《中環》
大前日林莉以一身粉紅 look喺中環出現,非常搶鏡,佢一邊行一邊用耳筒講電話,仲不時用手掃自己個肚,可能食飽可以幫助消化都未定,佢之後行過間生果店,就買咗啲橙,之後就上咗一幢大廈探朋友。
另外,林莉噚日同 Soler成員 Julio出席中環舉行嘅婚紗活動,林莉話着過好多次婚紗行騷,好在家仲未感到麻木,仲自爆話,之前有一個喺外國返嚟香港嘅男士力追佢,不過最後只係做咗朋友。
採訪、攝影:黃曉程、林嘉慈

林莉嫌短 拒老外求婚

名模姚書軼(Mikki)及林莉昨日出席不同活動,不約而同提及感情事。剛探親返港的Mikki出席廚具品牌Küppersbusch活動,笑言被親戚追問感情狀況:「媽咪仲想教我下廚,留住男人心,但我唔會做家庭主婦,感情嘅嘢順其自然。」並自信有預感Mr. Right快將出現。林莉則自爆早前獲一名外籍男士熱烈追求:「佢特登飛嚟香港見我,又講到我好似佢結婚對象咁。(向你求婚?)類似啦!但識嘅時間好短,我又唔係一見鍾情,所以拒絕咗。」她強調感情上寧缺毋濫,絕不拍散拖。

剛拒婚的林莉卻示範婚紗,崩口人不忌崩口碗!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()