芭比打趣話,「可能有一日個潮流係興唔着衫。」

寸嘴芭比去年選港姐時,面試當日因寸爆記者話︰「等我攞咗冠軍先話你知我個全名!」臭名遠播,但寸爆都唔夠,之後選亞姐又三度玩甩底,換來兩間電視台封殺。
談到選港姐,她爆得罪樂易玲經過︰「頭嗰兩次見評判,樂小姐講完一段話,同我哋十幾個佳麗講︰『有冇問題?』當時得我一個舉手問︰『我有問題!我唔明……』,對方好 cool咁回答︰『如果有問題就問工作人員!』然後嬲爆爆轉身入房,可能我當眾話唔明佢噏乜係對佢衝撞。」

 

放大圖片

選亞姐時,芭比(右一)已經清晰自己賣點,落力谷胸,成為大熱。可惜最終因甩底被 out出局。

 
放大圖片

選港姐時 sell清純,鋒芒沒有顯露。《蘋果日報》圖片

 

有人玩針對

談到當日參選時的種種是非,芭比卻一臉委屈︰「選完港姐後,很多 agent公司聯絡我,好多 job做。選亞姐前我已經向有關方面申報,講明選亞姐時未必可以完成所有任務,佢哋話 ok冇問題。但點知有時活動改咗地點,工作人員冇通知我又或者好遲先講,我根本趕唔切到,之後啲人就屈我甩底,我梗係黑面。(啲人係咪佳麗同工作人員?)係佢哋針對啫!最離譜嗰次,有人通知我返公司 fitting,我等咗半日先見到其他佳麗到,擺明俾人玩。
「有次工作人員講笑,個個佳麗都有笑 o架!只不過我笑出聲,就俾人鬧『多嘴妹唔好咁多聲氣!』,我絕對覺得有針對成份。」

 

放大圖片

「選美期間,我見過有佳麗墊好多個 pad令個胸升多兩 cup!」

 
放大圖片

在屯門寓所的會所健身時,芭比不慎走光。《 FACE》圖片

 

「選美中,有幾個佳麗有私家保母安排一切,仲有專車接送,待遇同其他佳麗唔同。其實評判想邊個突出啲一定有方法。有贊助商支持嘅佳麗,一定着數啲!」事實上,遼寧的王欣、劉曉智都是以黑馬姿態攞冠軍同季軍!

去年被傳媒踢爆與會計師男友 Chen Min排期註冊,但最終兩人都分手收場。而芭比更好玄咁話:「我唔想同個陌生嘅男人結婚(拍拖兩年都陌生?)相處得耐唔等於了解,到了解會發覺真相。」《蘋果日報》圖片

合約要陪老細

「當初有朋友叫我走周秀娜路線,但我同佢經理人傾過偈後,就覺得同佢嘅特質好唔同。前前後後都有幾間模特兒公司接觸我,我發現呢個行業唔係想像中咁簡單,我亦慶幸自己諗清楚,如果我太急(入行),你哋見到嘅新聞可能唔係寸嘴咁簡單。」
寸爆出位後,芭比曾被邀出席飯局︰「曾經有人我去飯局!其實未入行前都聽過呢啲嘢,點知同某公司傾經理人約,真係有呢啲事。合約上寫明要陪老闆食飯,邊間就唔好講嘞!可能有人以為我腦囟(音筍)未生埋,好易,但我未去到呢個地步囉。」
選港姐前,芭比有個會計師男友,更曾排期結婚,以為終身有個依靠,但到頭來卻分手收場,「男人都係信唔過,好多大話,做人都係要靠自己,感情係好兒戲,都係搵錢實際,所以嚟緊會返大陸拍劇,今年暑假會出寫真,目標係搵過億!」寸都唔夠,仲要加埋大口氣,難怪芭比自認獨一無二,圈中罕見。

 

放大圖片

芭比曾被拍到與周秀娜經理人 Roy密斟,但兩人最終都冇合作。《 FACE》圖片

 
放大圖片

自爆與劉華係校友的芭比,選亞姐時突然在記者面前扮劉華:「 o殊,乖就唔好問,乖就唔好影!」《蘋果日報》圖片

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()