長江「肉」浪推前浪,今年o靚模寫真戰經過一輪踩界惡鬥後,終於分出勝負!去年「參賽者」羅凱珊(Kama)今年退下火線,隔岸觀火,專心自我增值!而尹蓁晞(Yumi)則愈戰愈勇,憑住「爆茄」等激爆Cosplay造型,成為話題之星,寫真集大賣逾兩萬本,榮登寫真三甲女王!

去年寫真戰三甲之一羅凱珊(Kama),今年退下火線,以旁觀者心態「欣賞」新一輪戰事。憑「邦民女」一角火速走紅的她,與Angelababy及周秀娜齊齊成為宅男寵兒。去年她在書展派奶谷寫真,與派雪糕的周秀娜展開連番惡鬥,頓成全城熱話!但短短一年間,Baby與周秀娜繼續人氣爆燈,反觀Kama的「模」路如坐過山車般急轉直下,人氣和曝光率大不如前,更被脾氣差及整容等負面新聞纏擾。


去年成為寫真戰賣書三甲的Kama,今年急流勇退,專心自我增值。
去年成為寫真戰賣書三甲的Kama,今年急流勇退,專心自我增值。


Kama否認因拍拖而拖累工作,並笑言「係你嘅始終係你!」認真豁達。
Kama否認因拍拖而拖累工作,並笑言「係你嘅始終係你!」認真豁達。



唔介意被傳整容

面對種種負面新聞,Kama處之泰然:「我講嘢冇乜尾音同過分直接,容易畀人誤解,以為我好寸同好Cool!(改變性格?)好難改!希望靠其他方面令人哋對我有另一種感覺!(EQ高咗?)慢慢有進步,我好慢熱,同我識耐咗就OK!」除了被指「寸寸貢」外,她早前出席活動時更惹來整容及隆胸疑雲,但她毫不介意:「我都可以去驗㗎!其實呢啲新聞冇人記得,因為根本冇人信!」



Kama隨即澄清當日是化妝及髮型「出事」,導致「Cute Look」變「Kill Look」:「朋友都話我當日個孖辮造型唔得!(走樣?)有時化妝容易出事,咁我本身個鼻唔夠高,所以化鼻妝時,容易重手咗,化到好似京劇咁!」她笑言身形隨着流言激增:「愈話我肥,我就真係會肥!我鍾意食嘢,成日覺得食多啲都冇嘢,搞到愈食愈肥!」



自我增值避是非

問到退出寫真戰會否感可惜,Kama說:「留過倩影就算!」她透露近期忙於自我增值:「我不嬲都鍾意設計,依家潮流興環保,所以我鍾意以環保方式設計,所以近排試玩『樂動在家』遊戲!」對於o靚模今年寫真戰是非不斷,戰況激烈,Kama以過來人身份隔岸觀火:「都算樂得清靜,可以避開唔少是非!我會抽時間去書展睇書,好好裝備自己!」

German、阿彤
對於種種負面新聞,Kama處之泰然,小女子亦擁有大智慧。
對於種種負面新聞,Kama處之泰然,小女子亦擁有大智慧。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()