否認由好姊妹變敵人的心姐要求對質,小紅姐則謂兩人關係 OK。
你係是非精!(設計對白)

不滿戲少

拍攝金牌監製梅小青的《公主嫁到》時,心姐飾演只得幾集戲的皇太后一角,有指她不滿自己戲份比李香琴飾演的 嫲 嫲還要少,又向身邊友人聲稱佔重戲的韋貴妃一角,原本是她囊中物,但因惠英紅同無綫簽了賣身契,公司刻意向她派糖,令要拱手相讓的心姐更加不忿。
及後李添勝開拍台慶劇《義海豪情》,心姐被安排演九姑娘死對頭喜姐,一心以為是《巾幗》翻版,必會憑喜姐一角再成焦點的心姐,眼見惠英紅飾演的楊師奶,行行企企無得發揮,更加踩住上,以圖一雪前恥。

唱人做大茄

「心姐同人講,話上次小紅姐靠關係搶 咗佢喺《公主嫁到》 嘅角色,又話無 綫偏心,今次終於風水輪流轉,小紅姐個角色只係大茄;後來 啲是非傳到小紅姐耳中,開始疏遠心姐。心姐亦企硬,喺《義海》宣傳期間,兩個阿姐都互不瞅睬保持距離。」心姐身邊人說。
可惜《義海》焦點全落在麥包飾演的非凡哥身上,心姐無人理,反而惠英紅因表現出色獲監製李添勝加戲,心姐甚至未能憑喜姐一角提名台慶頒獎禮女配角。

 

 

 

放大圖片

以往有影皆雙,但去年尾二人出席《義海》大結局播映會,已面阻阻冇偈傾,之後的《義海》慶功,小紅姐搵齊所有演員及工作人員合照放上微博,唯獨心姐冇份。

 
放大圖片

(《蘋果日報》圖片)

 
放大圖片

據知心姐近日狂向李添勝發功,可惜添哥認為心姐演技已去到盡,冇得再突破,就連新劇也飛起她。(《 FACE》圖片)

 

要求對質

本週一(十四日)下午,心姐離開九龍塘寓所,到觀塘排練舞台劇,對與惠英紅不和,她全盤否認。
「你 哋不如搵埋佢(惠英紅)三口六面一齊問,唔好逐個走 嚟問我,根本冇 啲咁 嘅事,你 哋 啲消息喺邊度聽番 嚟 o架?」問她是否因為四圍惹火頭被公司雪藏,她沒有正面回答。「我有好多 嘢做,遲 啲做舞台劇會好忙。」而身在橫店拍內地劇《傾世皇妃》的惠英紅則回應說:「接《公主嫁到》嗰陣,我一開始就係收到韋貴妃 嘅角色,我唔清楚之前係咪有人接過。喺呢行咁多年,我都無呢 啲是是非非。我同佢(心姐)關係 OK,同其他演員一樣關係咁好。」
自知大勢已去的心姐,近期密搵李添勝及曾勵珍飲茶訴苦,但二人卻不為所動,添哥新劇《我的如意狼君》也無預她。除了舞台劇,心姐三月中會與汪明荃輪流夥拍羅家英演神功戲,繼續無劇拍。

有人氣冇人緣

過檔 TVB後,謝雪心人氣盛,但人緣則麻麻,短短兩年,先後與公司多位藝人傳不和,是非多多。

暗寸李香琴
對身邊人聲稱被惠英紅搶走《公主嫁到》韋貴妃角色的謝雪心,最近又自爆被同劇的李香琴搶去金富 嫲 嫲一角,琴姐不忿向 TVB投訴,二人隔空罵戰,琴姐更扯火說:「我唔知佢咩心態,佢想出風頭就出!」心姐則表示自己被雪藏:「拍完《義海》到依家都未有劇拍,我俾人屈!」

 

眼紅陳法拉
謝雪心去年在《萬千星輝頒獎禮》中未能入選「最佳女配角」十五強,演技無突破的陳法拉卻有三項提名,心姐 fans在 Facebook狂插陳法拉唔識做戲,廣東話唔掂。

杯葛商天娥
09年,謝雪心初次拍無 綫劇《巾幗梟雄》,有傳她與同劇演員聯手杯葛商天娥,指她在拍攝期間臭寸,心姐更直認:「同佢冇聯絡!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()