年少時看《猛龍特警隊》迷上倉田保昭,崇拜他的身手,但杜媽媽知兒子脾氣差,擔心他學了空手道便四出撩是鬥非,向他下禁學令,只能學柔道。近年阿澤收火,加上年底將在電影扮演空手道高手,讓他有藉口拜師學藝,去年機緣巧合,阿澤有幸成為倉田徒弟,他說:「師傅成 65歲人,身手好勁,我後生佢廿年,跟佢學一堂都索晒氣,如果我肯努力學到 60歲,有師傅十分一身手都好好。」除了學空手道,阿澤也愛上攝影,不時向大師級的夏永康討教,對方不但傳授心得,還借出器材,令阿澤的攝影技巧大大改善。


年中便 40歲的杜汶澤開竅明白做人知足常樂。攝影:陳慧安\n

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()