本月 8日兩人出席《戀愛季節》宣傳活動時,一向以「男仔頭」自居的 Toby與謙仔合作玩遊戲,二人玩到幾乎嘴貼嘴,依然超投入冇避忌。

真面目

大有大食 婚前散玩  Toby食過大隻謙

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

未俾楊怡收服前的羅仲謙,出晒名係電視台溝女王,同佢合作過嘅姐仔,只要青春又靚女,大隻謙例必出手,擸女慾都咪話唔強勁!
雖然大隻謙𠵱家已修心養性,由昔日的花弗男洗底做專一好男人,但據知原來拍《戀愛季節》時,因冇女肯同謙仔拍劇,怕又傳緋聞,最後只得已為人妻的過氣緋聞女友 Toby梁靖琪肯演。 Toby捱義氣,原來二人於 10年時堅係拍過拖,如今二人在劇中再續前緣,難怪咁自然啦!

28歲羅仲謙與大佢 5年的楊怡,自 11年拍《 On Call 36小時》撻出姊弟戀,至此花心謙就開始斷絕緋聞,專心一意維繫呢段戀情及專心拍劇。

'10《團圓》撻着




Toby喺 10年拍攝劇集《團圓》時自爆與謙仔一幕激咀戲後生好感,而謙仔亦坦言同她咀得好舒服。 

'12《戀愛》續緣




事隔 2年, Toby與謙仔各自有另一半,兩人再次合作,又係做情侶,難怪兩人演得咁自然。 

花旦彈 job


11年 12月 Toby與拍拖 1年的老公黃敏豪( Aaron)於洲際酒店筵開 53席,據知 Aaron擅長投資豪宅,身家估計約 2億,講錢點都好過捱生捱死嘅謙仔吖!《蘋果日報》圖片

雖然謙仔努力洗底,可惜逢女溝形象太深入民心,導致冇乜花旦敢同佢合作,現於 TVB播緊的《戀愛季節》,有傳開拍初期,原先的女角人選都因怕與羅仲謙傳緋聞,寧願推劇都唔願拍。據劇組人員透露:「原本同羅仲謙拍嗰個單元的女角唔係 Toby嚟,之前搵咗幾個姐仔都係話費事同謙仔拍劇傳緋聞,係得 Toby一收到通知就 ok。」 

再見亦是朋友


上年 9月被傳媒拍得疑似車震,兩人一齊開記招澄清,謙仔與楊怡段姊弟戀先正式浮上面。

雖然話人妻 Toby緋聞男友一樣多唔怕傳多單,但梁靖琪咁為得人,據知原來 Toby和大隻謙真係拍過拖,她曾公開盛讚大隻謙:「好大隻,好好攬!」又話好了解羅仲謙性格「個人比較怕醜」的 Toby, 2年前二人拍攝電視劇《團圓》時,雖然當時 Toby已經與現任丈夫 黄敏豪拍拖,但大隻謙與 Toby卻因拍攝一場激吻戲而撻着。
據知情人士透露:「拍《團圓》時個個都知佢哋拍拖啦,不過佢哋拍咗幾個月就散咗,但係佢哋唔係鬧交收場,所以佢哋𠵱家都 keep到好 friend㗎!」週一( 18日)本刊致電 Toby,她說:「我都結咗婚啦,仲問我呢啲嘢?我唔會答㗎喇!」 

女版集郵狂


一向以「男仔頭」自居的 Toby為人熱情,自 04年出道,曾同佢傳過的緋聞男友數量都唔少,如黃宗澤、蕭正楠、敖嘉年,甚至年紀差一大截的三哥苗僑偉都傳過,不過傳得最多的除咗羅仲謙,就係吳卓羲,集郵數量跟羅仲謙相比真係不相伯仲呀!


《蘋果日報》圖片

拍攝《團圓》時除了羅仲謙外,同劇還有另一溝女王吳卓羲,不過當時 Toby同緊羅仲謙一齊,吳卓羲惟有兄妹相稱啦! 

吳卓羲戲水


《壹週刊》圖片

上年 9月 Toby與吳卓羲,於海南島拍《衝》期間,喺酒店泳池公然鴛鴦戲水,事後 Toby要返港解畫。 

累 Bosco箍煲


《壹週刊》圖片

09年 Toby與黃宗澤合作《摘星之旅》時戲假情真,最終 Bosco要與當時仍是正印的胡杏兒到沖繩旅行重修舊好。 

新晉食女王


「童顏巨胸」羅仲謙曾爆出疑打女友傅穎新聞,亦無損他逢女溝的性格。除咗公開承認的楊怡及傅穎外,曾與謙仔傳緋聞的女星亦包括江若琳、黃智雯、張慧雯、蔡慧欣、蔣家旻等,十隻手指差啲數唔晒。


11年 8月傅穎自爆曾與羅仲謙拍拖 1年,但遭男方虐打及一腳踏四船,當時謙仔亦眼濕濕承認曾有郁手。《蘋果日報》圖片


同年有指因謙仔與應屆港姐出外景時,𥄫中身材好的蔡慧欣,展開追求而辣㷫傅穎爆大鑊。

照抄始源韓劇


TVB劇集經常被觀眾狂插毫無新意一味靠抄,今次《戀愛季節》分 4個單元,頭炮謙仔與 Toby的巨星與助手橋段,上週初二啟播,平均收視得 22點,情節更與早前 J2台播、由蔡琳及始源主演的韓劇《 Oh My Lady(港譯:愛上師奶經理人)》情節似到十足,話唔係抄都好難信。

狂鬧助手


《戀》劇中羅仲謙勁鬧粗魯助手 Toby,而《愛》劇的始源亦愛借不修邊幅的經理人蔡琳出氣,而《愛》劇中和始源半同居的蔡琳每次必奉上紅棗汁給始源飲,《戀》劇亦抄到足,不過換成橙汁。





屋企做 gym


《愛》劇中演當紅偶像的始源經常於家中做 gym,《戀》劇羅仲謙亦跟足。





採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()