Ricky's home cooking Ricky Cheung

 

呢排日日都攝氏三十幾度,真係要搵啲凍食嚟消暑一下。
但中式冰凍食物大部分都是糖水、糕點之類的甜品,小弟一向都唔多嗜甜食,好彩西餐可以做凍湯,而且選擇不少,番茄、薯仔、蘆筍、甜椒、大蒜、西洋菜通通都可以做出美味的蔬菜凍湯。
今次教大家用青瓜同鮮蝦做材料,整番個透心涼的菜式幫大家消消暑氣。
凍湯要做得鮮嫩翠綠,首先青瓜要切得愈薄愈好,這樣可縮短青瓜炒煮和攤涼的時間,保持該有的青爽味道。
薄切的青瓜外皮在攪拌時更易打成蓉狀,加強翠綠的色澤。
這道菜譜的另一好處是沒有加入鮮奶或忌廉製作,令凍湯喝起來更加清新舒暢,真係仲醒神過睇o靚模寫真集呀!

Ingredients(四人分量)
橄欖油︰10克
青瓜(切片)︰300克
鹽︰4克
雞湯︰200克
檸檬汁︰4克
番茄(起肉、切絲)︰2個
海中蝦(烚熟去殼)︰12隻

Steps
1. 平底鑊下橄欖油,加入青瓜片及鹽,猛火炒1分鐘,放在大盤中攤涼。
2. 將已攤涼的青瓜片連同雞湯一起放入攪拌器內打蓉,隔渣後放入雪櫃冷凍1小時。
3. 取出已冷凍的青瓜湯,加入檸檬汁攪勻,注入已放有番茄絲和熟蝦的湯碟內即成。

Tips
1. 太早將檸檬汁放入青瓜湯內會令湯色變黃。
2. 菜譜內的蝦肉可以其他海鮮代替,例如蟹肉或帶子等。

About the Chef, Ricky Cheung
13歲任西菜學徒,96年晉升至灣仔萬麗海景酒店的Scala的行政總廚,擅長炮製新派歐陸菜。
2005年獲熟客賞識,投資給他在柴灣開設歐陸私房菜館Le Mieux Bistro,同時兼任新城電台《飲食得喜》的節目主持及煤氣公司的烹飪導師。平日最愛逛街市,買餸回去煮番幾味。


準備時間︰90分鐘
製作費用︰$60


1.


2.


2.


3.


3.

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()