人氣 o靚模 Angelababy、周秀娜和 Jesscia C.等昨晚出席雜誌舉行的頒獎禮,齊齊獲封人氣女模,惟獨 Baby缺席, Jesscia C.為收復失地露半球搶風頭。但論受歡迎程度仍以周秀娜稱冠。同場的浸大咪神楊梓瑤( Carol)和百果園 E神陳靜同台行騷,台上零交流,台下卻大方合照。


其他娛樂名人影片

今夏 o靚模蜂擁而出,競爭很大,人氣 o靚模 Angelababy和周秀娜去年熱鬥至今,沒完沒了,今年再加入了生力軍浸大咪神 Carol和百果園 E神陳靜等,眾女昨晚在尖沙嘴出席「 CM Young Model 2010」頒獎禮。 Baby與周秀娜在書展期間惡鬥到底, Baby曾說冇當周秀娜是對手,兩女昨日雙雙獲邀出席頒獎禮, Baby缺席,周秀娜就遲到 1小時,盡顯一姐風範。

放大圖片
百果園 E神陳靜曾寸爆浸大咪神 Carol(右),可是兩女昨日同場行騷卻大方合照。

百果園 E神陳靜曾寸爆浸大咪神 Carol(右),可是兩女昨日同場行騷卻大方合照。

放大圖片
台灣模特兒宋紀妍雖沒獎攞,但也谷胸到場,爭取曝光機會。

台灣模特兒宋紀妍雖沒獎攞,但也谷胸到場,爭取曝光機會。

Jessica C.低胸贏晒 放大圖片
Jesscia C.昨日露半球再響警鐘胸,對撼同場其他 o靚模。

Jesscia C.昨日露半球再響警鐘胸,對撼同場其他 o靚模。

大會昨日頒發人氣 Top 5超級 young model,分別是周秀娜、 Jesscia C.、 A.Lin、 Anjaylia和 Baby。頒獎禮前,大會先安排 Evelyn打頭陣行騷,其後 Carol和陳靜也同台行騷,但二人台上零交流。 Top 5超級 young model得獎者都升呢不用行騷, Jesscia C.為挽回人氣,昨日以低胸裝到場,再敲響招牌警鐘胸,成為全場焦點,現場吸引約百名龍友和觀眾圍觀。Jesscia C.露半球搶人氣,她說:「今日知多 model出現,我少少性感,主要係想型格啲,同打扮女仔可愛啲。」 Jesscia C.談到與周秀娜再碰頭,她說:「我哋成日一齊工作,雖然唔係好 friend,但熟咗。」

陳靜封口避辣火頭

周秀娜昨日否認自己遲到:「我依大會指示到場,一直喺後台同導演(葉念琛)傾劇本等出場。」對於被指是場中一姐,出場時歡呼聲也最多,周秀娜卻謙稱:「我從來唔係一姐。」陳靜早前在動漫節曾揶揄 Carol犯規要被踢出校,但兩女昨日卻戲劇性泯恩仇大合照,陳靜先說:「我哋有打招呼,不過喺後台好忙,冇乜時間傾偈。」陳靜昨日明顯避談 Carol,她說:「我口才唔好,所以唔好講太多,費事辣太多火頭,新人唔應畀咁多意見。公司有叫我封口,唔好批評太多人哋的嘢。」 Carol聽後卻寸嘴回應:「佢有佢講嘢方法,佢咁做證明佢進步咗,我都開心嘅。」 Carol也力指與陳靜沒仇怨。採訪:譚倩宜 攝影:陳俊強


周秀娜獲大會壓軸頒獎,甫出場即獲不少歡呼聲,盡顯一姐風範。

陳靜Carol碰頭交足戲扮老友

兩位E Cupo靚模陳靜(DaDa)與楊梓瑤(Carol)之前隔空互寸,昨晚二人同場出席公開活動卻突然老友,DaDa揚言封口,Carol不提抽水,還交足戲互攬合照。


陳靜(左)及楊梓瑤兩大咪神相遇,交足戲零火藥味。

「百果園咪神」DaDa與「浸大E神」Carol,之前在書展及動漫節數度交鋒,隔空互罵,DaDa批評Carol寫真似鹹書,Carol反指對方抽水,昨晚難得兩神相遇,以為會有好戲上演,詎料這對死敵竟突然老友,化干戈合照。


周秀娜謙稱自己非一姐,笑言也是靠邊站影相。

「亂批評人係唔啱」

Carol與DaDa在活動中全程表現融洽,有傾有講兼有眼神接觸,之後又應記者要求合照,影相時還互攬纖腰,交足戲扮老友。二人異口同聲表示見面沒有尷尬,DaDa稱之前被公司鬧,故決心封口不再批評別人,並誠心說:「我係新人,亂批評人係唔啱。」

對於DaDa封口,記者笑問Carol是很開心?Carol識做說:「呢樣都講咗好耐,搵第二樣新嘢講啦!(如你所願,唔使畀對方再抽你水?)呢句說話過時,大家冇隔夜仇。」另外,將推出月曆的DaDa稱月曆會比寫真的造型性感,但強調有着衫,亦不會學Carol在寫真中食雪條。問她是否怕會像Carol畀人批評?她說:「唔知,我乜都唔知道。」


Jessica C.以警鐘胸鎮守,力抗同場的周秀娜。

JC晒警鐘最性感

同場以Jessica C.最為性感,大騷警鐘胸。對於大會指周秀娜遲到而令活動延遲開始,周秀娜否認其事,並指是大會安排。

同場還有台模宋紀妍、王友良新簽模特兒,有「翻版林志玲」之稱的葉芷婷及楊汀叮等。不過,楊汀叮認真黑仔,她的左腳被玻璃弄傷流血,但依然不忘將相片放上微博。


台模宋紀妍面對一眾港模即谷胸迎戰!


王友良新模葉芷婷有「翻版林志玲」之稱,直言不行性感另玩可愛路線。

陳靜楊梓瑤攬腰扮Friend

周秀娜、「警鐘胸」Jessica C.、「百果園咪神」DaDa、「浸大E神」Carol、楊汀叮、台模宋紀妍和「翻版林志玲」葉芷婷等模昨日出席活動,眾人收起性感變得冇睇頭,唯獨Jessica最為吸引,她說:「今日只係小小性感,唔想露太多。」但風頭還是不及兩位「是非精」DaDa及Carol搶鏡。

DaDa曾指Carol寫真似鹹書佗衰家,Carol反駁對方借她抽水,昨晚兩人同場,完全沒有尷尬,還扮老友,攬腰傾偈,大方任影。兩女書展後,年底均會再出月曆鬥一番,DaDa表示公司會為她推出個人月曆,被問到會以甚麼形象示人,她說:「有衫着,都有啲性感,會性感過寫真,但未知喺邊度影。(甫士會唔會似Carol咁大膽?)唔會。(驚好似Carol咁被批評?)我都有被公司鬧,要封口唔應該批評人,我係新人,亂咁批評人係唔啱。」



而Carol對於DaDa指封口不評論人,被問到是否覺對方有進步,她說:「佢咁做有佢嘅講法,都有進步。(佢收口你係咪好開心?)呢樣都講咗好耐,攞第二啲新嘢嚟講。(唔使抽你水?)呢句已過時,大家冇隔夜仇。」



而周秀娜則姍姍來遲,有傳大會因此而將活動延遲,被指是模一姐的她說:「我冇遲,大會叫我呢段時間嚟。(你係一姐?)我都係企隔籬,從來都唔係一姐。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()