陳淨心「關你叉事」响朵 愛港辣妹起底

港台《議事論事》早幾日擺擂台,一邊係長毛同黃之鋒,另一邊係最近勁搶鏡嘅Ann姐,加埋「愛護香港力量」召集人陳淨心,一開波就擦出火花。估唔到呢個新秀同長毛頂撞毫不怯場,充滿辣味,更爆出句「關你叉事」,即成為城中話題及網上惡搞題材。

呢位辣妹忽然响朵,究竟有乜底細,引起唔少揣測,有人話佢做過親中組織新界社團聯會理事,背後又得到潮州幫團體支持,係親中陣營分支出嚟嘅外圍新勢力成員,甚至同中聯辦有關。

本刊翻查資料,「愛護香港力量」成立於前年六月,近半年開始高調,多次拉大隊打正旗號挺梁,同泛民人馬硬碰硬,成立之初,陳淨心已經係召集人。本刊記者搵到佢查詢,問佢有乜政治背景,佢語氣激動回答:「我絕對冇任何團體同政黨背景,我雖然祖籍潮州澄海,但阿爺六十年前已嚟咗香港,阿爸一句潮州話都冇教過我。我係土生土長香港人,幼稚園、小學、中學都在香港讀,話我同潮州商會有關,做過梁錦培(新界青年聯會副主席)助手,全部唔係事實。」

佢話去年除夕搞挺梁遊行,廣發英雄帖,最後有幾個潮州團體表示支持,所以有呢個誤會。

講到被港台「嘟」,陳淨心仍怒氣未消,佢話當日去到電台見到支港英旗已好嬲,到長毛指住佢話係「政權嘅一隻狗」,佢至激動回應。當時佢話「我係咪建制派關你叉事」,但港台就嘟咗個「叉」字,令人誤以為佢講粗口,等於詆毀佢,港台一定要畀個交代,否則會有進一步行動討回清白!

 

「愛港」辣妹陳淨心(上圖右)同長毛硬碰硬,爆出句「我係咪建制派關你叉事」,台型十足,隨即一「叉」成名,成為網上最熱門話題,網民惡搞創意再湧現(下圖)。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()