A貨騎呢
至於阮民安首惡搞版〈踩唔死我〉點擊率一星期亦過十萬,但 1,176個留言清一色插佢。
我嗰陣時我嗰陣時
最勁就係 E-Kids
乜嘢 BIGBANG
乜嘢 BIGBANG唔知佢哋喺邊

搜尋氣

賴死唔轉行 阮民安:唔通叫我做 sales咩?

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

02年以跳唱男子組合出道嘅 E-Kids成員阮民安( Tommy),喺娛樂圈打滾 11年, E-Kids解散後一直冇斷氣,仲接連發生醉駕、欠債及賣假飛等事件,騎呢事一單接一單,被人笑佢似娛圈曱甴,卻堅持唔肯走。 32歲 Tommy上週二年廿八當日竟敢將 K-pop王 G-Dragon的 MV惡搞成〈踩唔死我〉放上 YouTube,結果,當然惹來 G-Dragon粉絲瘋狂圍插。
被人狂踩仍然得戚,只因他覺得自己堅係紅過。死守娛樂圈,他說:「唔通叫我做 sales咩?」有冇人請先?

互動片段

曱甴即場 rap


惡搞 GD玩嘢




原版型仔
韓國萬人迷 BIGBANG成員 G-Dragon,單曲〈 CRAYON〉喺 YouTube點擊率超過 2千萬。


06年 E-Kids解散後, 3人各有發展,郁達人(右)去年 2月舉行過《 KASA郁達人音樂會》,而林詠倫(中)現教人跳舞, Tommy表示三人仍保持聯絡。








只得 5呎 4吋的阮民安,訪問堅持要戴黑超,對於騎呢新聞一單接一單,佢亦次次有解釋:「賣假飛我都係俾朋友害,我已經即場賠錢平息咗,警察都知,唔關我事!」是非纏身,連恩師兼前老闆阿叻公開說過:「唔會再理呢個人!」 

雖然我𠵱家好少喺幕前出現,又冇唱歌出碟,但係我一直都喺呢個圈,我都叫有知名度呀!大家見我好似冇嘢做,其實我有去大陸登台表演拍電視劇,我係有收入㗎,都夠自己生活,不過我咁奀做咗冇人知啫!
我從來冇諗過離開呢行,我有好多嘢想做,我仲係 artist喎!唔通我出去做 sales咩?實俾人話我玩嘢啦!咁多年嚟,除咗頭幾年( E-Kids年代)叫紅過吓,我都唔覺自己紅。好多人話我係小強,但我絕對唔係死心不息,只不過想繼續拍吓電影、唱歌,最終想有自己嘅製作公司,到呢一刻都係。


07年, Tommy加入寰宇後,與玉女江若琳傳緋聞,後傳 2人拍拖半年分手。

其實我都唔明點解,耐唔耐就有啲騎呢新聞(年初 BIGBANG演唱會賣假飛事件和冇錢交租被趕)發生,可能以前以為自己紅講嘢得罪人啦,人哋咪鍾意攞我嚟開玩笑。經歷咁多年之後,我突然諗到寫首歌嘲笑自己,用 G-Dragon嘅歌係因為佢係我偶像,加上呢隻歌內容都係叫人唔好咁認真,玩吓開心吓,同我嘅原意一樣。拍呢個 MV預咗俾 BIGBANG嘅 fans鬧爆,但係我好開心喎,始終都叫有人留意呀!我唔係想搞啲嘢出嚟等人知道我仲喺度,亦唔係想靠 YouTube翻身,拍 MV完全冇動機, just for fun。
好多人話我抄,又話我侵權會俾人告,如果咁都俾人告,咁「福祿壽」扮林峯同周星馳嗰啲咪俾人告死?我尊重版權、亦支持二次創作,大家放鬆啲去玩啦,唔使太認真嘅! 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:周凱瑩
化妝: Karrie Yun@Karrie Yun Makeup
髮型: Eton@double H Salon
服裝: JOYRICH
場地: Fantasy Factor

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()