28歲袁小曼去年搭上 49歲已婚地產代理 CEO廖偉強,袁小曼日前更高調到中環選購婚戒揚言 6月坐正做廖太。不過廖偉強原來還未與太太梁幼娥辦妥離婚,前日正印廖太接受本報記者訪問,數臭丈夫十多年來多次背叛,她說:「佢同過秘書又同過 o靚模,以前佢一唔高興就用粗口鬧我!」


其他娛樂名人影片

擁 35D岩石胸的 08年落選亞姐袁小曼,去年初與廖偉強撻着後經常高調晒恩愛,不但多次自爆男友已辦妥離婚,自己快將坐正,甚至要男友買貝沙灣豪宅,準備搬正廖太隔鄰。不過,廖氏夫婦原來去年 12月才入紙申請離婚,下月 2日才在家事法庭聆訊,換言之其妻梁幼娥到目前仍是廖太身份。日前袁小曼又再次高調到中環選購結婚戒指,對廖太而言,無疑在其傷口灑鹽。

放大圖片
廖偉強太太梁幼娥前日接受本報訪問,數臭廖偉強多年來對自己不忠。

廖偉強太太梁幼娥前日接受本報訪問,數臭廖偉強多年來對自己不忠。

放大圖片
廖太展示離婚文件,顯示去年 12月二人才辦離婚。

廖太展示離婚文件,顯示去年 12月二人才辦離婚。

「呢個人冇用」 放大圖片
袁小曼與廖偉強經常人前晒恩愛,懶理舊人廖太感受。 資料圖片

袁小曼與廖偉強經常人前晒恩愛,懶理舊人廖太感受。 資料圖片

為不想再受傷害,廖太前日主動約見記者,在胞姊陪同下首度開腔接受訪問,大談過去十多年來丈夫的不忠和傷害。廖太 87年與廖偉強結婚,婚後育有二子,現分別已 21歲和 15歲,她向記者展示與丈夫的離婚文件,文件上註明二人去年 12月才入紙辦離婚。廖太說:「係我提出嘅,兩個仔跟我,但我要攞番我應得嘅嘢。」廖太表示 09年與廖偉強分居,對於袁小曼跟丈夫交往,廖太揚言看到報紙後才知道,問她可會嬲袁小曼?廖太說:「佢做咁多咁挑釁嘅嘢出嚟,係女人都會嬲。」廖太胞姊不忿說:「既然搞緊離婚,何必仲要三番四次去刺激佢(廖太)?個女人喺報紙度話廖偉強買咗層貝沙灣畀佢,我妹妹話有冇搞錯呀,同一個門口出入(廖太現居貝沙灣),啲細路仔會撞到 o架,係咪想激死佢?久唔久又講啲唔係事實嘅嘢,又話幾時結婚生仔,結果激到佢入醫院。」廖太說:「舊年大仔見到爸爸同姓袁個女人嘅新聞,打畀爸爸問乜嘢事,點知佢同個仔講:『有乜問題?個個男人都係咁 o架啦!』男人有錢就身痕!機會我畀咗佢好多好多次,佢一次又一次令人失望,連個仔都識叫我放手,呢個人已經冇用,以前佢一唔高興就鬧我哋!」

「眼淚已流乾」

「佢(廖生)唔係第一次,呢十幾年嚟試過好多次,又同秘書又同 o靚模,我傷心過好多次,眼淚已經流乾。當日嫁畀佢嗰陣,佢乜都冇,到今日我亦都唔係為錢,係為咗公道,由得個官判,佢判我有就有、冇就冇。個女人(袁小曼)咁恨做廖太,咪由得佢做囉!」廖太胞姊再數廖偉強說:「佢哋試過一家大細去玩,個男人竟然約埋個情人喺大阪見面。聽講嗰個情人唔係姓袁,喺姓姜嘅 o靚模。」採訪:何慧斯 攝影:陳慧安


擁 35D岩石胸的袁小曼日前自爆即將坐正做廖太。 資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()