「陳定邦」的名字,有「定國安邦」之意。

香港著名金剛上師陳果齊,於三十年前為獨生子改名陳定邦,不望他飛黃騰達,只求他做個正直好人,秉承「尊師重道敬父母,守望相助愛公益」的宗旨。結果,陳定邦二十八歲便自設工作室,為人占卜算命批八字勘察風水,更擔任玄學術數講師,開班授徒,各大小傳媒都見他的蹤迹。

少年得志,卻非受盡父蔭。

陳果齊昔日的嚴苛,造就了今日兒子的成就。

香港著名金剛上師陳果齊,在四十歲時才誕下兒子陳定邦,他直言已預知了兒子的人生歷程,故必要時才會作出提點。

陳果齊對兒子要求嚴苛,為免兒子被寵壞,十三歲時便將他送到外國留學。

出國學獨立

作為著名金剛上師的獨生子,陳定邦自出娘胎便備受萬千寵愛,陳果齊為免兒子被寵溺,寧願日思暮想,也要把十三歲的兒子送到美國留學,讓他學會自立,直至他在澳洲大學畢業才返港。陳果齊正襟危坐地說:「我唔係叻,唔係有錢好巴閉,但全世界數以十萬計嘅人都知佢係我個仔,自然乜都會幫佢、錫佢,所以送佢去外國讀書,磨練一吓。西方哲學有句說話:『Easy come easy go』,畀佢太容易得到一樣嘢,佢係唔會珍惜嘛。」然後側側頭望向身旁文質彬彬的兒子。

陳太作風低調,訪問當日即使在場,也婉拒記者的提問,僅專心做陳上師的賢內助。

在嚴父的教導下,陳定邦自幼必須學習畫畫及功夫,能文又能武。

陳定邦聳聳肩緊接着說:「因為我係師傅(陳果齊)個仔,細個留喺香港肯定縱到壞。我去咗外國,爸爸都只係寄好少錢畀我,啲錢夠交租o架咋,我咪喺嗰邊打工搵錢囉,廚房、洗廁所我都做過;爸爸媽咪都知o架,佢哋話好事嚟嘅。因為喺佛堂會見到好多唔同階層嘅人,我如果未經歷過呢一個地步,未必可以同佢哋傾到偈,亦唔會明白佢哋嘅諗法。」

爺爺是抗日名將第十九路軍師長陳任之將軍,父親是金剛上師陳果齊,陳定邦自幼飽受磨練,「有一段時間,爸爸係唔係都鬧咗先,有時有啲嘢擺到明可以幫,佢都特登唔幫,等我撞吓板、衰吓先。其實呢個係佢教我嘅方式,咁先至令我學到更多嘢!」

陳果齊經常向兒子訓話:「就算你讀好多書,拎住十九個博士銜頭,學少咗『做人』呢科,你就執輸。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()